Γλώσσα Β΄

Τι διδασκόμαστε στη Γλώσσα και γιατί; 

 https://mariakappou.gr/%CF%84%CE%B9-%CE%B4%CE%B9%CE%B4%CE%AC%CF%83%CE%BA%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CE%BF%CE%B9-%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CF%84%CE%AD%CF%82/?fbclid=IwAR1ePGRGmZxwb7hudJ8d9Fb4-KFmcCqAx5EQkcxqHr__Vipm5PjCthimfHs

 

Επίθετα προέρχονται από μετοχές ρημάτων της αρχαίας ελληνικής

http://users.sch.gr/nefeli40/globalsch-autosch/iware/?D=8d19fe015a8bdb8cda7039162779e9fa

 

Σημασία επιθέτων για γερούς λύτες

https://wordwall.net/el/resource/1410809

 

Οι βαθμοί του επιθέτου

http://users.sch.gr/nefeli40/globalsch-autosch/iware/?D=f7f49633287f356b6c513c671e27948d

 

Η σύγκριση

http://users.sch.gr/nefeli40/globalsch-autosch/iware/?D=9d654d9344a5a06c63839957e5c95027

 

Τα είδη των αντωνυμιών

http://users.sch.gr/nefeli40/globalsch-autosch/iware/?D=58860bda35febc98e211d2a8ee30350e

 

ΑΧΩΡΙΣΤΑ ΜΟΡΙΑ

http://users.sch.gr/nefeli40/globalsch-autosch/iware/?D=eb500203134bf57481dfd2a018f40298

 

ΤΑ ΕΙΔΗ ΤΩΝ ΣΥΝΘΕΤΩΝ

http://users.sch.gr/nefeli40/globalsch-autosch/iware/?D=f2414f1bbf8411f9aa3899a4fe9223d8

 

ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΛΕΞΕΩΝ

http://users.sch.gr/nefeli40/globalsch-autosch/iware/?D=e2c5e256df64b155d3e4bb8cb7e82dd5

 

ΟΙ ΕΓΚΛΙΣΕΙΣ ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥΣ

http://users.sch.gr/nefeli40/globalsch-autosch/iware/?D=f2320c9d19a008462afd7253e437207b

 

ΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΤΟΥ ΡΗΜΑΤΟΣ

http://users.sch.gr/nefeli40/globalsch-autosch/iware/?D=18847b714fe7a78fb322a06a4017b868

 

Άσκηση σε χρονική βαθμίδα – έγκλιση

http://users.sch.gr/nefeli40/globalsch-autosch/iware/?D=e3ffb34fef6109f38f37dbdb321605d8

 

Διαθέσεις – Ενεργ./παθ. σύνταξη

http://users.sch.gr/nefeli40/globalsch-autosch/iware/?D=9948a4de372b9056a1590a10762d3d79

 

Μετατροπή ενεργητικής σε παθητική σύνταξη και αντίστροφα

http://users.sch.gr/nefeli40/globalsch-autosch/iware/?D=3abb6b1588e71cd86c8d5f58b5f08b11

 

Οι μετοχές

http://users.sch.gr/nefeli40/globalsch-autosch/iware/?D=4d2b1ea752b0e633988b0095a0194dba

 

Περίληψη κειμένου

http://users.sch.gr/nefeli40/globalsch-autosch/iware/?D=a1f4493f8967e76d6c472fe2b8f4f8d4

 

http://archeia.moec.gov.cy/sm/315/didaktiki_protasi_siggrafi_perilipsis_gimnasio.pdf

 

ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ

http://users.sch.gr/nefeli40/globalsch-autosch/iware/?D=ac16c3a6b76d02265418795f27a20c86

 

Εξάσκηση πολλαπλών επιλογών στον τρόπο ανάπτυξης με την κ. Κατερίνα Προκοπίου

 

Η σύγκριση

http://users.sch.gr/nefeli40/globalsch-autosch/iware/?D=9d654d9344a5a06c63839957e5c95027

 

Επιρρηματικοί προσδιορισμοί

http://users.sch.gr/nefeli40/globalsch-autosch/iware/?D=21347fc00de22559649ab6df0d10b177

 

Παίζουμε με τους προσδιορισμούς και τον κ. Γιώργο Μεντεκίδη

https://learningapps.org/view18333266

 

 

ΤΟ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΡΗΜΑΤΟΣ

http://users.sch.gr/nefeli40/globalsch-autosch/iware/?D=380fe9131e4824b0612ac632823c1596

 

Το Αντικείμενο. Μονόπτωτα και δίπτωτα ρήματα

http://users.sch.gr/nefeli40/globalsch-autosch/iware/?D=251aa766ba1178352a5828dba07c3de3

 

https://content.e-me.edu.gr/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=704059

 

Σύνταξη αποθετικών ρημάτων

http://users.sch.gr/nefeli40/globalsch-autosch/iware/?D=ed5fa2771944610f5f3c80f60ec25e5e

 

Υλικό για την παραγωγή λόγου

Φιλία

http://users.sch.gr/nefeli40/globalsch-autosch/iware/?D=095ca67325c75f0a3e3e1ee31b989c25

 

Εργασία – Επάγγελμα

http://users.sch.gr/nefeli40/globalsch-autosch/iware/?D=af85b4d3a9850be8d124b27e3c5ddc7e

 

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ

http://users.sch.gr/nefeli40/globalsch-autosch/iware/?D=82a4acc3ba4c6729e909e5e83c8e0e25

 

ΓΕΝΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΛΟΓΟΥ

2η ενότητα από τον κ. Χ.  Τσατσούρη: https://www.slideshare.net/christostsatsouris/2-1-83194226

 

http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos_Politismos/glossa/00-ParagogiKeimenou.htm

 

http://e-didaskalia.blogspot.com/2013/06/blog-post_9291.html

 

http://katerinapothou.blogspot.com/2019/06/blog-post_66.html

 

https://www.schooltime.gr/2018/05/15/sxediagrammata-ektheseon-enotites-1-9-tis-b-gimnasiou/

 

https://www.schooltime.gr/2014/02/06/sxediagrammata-ektheseon-b-gimnasiou-athanasiou-dorean-voithima-ekdoseis-schooltime-gr/

 

https://filologoupoli.blogspot.com/search/label/%CE%A3%CF%87%CE%B5%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B3%CF%81%CE%AC%CE%BC%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1%20%CE%92%27%20%CE%93%CF%85%CE%BC%CE%BD%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%BF%CF%85

 

Λεξιλογικές ασκήσεις για τη Β΄ γυμνασίου:

wordwall by Rtsitseraki:

https://wordwall.net/resource/2665103

https://wordwall.net/resource/2665221

 

Διαδικτυακή επανάληψη

https://apps.lexigram.gr/ellinognosia/choosegame.htm

 

Με την κ. Α. Μπουντιούκου:   

http://tinyurl.com/fnv879rt

 

http://users.sch.gr/nefeli40/globalsch-autosch/iware/?D=e91e855ac3335c8c4b0e1eaf0bce6776

 

Επαναληψούλα by mariabetsou:
 

 

 

Γλωσσοπαιχνιδίσματα για να βελτιώσουμε τα ελληνικά μας με την κ. Μ. Μπέτσου:

https://wordwall.net/teacher/764542/betsoumaria/folder/241730/%CE%BB%CE%B5%CE%BE%CE%B9%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82

Top
 
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων