Είναι κάποιες στιγμές στην τάξη, συνήθως εκτός αναλυτικού προγράμματος, που νιώθεις τη δημιουργία να κυριεύει με ενθουσιασμό τους μαθητές σου. Έτσι έγινε πρόσφατα όταν μιλήσαμε για την τεχνική της κινούμενης εικόνας (stop motion) και τους προκάλεσα να δοκιμάσουμε κάτι για να εφαρμόσουμε τις γνώσεις μας για το πεπτικό σύστημα. Το αποτέλεσμα που θα δείτε παρακάτω βγήκε αυθόρμητα, χωρίς πρόβα και με την ενεργή συμμετοχή όλων των μαθητών. Φαίνεται άλλωστε από τις σκιές που πηγαινοέρχονται και από τα πόδια τους αλλά το βιντεάκι που προέκυψε ήταν ανέλπιστα καλό. Ακολούθησε και δεύτερο, εκτός ύλης, με ένα μανταρίνι που φαγώθηκε για την τέχνη!