Η τάξη μου!
Υπάρχει πιο ωραίος τρόπος να στολίσουμε την τάξη μας από τις φωτογραφίες των αγαπημένων μας προσώπων? Παρουσιάσαμε την οικογένεια μας, τον εαυτό μας, δεχθήκαμε σε καρδιές ευχές από τους γονείς μας και με όλα αυτα φτιάξαμε χρωματιστές γιρλάντες που στολισαν την τάξη μας
Από τα πρώτα πράγματα που μαθαίνουμε στο σχολειο είναι οι τρόποι που θα δουλέψουμε ομαδικά σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς μας! Μα τι έγινε σε ενα σχολείο που επισκέφθηκε <<ο Μαστροχαλαστης>>?? Προβληματιστηκαμε με το ομώνυμο ποιημα της Νίνας Ζαφειριου που με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης εικονογραφηθηκε ώστε να απευθυνθει πιο άμεσα στα παιδιά. Καταλήξαμε λοιπόν στο οτι είναι απαραίτητο να φτιάξουμε το συμβόλαιο της τάξης μας. Ενας πύργος που φτάνει όλο και πιο ψηλά όταν συνεργαζόμαστε αρμονικά μα που γκρεμίζεται όταν δεν ακολουθούμε τους κανόνες. Φυσικά βάλαμε και τις υπογραφές μας!
Πως πρέπει να μιλάμε μέσα στην τάξη μας? Διαβάσαμε τις λέξεις και τις χωρίσαμε σε κατηγορίες. Αυτές που κολλήσαμε στο καπελο τις χαρακτηρισαμε <<μαγικες>> γιατι μας κανουν να αισθανόμαστε υπέροχα, όσες μας έκαναν να μη νιώθουμε καλα τις πεταξαμε στα σκουπίδια και υποσχεθήκαμε να μην τις χρησιμοποιούμε στο σχολειο
Μιας και το προσεχές διάστημα θα ξεκινήσει η δανειστική βιβλιοθήκη , διαβάσαμε το παραμύθι <<Οι φιλοι του δασους πάνε στο σχολειο>> και προτειναμε τρόπους συμπεριφοράς απέναντι στα βιβλια
Τέλος, συζητήσαμε για τον τροπο που πρέπει να συμπεριφερομαστε την ώρα της παρεουλας (και κυρίως του παραμυθιου) και οπτικοποιησαμε κανόνες που ακολουθούμε με τη μορφή παντομίμας πριν την έναρξη της δραστηριότητας













