Θα θέλαμε να συγχαρούμε όλα τα παιδιά που κατάφεραν να έχουν μια θέση στο Μουσικό Σχολείο Αργολίδας, να τους ευχηθούμε καλή σταδιοδρομία και καλή αρχή στο νέο ξεκίνημα!!!Ένα μεγάλο “Μπράβο” αξίζει όμως και στα παιδιά που δεν τα κατάφεραν, παρόλο που κατέβαλαν μεγάλη προσπάθεια!!!
Special thanks στην Κορυφαία Διευθύντρια Μαρίνα Νάσαινα και στην Super ομάδα της για την άψογη Συνεργασία και Φιλοξενία!!!
Τα μέλη της Επιτροπής των Εισαγωγικών Εξετάσεων από το Μουσικό Σχολείο Αργολίδας.
























