ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

 Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τη φετινή χρονιά εντάσσονται στο πρόγραμμα του νηπιαγωγείου τα Εργαστήρια δεξιοτήτων.

Το βασικό όραμα της Σχολικής μας Μονάδας είναι η επιτυχής καλλιέργεια των Δεξιοτήτων του 21ου αιώνα στις 3 βασικές κατηγορίες: δεξιότητες μάθησης ,ζωής και αλφαβητισμού αλλά και η ανάπτυξη των κοινωνικών και συναισθηματικών  δεξιοτήτων με απώτερο σκοπό  την ολιστική ανάπτυξη των παιδιών και την προετοιμασία τους να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις της κοινωνίας του αύριο ως αυτόνομα, παραγωγικά και ενεργά μέλη. Θέλουμε ένα σχολείο χαράς και δημιουργίας ,ανοιχτό στην κοινωνία ,όπου τα παιδιά θα μάθουν να σέβονται και να αγαπούν τον εαυτό τους ,τον συνάνθρωπό τους ,τον τόπο τους ,το περιβάλλον και που θα αποχτήσουν νέες γνώσεις που συνδέονται με τα ενδιαφέροντα τους και τις ικανότητες τους  και θα αναπτύξουν στάσεις και δεξιότητες που συνδέονται με την υπευθυνότητα, την αλληλεγγύη, τη συνεργασία , το σεβασμό στην μοναδικότητα.

Αναμενόμενο όφελος ως προς το σχολικό κλίμα

Να αναπτύξουν  οι μαθητές  υπευθυνότητα, πρωτοβουλίες και να υιοθετήσουν κλίμα συνεργασίας μεταξύ τους.

Να ευαισθητοποιηθούν απέναντι σε κοινωνικά και περιβαλλοντικά προβλήματα και να αναλάβουν δράση για το κοινό καλό.

Να αποχτήσουν αξίες όπως η αλληλεγγύη ,ο σεβασμός στον άλλο, η αποδοχή της διαφορετικότητας, η συνεργασία, η αγάπη για το περιβάλλον.

Να εξοικειωθούν με τις Νέες Τεχνολογίες και τα ψηφιακά εκπαιδευτικά περιβάλλοντα.

 

Ειδικότερα οφέλη

Να καλλιεργηθούν οι δεξιότητες του 21 ου αιώνα (μάθησης, ζωής, νου, τεχνολογίας  και επιστήμης)

 

Αναμενόμενο αντίκτυπο για την ανάπτυξη της σχολικής κοινότητας

Να ενισχυθεί η συνεργασία και η ανταλλαγή ιδεών και απόψεων μεταξύ των εκπαιδευτικών με την συμμετοχή τους σε κοινές δράσεις ως ομάδα.

Να βελτιωθούν οι σχέσεις μεταξύ των μαθητών και το δέσιμο της ομάδας της τάξης.

Να αναπτυχθεί μια συνεργατική κουλτούρα σχολείου- οικογένειας , να συμμετέχουν οι γονείς στις δράσεις του σχολείου και να επικοινωνήσουν .

Αντίκτυπο στην τοπική κοινότητα

Να αναπτυχθεί η συνεργασία με τοπικούς φορείς και να δημιουργηθεί ένα σχολείο ανοιχτό στην τοπική κοινότητα.

1ος θεματικός κύκλος: Ζω καλύτερα – ευ ζην

Υποενότητα: Διατροφή

Τίτλος: Τρώμε υγιεινά για να είμαστε γερά

Στην αρχή ξεκινήσαμε με το να γνωριστούμε καλύτερα και ακολούθησε το δέσιμο της ομάδας κατασκευάζοντας το παζλ της τάξης μας.P1120462

Κατασκευάσαμε ομαδικά το φανάρι και την πυραμίδα της υγιεινής διατροφής.

P1120467P1120468Γράψαμε τη δική μας συνταγή για μία φρουτοσαλάτα

.jpg.jpgΚατασκευάσαμε ομαδικά μία φρουτιέρα γεμάτη με υγιεινά φρούτα

 

P1120463

Λύσαμε όλους τους γρίφους  και ανακηρυχθήκαμε Ντεντέκτιβ της Υγιεινής Διατροφής

.jpg

Eνημερωθήκαμε από διαιτολόγο μέσω webex για τα οφέλη της υγιεινής διατροφής και λύσαμε όλες τις απορίες μας

 

Δημιουργήσαμε το δικό μας ψηφιακό βιβλίο  για την  υγιεινή διατροφή


book title
Διαβάστε το βιβλίο στο StoryJumper

Καλωσήρθατε

Στον ιστότοπο αυτό θα βρείτε νέα, ανακοινώσεις και πληροφορίες για το σχολείο μας.
Επισκεφτείτε τις διάφορες σελίδες μας για να μάθετε περισσότερα.

Εκεί μπορείτε να βρείτε διάφορες χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τους εκπαιδευτικούς που πλαισιώνουν το σχολείο μας, την προσβασιμότητα στο σχολείο μας, τον κανονισμό λειτουργίας, τα νέα του σχολείου μας και τα στοιχεία επικοινωνίας του.

ΤΟ ΚΑΣΤΡΟ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΑΣ

Μιλήσαμε για το κάστρο Χλεμούτσι που βρίσκεται στο γειτονικό μας χωριό και μάθαμε την ιστορία του, Ποιος το έχτισε, πότε, τον τρόπο που χτίστηκε. ποιοι κατοικούσαν σε αυτό κατά διαστήματα, τι ρόλο έπαιξε στην Ελληνική επανάσταση το 1821. Μάθαμε τους θρύλους που υπάρχουν για αυτό οι οποίοι εικονογραφήθηκαν από τα παιδιά και έγιναν ψηφιακό βιβλίο στην εφαρμογή storyjumber.

Κάναμε κατασκευή ατομική κάστρο και καπέλο ιππότη, ασπίδα και σπαθί τα αγόρια και καπέλο πριγκίπισσας, καθρεφτάκι τα κορίτσια και κάναμε δραματοποίηση παραμυθιών σχετικών που διαβάσαμε.

 

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ  ΜΑΣ

 

  • Οι θρύλοι του κάστρου Χλεμουτσίου έγιναν ψηφιακό βιβλίο από τους μαθητές του νηπιαγωγείου μας στην εφαρμογή storyjumper

book title
Διαβάστε το βιβλίο στο StoryJumper

ΑΝΟΙΞΗ

Καλωσορίσαμε την Άνοιξη φορώντας στο χέρι μας το Μαρτάκι για να μην μας κάψει ο ήλιος και μιλήσαμε για το έθιμο αυτό.

Μάθαμε τα κάλαντα της Άνοιξης και κάναμε ατομική κατασκευή χελιδόνι σε καλαμάκι και τα κάλαντα.

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ

Διαβάσαμε την παλέτα των συναισθημάτων και αναφερθήκαμε στο τι είναι τα  συναισθήματα , ποια είναι και πότε αισθανόμαστε το κάθε ένα. Στη συνέχεια διαβάσαμε για το κάθε συναίσθημα το αντίστοιχο βιβλίο  και θυμηθήκαμε πότε και εμείς νιώσαμε χαρά, λύπη, φόβο, θυμό, γιατί νιώσαμε έτσι και με ποιο τρόπο το εκδηλώσαμε.

Φτιάξαμε το σπιτάκι της χαράς, όπου περιέχει τις ζωγραφιές των παιδιών για το πότε νιώθουν χαρά και το φάρμακο της λύπης για να την διώχνει στο λεπτό.

P1120750P1120749

Μάθαμε επίσης τρόπους για να διώξουμε μακριά το φόβο μας , μιλήσαμε για το κινέζικο έθιμο του δράκου που παίρνει το φόβο μακριά και φτιάξαμε και εμείς το δικό μας δράκο για να απομακρύνει τους δικούς μας φόβους.

Μάθαμε επίσης τρόπους για ελέγχουμε το θυμό μας και φτιάξαμε ατομική κατασκευή το φανάρι του θυμού ζωγραφίζοντας το κάθε παιδί τον δικό του τρόπο αντιμετώπισης.

ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ – ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ

Διαβάσαμε το βιβλίο << Ο λύκος Ζαχαρίας βαριέται να περπατάει >>

Μιλήσαμε για τα μέσα μεταφοράς της στεριάς, της θάλασσας και του αέρα.

Διαβάσαμε το βιβλίο <<Καλώς τον κύριο ΚΟΚ >> και μάθαμε κανόνες οδικής κυκλοφορίας

Κάναμε την παρακάτω ομαδική εργασία

Φτιάξαμε ατομική κατασκευή αυτοκινητάκι για να την χαρίσουν στη μαμά ή στον μπαμπά.

Διαδραστικό παιχνίδι : αναγνωστική άσκηση

Διαβίβαση ενημερωτικού υλικού σχετικά με την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο

Ενημερωτικά φυλλάδια της Διεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη σχετικά με την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο.ΑΝΑΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ_ΣΥΝ_3_ΦΥΛΛAΔΙΟ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ geniko ΣΥΝ_1 elearning ΣΥΝ_2 teleworking