Παραμυθομαραθώνιος συναισθημάτων

Στο πλαίσιο της Θεματικής Εβδομάδας πραγματοποιήθηκε μια ξεχωριστή δράση στους μαθητές και τις μαθήτριες της Α΄ Γυμνασίου από την σχολική νοσηλεύτρια, Δωρή Γεωργία-Στυλιανή. Η δράση αυτή εντάσσεται στον θεματικό πυλώνα της Αγωγής Υγείας και είχε διάρκεια 2 διδακτικών ωρών. Στόχος ήταν οι μαθητές και οι μαθήτριες να ενισχύσουν την συναισθηματική τους νοημοσύνη και να καλλιεργήσουν την ενσυναίσθηση, αναγνωρίζοντας δικά τους συναισθήματα, αλλά και συναισθήματα των άλλων. Τα τελευταία χρόνια, στις χώρες του εξωτερικού, διδάσκονται μαθήματα ενσυναίσθησης σε παιδιά μικρής ηλικίας, καθώς έχει αποδειχθεί πως η συναισθηματική νοημοσύνη (emotional quotient) είναι εξίσου σημαντική με τη γνωστική νοημοσύνη (intelligence quotient), προκειμένου τα παιδιά να αποκτήσουν μια υγιή και ολοκληρωμένη προσωπικότητα. Έτσι, οι μαθητές και οι μαθήτριες κλήθηκαν να ανακαλύψουν «κρυμμένα συναισθήματα», να διαχωρίσουν τα συναισθήματα σε θετικά ή αρνητικά, να ορίσουν τι είναι η αγάπη, η λύπη ή ο φόβος για αυτούς, και να βρουν το θάρρος να ανακοινώσουν φωναχτά τις προσωπικές τους απαντήσεις στην ολομέλεια της τάξης. Στο τέλος, οι μαθητές και οι μαθήτριες χωρίστηκαν σε ομάδες και κάθε ομάδα κατασκεύασε ένα δικό της παραμύθι, με βασική ιδέα πλοκής το συναίσθημα που επέλεξε. Οι μαθητές και οι μαθήτριες δημιούργησαν παραμύθια για την αγάπη, την απογοήτευση, τον θυμό, την χαρά, την απαισιοδοξία και την ηρεμία.



Λήψη αρχείου

Τα παραμύθια των άλλων ομάδων



Λήψη αρχείου

Οι δραστηριότητες που υλοποιήθηκαν για έμπνευση και ευαισθητοποίηση.



Λήψη αρχείου

 

Σχετικά με dzaxar

καθηγήτρια μαθηματικών


Περισσότερες πληροφορίες
Κατηγορίες: Ανακοινώσεις- Νέα. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.