Erasmus Days

Inclusion through new technologies 1 1

 

Το 2ο Γενικό Λύκειο Νέας Φιλαδέλφειας συμμετείχε στη γιορτή Erasmus Days με την Ημερίδα Διάχυσης Αποτελεσμάτων (Multiplier Event) του εγκεκριμένου προγράμματος κινητικότητας εκπαιδευτικού προσωπικού σχολικής μονάδας Erasmus+ KA1 με τίτλο «Ένταξη μέσω Νέων Τεχνολογιών».

Στην ημερίδα παρουσιάστηκαν καινοτόμες μεθοδολογικές προσεγγίσεις διδασκαλίας που προάγουν την ενεργή μάθηση. Έμφαση δοθηκε στην αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) που καθιστούν εφικτή την ομαλή και ουσιαστική ενσωμάτωση των προσφύγων και μεταναστών μαθητών στη σύγχρονη σχολική πραγματικότητα.

Η επιμορφωτική συνάντηση πραγματοποιήθηκε στην Αίθουσα Εκδηλώσεων του 2ου Γενικού Λυκείου Νέας Φιλαδέλφειας (Τρωάδος 39, 14342) την Πέμπτη 14 Οκτωβρίου 2021 και ώρα 12:30 – 14:00.

Η εκδήλωση δημοσιεύτηκε και στην πλατφόρμα του eTwinning.

 

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Διάχυση Αποτελεσμάτων

Inclusion through new technologies 1 1

Ο εκπαιδευτικός Στέφανος Γιαγτζόγλου συμμετείχε  σε τηλε-ημερίδα με θέμα «Καλές πρακτικές διδασκαλίας και μάθησης στα μαθήματα Φυσικών Επιστημών, σε καιρό πανδημίας». Η τηλε-ημερίδα πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο των επιμορφωτικών δράσεων του 1ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ Αττικής.

Δημοσιεύθηκε στη CLIL, Διάχυση, Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Επιστροφή από το Δουβλίνο με την Ανεστραμμένη Ταξη στη βαλίτσα μας.

Το 2ο ΓΕΛ Ν. Φιλαδέλφειας σε δράσεις του Erasmus+

2ο ΓΕΛ Νέας Φιλαδέλφειας & Erasmus KA1

 

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Επιστροφή από το Δουβλίνο με την Ανεστραμμένη Τάξη στη βαλίτσα μας

Το 2ο ΓΕΛ Ν. Φιλαδέλφειας σε δράσεις του Erasmus+

2ο ΓΕΛ Νέας Φιλαδέλφειας & Erasmus KA1

Δημοσιεύθηκε στη Flipped Classroom, Διάχυση, Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Flipped Classroom

Το σεμινάριο με θέμα την ανεστραμμένη τάξη (Flipped Classroom) στοχεύει στο να ενισχυθούν οι πρωτοβουλίες των μαθητών ως προς την επιλογή του τρόπου μελέτης τους. Έτσι, θα μπορέσουν να ανταλλάξουν απόψεις σχετικά με την αποτελεσματικότητα της επιλογής τους, ενώ τα οπτικοακουστικά μέσα που θα χρησιμοποιηθούν, θα επαναπροσδιορίσουν τον τρόπο που οι μαθητές/τριες  αντιλαμβάνονται τη μαθησιακή διαδικασία. Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα, ωστόσο, είναι ότι αυτή η μέθοδος εφαρμόζεται με επιτυχία και σε μαθητές από άλλες χώρες που δυσκολεύονται να προσαρμοστούν καθώς η εικόνα και τα βίντεο ως πηγές γνώσεις αφομοιώνονται ευκολότερα και ταχύτερα. Στο σεμινάριο αυτό συμμετείχε ο βιολόγος του σχολείου μας κος Γιαγτζόγλου Στέφανος.Έλαβε χώρα στο Δουβλίνο της Ιρλανδίας. Παρακάτω στο διαδικτυακό τοίχο θα βρείτε υλικό σχετικά με την ανεστραμμένη τάξη

Made with Padlet

Η διάχυση των αποτελεσμάτων του εκπαιδευτικού προγράμματος το οποίο παρακολούθησε ο Κος Γιαγτζόγλου παρουσιάζεται παρακάτω.

Δημοσιεύθηκε στη Flipped Classroom, Διάχυση, Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Ενημέρωση Γονέων και Κηδεμόνων

Την Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2019 στην αίθουσα εκδηλώσεων του 2ου ΓΕ.Λ. Νέας Φιλαδέλφειας πραγματοποιήθηκε ομιλία στα πλαίσια της ενημέρωσης των Γονέων & Κηδεμόνων των μαθητών μας σχετικά με το έργο Ένταξη Μέσω Νέων Τεχνολογιών που υλοποιείται από το σχολείο μας στα πλαίσα της δράσης ΚΑ1 του προγράμματος Erasmus+.

Κατά τη διάρεια της παρουσίασης, η Διευθύντρια του σχολείου μας Κα Πρέκα Μαρία ενημέρωσε τους γονείς & κηδεμόνες των μαθητών του σχολείου μας για τους στόχους, τα αναμενόμενα αποτελέσματα καθώς και τη διαδικασία υλοποίησης και δάχυσης του έργου.

Δημοσιεύθηκε στη Διάχυση | Ετικέτες: | Σχολιάστε

Τεχνική Ημερίδα για τη διαχείριση των εγκεκριμένων σχεδίων της δράσης ΚΑ1 του προγράμματος Erasmus+

 

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Έναρξη Έργου

 

Κρίσεις

 

Δημοσιεύθηκε στη Διάχυση | Σχολιάστε

Discussion Tools for Teaching and Learning

Το σεμινάριο με θέμα τη διδασκαλία μέσω της συζήτησης (Discussion Tools for Teaching and Learning) παρέχει συγκεκριμένα εργαλεία στους εκπαιδευτικούς για να ενεργοποιήσουν, να διευκολύνουν και να εμβαθύνουν σε πιο ουσιαστικές συζητήσεις που οδηγούν στη μάθηση. Η συζήτηση είναι μία από τις πιο αποτελεσματικές και συχνά πιο χρησιμοποιούμενες διδακτικές μεθοδολογίες στις αίθουσες διδασκαλίας σήμερα. Οι εκπαιδευτικοί θα μάθουν να ενεργοποιούν συζητήσεις που θα βελτιώσουν την αφοσίωση των μαθητών, θα αναπτύξουν κρίσιμες δεξιότητες σκέψης και θα εμβαθύνουν την κατανόηση  και την εκτίμηση για διαφορετικές απόψεις. Οι εκπαιδευτές θα παρέχουν εργαλεία συζήτησης και ασκήσεις μοντέλων για να ζωντανέψουν τις αίθουσες διδασκαλίας και να διασφαλίσουν οτι ακούγονται όλες οι φωνές, αποδεικνύοντας τρόπους για να ακούν και να αντιδρούν ο ένας στον άλλο με ενσυναίσθηση, ώστε να τηρούνται όλες οι αξίες και οι ανάγκες των μαθητών. Στο σεμινάριο αυτό συμμετέχει η Κοντοπίδη Στέλλα.

 

Δημοσιεύθηκε στη Discussion Tools for Teaching and Learning | Σχολιάστε

Flipped Classroom

Το σεμινάριο με θέμα την ανεστραμμένη τάξη (Flipped Classroom) στοχεύει στο να ενισχυθούν οι πρωτοβουλίες των μαθητών ως προς την επιλογή του τρόπου μελέτης τους. Έτσι, θα μπορέσουν να ανταλλάξουν απόψεις σχετικά με την αποτελεσματικότητα της επιλογής τους, ενώ τα οπτικοακουστικά μέσα που θα χρησιμοποιηθούν, θα επαναπροσδιορίσουν τον τρόπο που οι μαθητές/τριες  αντιλαμβάνονται τη μαθησιακή διαδικασία. Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα, ωστόσο, είναι ότι αυτή η μέθοδος εφαρμόζεται με επιτυχία και σε μαθητές από άλλες χώρες που δυσκολεύονται να προσαρμοστούν καθώς η εικόνα και τα βίντεο ως πηγές γνώσεις αφομοιώνονται ευκολότερα και ταχύτερα. Στο σεμινάριο αυτό συμμετέχει ο Γιαγτζόγλου Στέφανος.

Made with Padlet

 

Δημοσιεύθηκε στη Flipped Classroom | Ετικέτες: | Σχολιάστε