ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΥΤΙΝΑΣ

Βυτίνα, Αρκαδία

«12η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού – Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2025

Σεπ 202525

1000009787 1000009789 1000009794 1000009816 1758784006213

 

ΚΙΝΟΥΜΑΙ – ΕΝΕΡΓΩ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ

Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού σήμερα για τους μαθητές/τριες του ΓΕΛ Βυτίνας, στη διάρκεια της οποίας έπαιξαν ομαδικά παραδοσιακά παιχνίδια όπως μαντηλάκια και τζαμί, ενημερώθηκαν για τα οφέλη της μεσογειακής διατροφής και μοιράστηκαν με τους συμμαθητές τους το υγεινό κολατσιό που έφεραν από το σπίτι τους , καθώς και πραγματοποίησαν αθλητικές δραστηριότητες στο Δασάκι της Βυτίνας.

από κάτω από: ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ | με ετικέτα ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο «12η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού – Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2025    

Διαβίβαση Υπουργικής Απόφασης.

Σεπ 202524



Λήψη αρχείου

από κάτω από: ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Διαβίβαση Υπουργικής Απόφασης.    

ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!

Σεπ 202515

sxolikixronia

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!    

ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ 2025

Ιούλ 202525

Graduation 002IMG 20250725 180507

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ 2025    

Δημιουργία κωδικού ασφαλείας για την ηλεκτρονική υποβολή Μηχανογραφικού Δελτίου (Μ.Δ.) ΓΕΛ για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και Παράλληλου Μηχανογραφικού Δελτίου (Π.Μ.Δ.) για εισαγωγή σε Δημόσιες Σ.Α.Ε.Κ. (πρώην Ι.Ε.Κ.) έτους 2025

Ιούν 202519



Λήψη αρχείου

από κάτω από: ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δημιουργία κωδικού ασφαλείας για την ηλεκτρονική υποβολή Μηχανογραφικού Δελτίου (Μ.Δ.) ΓΕΛ για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και Παράλληλου Μηχανογραφικού Δελτίου (Π.Μ.Δ.) για εισαγωγή σε Δημόσιες Σ.Α.Ε.Κ. (πρώην Ι.Ε.Κ.) έτους 2025    

Ολοκλήρωση του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+ «Βιώσιμοι Μαζί» . Τελικός Σταθμός: Ζάγκρεμπ, Κροατία – Δεκέμβριος 2024

Μάι 202519

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ KA122-SCH με τίτλο «Βιώσιμοι Μαζί», το οποίο υλοποιήθηκε από το Γενικό Λύκειο Βυτίνας κατά τη διάρκεια του 2023-2024. Το πρόγραμμα είχε ως στόχο την καλλιέργεια οικολογικής συνείδησης, την ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων και την ανάπτυξη δεξιοτήτων σχετικών με τη βιώσιμη ανάπτυξη.

Ο τελευταίος σταθμός του προγράμματος ήταν η εκπαιδευτική επίσκεψη στο Ζάγκρεμπ της Κροατίας (2-8 Νοεμβρίου 2024), στην οποία συμμετείχαν δέκα μαθητές από την Β’ και Γ’ Λυκείου, συνοδευόμενοι από τρεις εκπαιδευτικούς. Η κινητικότητα οργανώθηκε σε συνεργασία με το XII. Γυμνάσιο Ζάγκρεμπ, προσφέροντας στους μαθητές μια μοναδική ευκαιρία βιωματικής μάθησης και διαπολιτισμικής αλληλεπίδρασης.

Κατά τη διάρκεια της εκπαιδευτικής επίσκεψης στο Ζάγκρεμπ, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε ένα πλούσιο πρόγραμμα δραστηριοτήτων που ανέδειξε τον ευρωπαϊκό χαρακτήρα της μάθησης και ενίσχυσε την οικολογική και κοινωνική τους ευαισθησία. Ξεκινώντας με μια ενδιάμεση διανυκτέρευση στα Σκόπια, όπου γνώρισαν μια ακόμα κουλτούρα στα Βαλκάνια, τα παιδιά ταξίδεψαν με πρακτικές πράσινης μετακίνησης (green mobility), αξιοποιώντας την ιδέα του carpooling. Στο Ζάγκρεμπ, εξερεύνησαν την παλιά πόλη και βίωσαν από κοντά στοιχεία πολιτισμού, βιωσιμότητας και καθημερινής ζωής στην Κροατία. Μέσα από παρουσιάσεις για τη βιώσιμη ανάπτυξη και ένα διαδραστικό παιχνίδι γνώσεων με την πλατφόρμα Kahoot, οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με διαφορετικές εκπαιδευτικές προσεγγίσεις και ανέπτυξαν τη γλωσσική τους επάρκεια, χρησιμοποιώντας ενεργά την αγγλική γλώσσα σε πραγματικές συνθήκες επικοινωνίας. Η συμμετοχή τους στο σεμινάριο “Eco Skills”, που υλοποιήθηκε από τον οργανισμό Talent Zone Croatia, ανέδειξε πρακτικές αειφορίας και περιβαλλοντικής υπευθυνότητας σε τοπικό επίπεδο. Το αποκορύφωμα της εμπειρίας αποτέλεσε η ολοήμερη εκδρομή στο Εθνικό Πάρκο Πλίτβιτσε, όπου οι μαθητές συνδέθηκαν ουσιαστικά με τη φύση, παρατηρώντας βιωματικά τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής και αναγνωρίζοντας την αξία της προστασίας της βιοποικιλότητας. Παράλληλα, είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν ένα διαφορετικό εκπαιδευτικό σύστημα, να ανταλλάξουν απόψεις με συνομηλίκους τους από άλλη χώρα και να δημιουργήσουν φιλίες που ξεπερνούν τα σύνορα, μέσα από στιγμές ουσιαστικής συνεργασίας, ψυχαγωγίας και αμοιβαίου σεβασμού.

Screenshot 20241105 145207 Chrome Screenshot 20241105 145237 Chrome

Η εμπειρία αυτή αποτέλεσε ένα σημαντικό βήμα για την ενδυνάμωση των μαθητών ως ενεργούς Ευρωπαίους πολίτες, ευαισθητοποιημένους σε θέματα περιβάλλοντος και έτοιμους να αναλάβουν πρωτοβουλίες στον τόπο τους. Επιπλέον, ενίσχυσε την εξωστρέφεια του σχολείου, διεύρυνε τους ορίζοντες των συμμετεχόντων και δημιούργησε γέφυρες επικοινωνίας και συνεργασίας με μαθητές και εκπαιδευτικούς από άλλες χώρες.

Θερμές ευχαριστίες στους εκπαιδευτικούς συνοδούς κα Πλατιά Δέσποινα, κα Ψυχογιού Σταυρούλα και κα Βέρρου Ελένη για την καθοδήγηση και την αφοσίωση τους, καθώς και σε όλους όσοι υποστήριξαν την υλοποίηση του προγράμματος.

IMG 0c11acaeb903585178a6ad1d14fca876 V

IMG 25e88e124d384b2e2e52a14ea523e170 V

Το Γενικό Λύκειο Βυτίνας συνεχίζει με προσήλωση την προσπάθεια ενίσχυσης της ευρωπαϊκής διάστασης της εκπαίδευσης και προετοιμάζει ήδη τις επόμενες δράσεις διεθνούς συνεργασίας!

viber image 2025 05 19 16 22 01 688

IMG adfdb6ec6e47491f7b8673a6695986f7 VIMG 884282fa999bd095536584147bd7e169 VIMG 557f1af59e3d1c3cef099d4b4a790812 V IMG 20241104 WA0002

από κάτω από: ERASMUS+, ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ, Εκπαιδευτικά Προγράμματα, ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΚΔΡΟΜΕΣ, Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ολοκλήρωση του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+ «Βιώσιμοι Μαζί» . Τελικός Σταθμός: Ζάγκρεμπ, Κροατία – Δεκέμβριος 2024    

Δράσεις Ελκυστικότητας των Στρατιωτικών Σχολών 13-05-2025

Μάι 202515

1747295128557

 

Σκοπός της ενημέρωσης είναι η κατανόηση παραγόντων σχετικών με τις επαγγελματικές φιλοδοξίες των νέων και της επιλογής των επαγγελμάτων, που θα ακολουθήσουν στο μέλλον. Οι πληροφορίες που θα συλλεχθούν, αναμένεται να προσφέρουν πολύτιμη γνώση σχετικά με τις ανάγκες, τις προτεραιότητες και τις προκλήσεις, που αντιμετωπίζουν οι νέοι. Τα ευρήματα της ενημέρωσης θα αξιοποιηθούν για την τεκμηριωμένη ενημέρωση και ενδεχόμενη προσαρμογή των εκπαιδευτικών πολιτικών και προγραμμάτων, λαμβάνοντας υπόψη τις τάσεις και τις προτιμήσεις των μαθητών/τριών.
Η συμμετοχή στην ενημέρωση είναι προαιρετική.



Λήψη αρχείου

 

 

από κάτω από: ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δράσεις Ελκυστικότητας των Στρατιωτικών Σχολών 13-05-2025    

ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΤΟΥ ΓΕ. Λ. ΒΥΤΙΝΑΣ ΣΤΟΝ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΤΕΓΕΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-2025

Μάι 202515
1747286197563
IMG cd76287f6ef1eabd13d61d7f0f352dd0 V
Modern galaxy stars quote poster
Oneiro toy Ayrio Oneireyomai meres loysmenes sto fos opoy h agaph anthizei san rodo kryfo. Dromoys stromenoys me gelio glyko mia agkalia poy den xerei keno. Blepo ta cheria moy na chtizoyn zoh kath
Το Γυμνάσιο Τεγέας σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αρκαδίας και τον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αρκαδίας, κ. Γαληνό Ιωάννη, διοργάνωσε κατά τη σχολική χρονιά 2024-2025 λογοτεχνικό διαγωνισμό για μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου που φοιτούν σε σχολικές μονάδες της Αρκαδίας.
Με αφορμή τους στίχους από το ποίημα «Συνέντευξις» της Κικής Δημουλά:
«Φυσικά και ονειρεύομαι (…).
Κάθε που εγκαταλείπουν συχνότατα όλοι (…).
Ζητάω την άδεια του ονείρου
πριν ελπίσω. Μου τη δίνει εν γένει
μαζί με κάποιες οδηγίες αυστηρές (…).
Ένα μόνο δε μου δίνει το όνειρο.
Το όριο. Ως που να κινδυνέψω.
Γιατί τότε πια δε θα ήταν όνειρο.
Θα’ ταν γεράματα»
οι μαθητές δημιούργησαν έργα ατομικά ή ομαδικά, με θέμα: «Ο κόσμος που ονειρεύομαι να ζήσω…».
Ο λογοτεχνικός διαγωνισμός που πραγματοποιήθηκε φέτος για δεύτερη χρονιά είχε ως στόχο την επαφή των μαθητών με τη λογοτεχνία, τη διατύπωση των προβληματισμών, των απόψεων και των συναισθημάτων τους πάνω σε σύγχρονα κοινωνικά ζητήματα, την ανάδειξη των κλίσεων και των ταλέντων τους, την ανάπτυξη της φαντασίας και της δημιουργικότητάς τους, την ενθάρρυνση της καλλιτεχνικής τους έκφρασης, τη συνεργασία και την καλλιέργεια της ευγενούς άμιλλας.
Στον διαγωνισμό συμμετείχαν μαθητές/τριες Γυμνασίου και Λυκείου από δεκαεννέα σχολικές μονάδες της Αρκαδίας, οι οποίοι διαγωνίστηκαν στις κατηγορίες: διήγημα, παραμύθι, ποίημα.
Στον λογοτεχνικό διαγωνισμό διακρίθηκαν οι μαθητές/τριες:
Ποίημα
2ο βραβείο
Καγιούλης Δημήτριος, ΓΕΛ Βυτίνας
3ο βραβείο
Ευαγγελοπούλου Βασιλική, ΓΕΛ Βυτίνας
Έπαινοι
Κατσίγιαννη Αικατερίνη, ΓΕΛ Βυτίνας
Συγχαρητήρια στους μαθητές/τριες και στην υπεύθυνη καθηγήτρια κα Τσούτσουβα Χριστίνα!
από κάτω από: ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ | με ετικέτα ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΤΟΥ ΓΕ. Λ. ΒΥΤΙΝΑΣ ΣΤΟΝ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΤΕΓΕΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-2025    

ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ – ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

Μάι 202514

1747205320111 1747205320095 1747205320104

 

Με τη συμμετοχή τους σε δράσεις ενεργού πολίτη που χαρακτηρίζονται από βιωματική, διερευνητική και αυθεντική μάθηση οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α τάξης του ΓΕ. Λ Βυτίνας: α) Ευαισθητοποιούνται σχετικά με τα προβλήματα της κοινότητας (σχολικής, τοπικής και ευρύτερης), β) σχεδιάζουν οργανωμένες παρεμβάσεις για την αντιμετώπιση αυτών των προβλημάτων, γ) αναλαμβάνουν οργανωμένη δράση για την επίλυση ή την άμβλυνση των σχετικών προβλημάτων, με συνέπεια να καλλιεργούν και να ενισχύουν:
1. Την αυτογνωσία η οποία εξειδικεύεται ως αναγνώριση διαστάσεων της προσωπικότητας του/της μαθητή/ τριας, ως εντοπισμός νέων ενδιαφερόντων και αξιοποίηση πολλαπλών ικανοτήτων σε διάφορους τομείς,
2. την ανοικτότητα σε νέες προκλήσεις και στην απόκτηση νέων δεξιοτήτων,
3. την κριτική αμφισβήτηση, η οποία καλλιεργεί την ανάπτυξη κριτικής σκέψης επί απόψεων και πάσης φύσεως στερεοτύπων,
4. τη στοχο-προσήλωση και δέσμευση στην επίτευξη στόχων,

5. τη συνεργασία με άλλους/ες σε ζεύγη ή σε ομάδες (κοινωνικές δεξιότητες, αποδοχή, προσαρμοστικότητα, κριτική αμφισβήτηση προκαταλήψεων, ενίσχυση διομαδικών σχέσεων, δεξιότητες συμβιβασμού αλλά και διεκδίκησης, συνδιαμόρφωση κανόνων, ενίσχυση του θετικού σχολικού κλίματος),
6. το αίσθημα υποχρέωσης συμμετοχής στη δημοκρατική λήψη αποφάσεων και της ανάληψης πρωτοβουλιών εντός του κοινωνικού γίγνεσθαι,

7. την ανάδειξη ηθικών διαστάσεων για διάφορες επιλογές και δράσεις, καθώς και κοινών αξιών σε επίπεδο ομάδας,
8. τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ολοκληρωμένων σχεδίων δράσης, που ενισχύουν την επικοινωνία-συνεργασία, την κριτική σκέψη, την επίλυση προβλημάτων, τη λήψη αποφάσεων και την ανάληψη πρωτοβουλίας, με σκοπό να προάγουν την ποιότητα ζωής, την κοινωνική δικαιοσύνη, την αλληλεγγύη, την παροχή βοήθειας, τον σεβασμό και την προσφορά.

από κάτω από: ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ | με ετικέτα ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ – ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ    

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΜΑΙΟΥ – ΙΟΥΝΙΟΥ 2025

Μάι 202514



Λήψη αρχείου

από κάτω από: ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΜΑΙΟΥ – ΙΟΥΝΙΟΥ 2025    
« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »

Πρόσφατα σχόλια

    Δεκέμβριος 2025
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031  


    Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
    Αντίθεση
    Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων