ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

Οι καλοκαιρινές κατασκευές μας

2

1

3

4

5

7
6 1

Η πρόσκληση της καλοκαιρινής γιορτής μας και το σκηνικό μας.

Θέμα της γιορτής μας : << Το τρελοκάραβο >>. Η γιορτή μας εντάσσεται στο Περιβαλλοντικό πρόγραμμα  σχολικών δραστηριοτήτων με τίτλο << Όλα τα κρατώ, τίποτα δεν πετώ >> και στα εργαστήρια δεξιοτήτων 2ου θεματικού κύκλου :Φροντίζω το περιβάλλον  με τίτλο: << Όλα τα κρατώ, τίποτα δεν πετώ >>

και του 4ου Θεματικού κύκλου Δημιουργώ και καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία, steam/ εκπαιδευτική ρομποτική με τίτλο:<< Νερό είναι και γυρίζει και ζωή χαρίζει >>

8 .jpg

ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΑΥΛΕΙΟΥ ΧΩΡΟΥ

Στο πλαίσιο του σχεδίου δράσης της σχολικής μονάδας, που είναι η συνεργασία σχολείου οικογένειας και στην ανάγκη να είναι ο προαύλιος χώρος μας πιο ελκυστικός και να βοηθήσει  στην επίτευξη των  παιδαγωγικών στόχων  στα παιδιά αποφασίσαμε μαζί με τους γονείς να φυτέψουμε λουλούδια και δέντρα στην αυλή μας

1 1872 1536.P1120615

Επίσης αποφασίσαμε να ζωγραφίσουμε επιδαπέδια εκπαιδευτικά παιχνίδια.

P1120613

ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ

Στα πλαίσια της θεματικής ενότητας Πάσχα και στα πλαίσια της συνεργασίας με την οικογένεια καλέσαμε τους γονείς να δημιουργήσουν μαζί με τα παιδιά τους πασχαλιές κατασκευές στην αυλή του νηπιαγωγείου μας. Οι γονείς ανταποκρίθηκαν με πολύ χαρά και τους ευχαριστούμε πολύ για  αυτό.

Μικροί και μεγάλοι εν δράση:

P1120547P1120548

.jpg.jpg

Τα καλαθάκια μας εφέτος έγιναν από αβγοθήκες

P1120556

Και οι Σταυροί μας από γλωσσοπίεστρα

P1120550

ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ

Στα πλαίσια της Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού βιβλίου πραγματοποιήσαμε διαδικτυακή συνάντηση μέσω webex με τη συγγραφέα παιδικών βιβλίων κυρία Τσόγκα Μαίρη , όπου μας παρουσίασε ένα αγαπημένο μας βιβλίο της, το <<Ένα αστέρι πέφτει, πέφτει>>.

Τα παιδιά χάρηκαν πολύ που γνώρισαν την κυρία Τσόγκα και είχαν την ευκαιρία να μιλήσουν μαζί της και να την ρωτήσουν και να λύσουν όποιες απορίες είχαν.

Τα παιδιά ζωγράφισαν ότι τους άρεσε από την ιστορία και στείλαμε τις ζωγραφιές μας στην κυρία Τσόγκα για να την ευχαριστήσουμε για το πολύτιμο, ευχάριστο και δημιουργικό χρόνο που μας αφιέρωσε.

Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να δείτε τις ζωγραφιές των παιδιών

Ένα αστέρι πέφτει, πέφτει

Κυρία Τσόγκα σας ευχαριστούμε πολύ!

 

P1120479

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

 Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τη φετινή χρονιά εντάσσονται στο πρόγραμμα του νηπιαγωγείου τα Εργαστήρια δεξιοτήτων.

Το βασικό όραμα της Σχολικής μας Μονάδας είναι η επιτυχής καλλιέργεια των Δεξιοτήτων του 21ου αιώνα στις 3 βασικές κατηγορίες: δεξιότητες μάθησης ,ζωής και αλφαβητισμού αλλά και η ανάπτυξη των κοινωνικών και συναισθηματικών  δεξιοτήτων με απώτερο σκοπό  την ολιστική ανάπτυξη των παιδιών και την προετοιμασία τους να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις της κοινωνίας του αύριο ως αυτόνομα, παραγωγικά και ενεργά μέλη. Θέλουμε ένα σχολείο χαράς και δημιουργίας ,ανοιχτό στην κοινωνία ,όπου τα παιδιά θα μάθουν να σέβονται και να αγαπούν τον εαυτό τους ,τον συνάνθρωπό τους ,τον τόπο τους ,το περιβάλλον και που θα αποχτήσουν νέες γνώσεις που συνδέονται με τα ενδιαφέροντα τους και τις ικανότητες τους  και θα αναπτύξουν στάσεις και δεξιότητες που συνδέονται με την υπευθυνότητα, την αλληλεγγύη, τη συνεργασία , το σεβασμό στην μοναδικότητα.

Αναμενόμενο όφελος ως προς το σχολικό κλίμα

Να αναπτύξουν  οι μαθητές  υπευθυνότητα, πρωτοβουλίες και να υιοθετήσουν κλίμα συνεργασίας μεταξύ τους.

Να ευαισθητοποιηθούν απέναντι σε κοινωνικά και περιβαλλοντικά προβλήματα και να αναλάβουν δράση για το κοινό καλό.

Να αποχτήσουν αξίες όπως η αλληλεγγύη ,ο σεβασμός στον άλλο, η αποδοχή της διαφορετικότητας, η συνεργασία, η αγάπη για το περιβάλλον.

Να εξοικειωθούν με τις Νέες Τεχνολογίες και τα ψηφιακά εκπαιδευτικά περιβάλλοντα.

 

Ειδικότερα οφέλη

Να καλλιεργηθούν οι δεξιότητες του 21 ου αιώνα (μάθησης, ζωής, νου, τεχνολογίας  και επιστήμης)

 

Αναμενόμενο αντίκτυπο για την ανάπτυξη της σχολικής κοινότητας

Να ενισχυθεί η συνεργασία και η ανταλλαγή ιδεών και απόψεων μεταξύ των εκπαιδευτικών με την συμμετοχή τους σε κοινές δράσεις ως ομάδα.

Να βελτιωθούν οι σχέσεις μεταξύ των μαθητών και το δέσιμο της ομάδας της τάξης.

Να αναπτυχθεί μια συνεργατική κουλτούρα σχολείου- οικογένειας , να συμμετέχουν οι γονείς στις δράσεις του σχολείου και να επικοινωνήσουν .

Αντίκτυπο στην τοπική κοινότητα

Να αναπτυχθεί η συνεργασία με τοπικούς φορείς και να δημιουργηθεί ένα σχολείο ανοιχτό στην τοπική κοινότητα.

1ος θεματικός κύκλος: Ζω καλύτερα – ευ ζην

Υποενότητα: Διατροφή

Τίτλος: Τρώμε υγιεινά για να είμαστε γερά

Στην αρχή ξεκινήσαμε με το να γνωριστούμε καλύτερα και ακολούθησε το δέσιμο της ομάδας κατασκευάζοντας το παζλ της τάξης μας.P1120462

Κατασκευάσαμε ομαδικά το φανάρι και την πυραμίδα της υγιεινής διατροφής.

P1120467P1120468Γράψαμε τη δική μας συνταγή για μία φρουτοσαλάτα

.jpg.jpgΚατασκευάσαμε ομαδικά μία φρουτιέρα γεμάτη με υγιεινά φρούτα

P1120463

Λύσαμε όλους τους γρίφους  και ανακηρυχθήκαμε Ντεντέκτιβ της Υγιεινής Διατροφής

.jpg

Eνημερωθήκαμε από διαιτολόγο μέσω webex για τα οφέλη της υγιεινής διατροφής και λύσαμε όλες τις απορίες μας

.jpg2

Δημιουργήσαμε το δικό μας ψηφιακό βιβλίο  για την  υγιεινή διατροφή

20ς θεματικός κύκλος: Φροντίζω το περιβάλλον

Υποενότητα: Οικολογία – Παγκόσμια και Τοπική κληρονομιά

Τίτλος: Τίποτα δεν πετώ, όλα τα χρησιμοποιώ

Στα πλαίσια του συγκεκριμένου εργαστηρίου δεξιοτήτων δημιουργήσαμε τη γωνιά της ανακύκλωσης

P1120593

Δημιουργήσαμε την αφίσα μας και τους τέσσερις κάδους της ανακύκλωσης

P1120553P1120592

Τα παιδιά μαζί με τους γονείς τους έφτιαξαν πολύ όμορφες κατασκευές στο σπίτι με άχρηστα ανακυκλώσιμα υλικά και τα έφεραν στο σχολείο για να τοποθετηθούν στη γωνιά της ανακύκλωσης

P1120554

Κατασκευάσαμε πολύ όμορφα ανοιξιάτικα καδράκια με πλαστικά ποτήρια, κουμπιά και γλωσσοπίεστρα

P1120551

Τα Πασχαλινά μας καλαθάκια δημιουργήθηκαν από αβγοθήκες

P1120591

3ος θεματικός κύκλος : ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ & ΕΥΘΥΝΗ

Υποενότητα: Ανθρώπινα δικαιώματα, Συμπερίληψη

Τίτλος: Όλοι ίσοι-όλοι διαφορετικοί

Στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων στη θεματική ενότητα «Ενδιαφέρομαι και ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη» με Υποθεματική «Τα Δικαιώματα των παιδιών» και τίτλο «Όλοι ίσοι. όλοι διαφορετικοί» ετοιμάσαμε δύο ομαδικές εργασίες κα μία ατομική κατασκευή.εργασίαεργασία 2.jpg

Τέλος, όλα τα παιδιά πήραν βραβείο για την συμμετοχή τους στο πρόγραμμα


.jpg

40ς Θεματικός κύκλος: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ

STEAM/ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ

Τίτλος: <<Νερό είναι και γυρίζει και ζωή χαρίζει >>

Διαδραστικά παιχνιδια

Ομαδική τρισδιάστατη κατασκευή << Ο κύκλος του νερού >>

κατασκευή

Κατασκευάσαμε ένα υδρόμυλο

.jpg

Δημιουργήσαμε τον κύκλο του νερού με πείραμα

 

.jpg

Προγραμματίσαμε τη bee-bot να περάσει από τα στάδια του κύκλου του νερού

bee bot 2

Οι αφίσες μας για την προστασία της θάλασσας και των ζωντανών οργανισμών που ζουν σε αυτήν

P1120632

P1120634

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΣΕ ΔΡΑΣΕΙΣ

 

Στα πλαίσια της παγκόσμιας ημέρας παιδικού βιβλίου πραγματοποιήσαμε διαδικτυακή συνάντηση μέσω της πλατφόρμας webex με τη συγγραφέα παιδικών βιβλίων κυρία Μαίρη Τσόγκα όπου μας παρουσίασε ένα αγαπημένο μας βιβλίο το <<Ένα αστέρι πέφτει, πέφτει>>.

Τα παιδιά χάρηκαν πολύ που την γνώρισαν και μπόρεσαν να μιλήσουν μαζί της και να τη ρωτήσουν και να λύσουν όποιες απορίες είχαν.

Τα παιδιά ζωγράφισαν ότι τους άρεσε από την ιστορία και στείλαμε τις ζωγραφιές μας στην κυρία Τσόγκα για να την ευχαριστήσουμε για το πολύτιμο, ευχάριστο και δημιουργικό χρόνο που μας αφιέρωσε.

Κυρία Τσόγκα σας ευχαριστούμε πολύ!

Ένα αστέρι πέφτει, πέφτει

P1120479

-ΔΡΆΣΕΙΣ ΓΙΑ  ΤΟ ΙΩΒΗΛΑΙΟ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ 1821 (ΚΠΕ ΜΟΛΑΩΝ)

Συμμετοχή του Κάστρου  Χλεμούτσι στην Επανάσταση του 1821

ΚΑΣΤΡΟ ΧΛΕΜΟΥΤΣΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΥΛΛΗΝΗ

– ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦ/ΚΗΣ Δ/ΝΣΗΣ Π.Ε ΚΑΙ Δ.Ε. ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΓΙΑ ΤΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821

Φορεσιά και Αρματωσιά στα χρόνια του 1821

ΑΡΜΑΤΩΣΙΑ – ΦΟΡΕΣΙΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΥΛΛΗΝΗΣ

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

 Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τη φετινή χρονιά εντάσσονται στο πρόγραμμα του νηπιαγωγείου τα Εργαστήρια δεξιοτήτων.

Το βασικό όραμα της Σχολικής μας Μονάδας είναι η επιτυχής καλλιέργεια των Δεξιοτήτων του 21ου αιώνα στις 3 βασικές κατηγορίες: δεξιότητες μάθησης ,ζωής και αλφαβητισμού αλλά και η ανάπτυξη των κοινωνικών και συναισθηματικών  δεξιοτήτων με απώτερο σκοπό  την ολιστική ανάπτυξη των παιδιών και την προετοιμασία τους να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις της κοινωνίας του αύριο ως αυτόνομα, παραγωγικά και ενεργά μέλη. Θέλουμε ένα σχολείο χαράς και δημιουργίας ,ανοιχτό στην κοινωνία ,όπου τα παιδιά θα μάθουν να σέβονται και να αγαπούν τον εαυτό τους ,τον συνάνθρωπό τους ,τον τόπο τους ,το περιβάλλον και που θα αποχτήσουν νέες γνώσεις που συνδέονται με τα ενδιαφέροντα τους και τις ικανότητες τους  και θα αναπτύξουν στάσεις και δεξιότητες που συνδέονται με την υπευθυνότητα, την αλληλεγγύη, τη συνεργασία , το σεβασμό στην μοναδικότητα.

Αναμενόμενο όφελος ως προς το σχολικό κλίμα

Να αναπτύξουν  οι μαθητές  υπευθυνότητα, πρωτοβουλίες και να υιοθετήσουν κλίμα συνεργασίας μεταξύ τους.

Να ευαισθητοποιηθούν απέναντι σε κοινωνικά και περιβαλλοντικά προβλήματα και να αναλάβουν δράση για το κοινό καλό.

Να αποχτήσουν αξίες όπως η αλληλεγγύη ,ο σεβασμός στον άλλο, η αποδοχή της διαφορετικότητας, η συνεργασία, η αγάπη για το περιβάλλον.

Να εξοικειωθούν με τις Νέες Τεχνολογίες και τα ψηφιακά εκπαιδευτικά περιβάλλοντα.

 

Ειδικότερα οφέλη

Να καλλιεργηθούν οι δεξιότητες του 21 ου αιώνα (μάθησης, ζωής, νου, τεχνολογίας  και επιστήμης)

 

Αναμενόμενο αντίκτυπο για την ανάπτυξη της σχολικής κοινότητας

Να ενισχυθεί η συνεργασία και η ανταλλαγή ιδεών και απόψεων μεταξύ των εκπαιδευτικών με την συμμετοχή τους σε κοινές δράσεις ως ομάδα.

Να βελτιωθούν οι σχέσεις μεταξύ των μαθητών και το δέσιμο της ομάδας της τάξης.

Να αναπτυχθεί μια συνεργατική κουλτούρα σχολείου- οικογένειας , να συμμετέχουν οι γονείς στις δράσεις του σχολείου και να επικοινωνήσουν .

Αντίκτυπο στην τοπική κοινότητα

Να αναπτυχθεί η συνεργασία με τοπικούς φορείς και να δημιουργηθεί ένα σχολείο ανοιχτό στην τοπική κοινότητα.

1ος θεματικός κύκλος: Ζω καλύτερα – ευ ζην

Υποενότητα: Διατροφή

Τίτλος: Τρώμε υγιεινά για να είμαστε γερά

Στην αρχή ξεκινήσαμε με το να γνωριστούμε καλύτερα και ακολούθησε το δέσιμο της ομάδας κατασκευάζοντας το παζλ της τάξης μας.P1120462

Κατασκευάσαμε ομαδικά το φανάρι και την πυραμίδα της υγιεινής διατροφής.

P1120467P1120468Γράψαμε τη δική μας συνταγή για μία φρουτοσαλάτα

.jpg.jpgΚατασκευάσαμε ομαδικά μία φρουτιέρα γεμάτη με υγιεινά φρούτα

 

P1120463

Λύσαμε όλους τους γρίφους  και ανακηρυχθήκαμε Ντεντέκτιβ της Υγιεινής Διατροφής

.jpg

Eνημερωθήκαμε από διαιτολόγο μέσω webex για τα οφέλη της υγιεινής διατροφής και λύσαμε όλες τις απορίες μας

 

Δημιουργήσαμε το δικό μας ψηφιακό βιβλίο  για την  υγιεινή διατροφή


book title
Διαβάστε το βιβλίο στο StoryJumper

Καλωσήρθατε

Στον ιστότοπο αυτό θα βρείτε νέα, ανακοινώσεις και πληροφορίες για το σχολείο μας.
Επισκεφτείτε τις διάφορες σελίδες μας για να μάθετε περισσότερα.

Εκεί μπορείτε να βρείτε διάφορες χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τους εκπαιδευτικούς που πλαισιώνουν το σχολείο μας, την προσβασιμότητα στο σχολείο μας, τον κανονισμό λειτουργίας, τα νέα του σχολείου μας και τα στοιχεία επικοινωνίας του.

ΤΟ ΚΑΣΤΡΟ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΑΣ

Μιλήσαμε για το κάστρο Χλεμούτσι που βρίσκεται στο γειτονικό μας χωριό και μάθαμε την ιστορία του, Ποιος το έχτισε, πότε, τον τρόπο που χτίστηκε. ποιοι κατοικούσαν σε αυτό κατά διαστήματα, τι ρόλο έπαιξε στην Ελληνική επανάσταση το 1821. Μάθαμε τους θρύλους που υπάρχουν για αυτό οι οποίοι εικονογραφήθηκαν από τα παιδιά και έγιναν ψηφιακό βιβλίο στην εφαρμογή storyjumber.

Κάναμε κατασκευή ατομική κάστρο και καπέλο ιππότη, ασπίδα και σπαθί τα αγόρια και καπέλο πριγκίπισσας, καθρεφτάκι τα κορίτσια και κάναμε δραματοποίηση παραμυθιών σχετικών που διαβάσαμε.

 

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ  ΜΑΣ

 

  • Οι θρύλοι του κάστρου Χλεμουτσίου έγιναν ψηφιακό βιβλίο από τους μαθητές του νηπιαγωγείου μας στην εφαρμογή storyjumper

book title
Διαβάστε το βιβλίο στο StoryJumper