Η έντονη επιθυμία των παιδιών να ανοίξει η γωνιά της ζωγραφικής- καβαλέτου έγινε η αφορμή να μιλήσουμε για τα χρώματα.
Οι πίνακες αναφοράς, μας βοήθησαν να κατηγοριοποιήσουμε τα χρώματα σε βασικά, συμπληρωματικά και “βοηθητικά” σε ψυχρά και θερμά.
Χρησιμοποιήσαμε τέμπερες, νερό, γκοφρέ χαρτί για να πειραματιστούμε και να κάνουμε μίξεις.
Στο χαρτί …
Σε βάζα με νερό και χαρτί γκοφρέ.
Διαβάσαμε το βιβλίο “Ο Χορός των χρωμάτων” και κάναμε συνθέσεις.
Παίξαμε μουσικοκινητικό παιχνίδι ταύτισης χρωμάτων.
Μπερδέψαμε τα χρώματα φυσώντας τα με καλαμάκι και τα μεταμορφώσαμε σε χρωματοανθρωπάκια 😀
Ψηφίσαμε το αγαπημένο μας χρώμα.
Κάναμε σειραθετήσεις.
Διαβάσαμε το “Παραμύθι με τα χρώματα”
Φανταστήκαμε πως μπορεί να είναι μια χώρα ασπρόμαυρη ,χρωματιστή αλλά και μονόχρωμη και τις αποτυπώσαμε στο χαρτί.
Χωριστήκαμε σε ομάδες των δύο,συνεργαστήκαμε και σχεδιάσαμε χώρες με ένα μόνο χρώμα.
Έπειτα φτιάξαμε χώρες ασπρόμαυρες στις οποίες μετέπειτα προσθέσαμε χρώματα και τις κάναμε πολύχρωμες.
Βρισκόμενοι στην ευρωπαϊκή εβδομάδα κώδικα και προγραμματισμού προγραμματίσαμε τη μελισσούλα μας να βοηθήσει το Έλμερ να φτιάξει χρώματα για να βάψει τους υπόλοιπους ελέφαντες και να γίνουν χρωματιστοί σας εκείνον.
Τέλος ,διασκεδάσαμε παίζοντας Τουίστερ, με ψηφιακό χρωματιστό ζάρι. Το ζάρι γυρνούσε και αναλόγως το χρώμα τα παιδιά ακολουθούσαν την οδηγία. Πχ δεξί χέρι στο κόκκινο χρώμα κλπ.