Δήλωση συμμετοχής στις Πανελλαδικές εξετάσεις από Αποφοίτους προηγούμενων ετών (προθεσμία: 19-3-2021)
Οι απόφοιτοι που επιθυμούν να συμμετάσχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ του έτους 2021, θα υποβάλουν την Αίτηση-Δήλωση από Δευτέρα 8 Μαρτίου έως Παρασκευή 19 Μαρτίου 2021 στο Λύκειο από το οποίο αποφοίτησαν ή στο πλησιέστερο στην κατοικία τους Λύκειο.
Επιπροσθέτως, δίνεται η δυνατότητα και στους μαθητές της τελευταίας τάξης των ΓΕΛ που έχουν ήδη υποβάλει Αίτηση-Δήλωση συμμετοχής στις πανελλαδικές εξετάσεις έτους 2021 , εφόσον το επιθυμούν,να τη συμπληρώσουν,δηλαδή να προσθέσουν ειδικά μαθήματα ή προτίμηση για ΤΕΦΑΑ, Στρατιωτικές/Αστυνομικές σχολές κλπ.
Η Αίτηση –Δήλωση για συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις υποβάλλεται από τους αποφοίτους στα Λύκεια. Αρχικά ο υποψήφιος βρίσκει αναρτημένο στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας www.minedu.gov.gr, στο σύνδεσμο ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ, το υπόδειγμα της Α-Δ (Α-Δ Υποψηφίου-μόνο απόφοιτος), το κατεβάζει και αν μπορεί το εκτυπώνει.Αν δεν μπορεί να το εκτυπώσει, μπορεί να το προμηθευτεί από το Λύκειό του.
Το έντυπο της αίτησης Δηλωσης μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ:
ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ
Στη συνέχεια το συμπληρώνει χειρόγραφα(μόνο τα γκρι στοιχεία) και το υποβάλλεισυμπληρωμένο, μέσα στην προβλεπόμενη προθεσμία 8-3έως 19-3-2021 στο Λύκειο από το οποίο αποφοίτησε ή στο πλησιέστερο στην κατοικία του Λύκειο. Σε όποιο Λύκειο υποβληθεί η Α-Δ του αποφοίτου σε αυτό το Λύκειο ή στο αντίστοιχο εξεταστικό κέντρο θα εξεταστεί ο απόφοιτος.
Ειδικότερα οι υποψήφιοι θα πρέπει στο mail του σχολείου (mail@lyk-keram.kef.sch.gr) να εκδηλώσουν την επιθυμία τους για μετάβαση στη σχολική μονάδα για υποβολή της αίτησης δήλωσης και στη συνέχεια οι (Υπο)Διευθυντές με απαντητικό mail να ορίσουν ακριβή ώρα και ημέρα μετάβασης στο Λύκειο, καθώς και να αποστείλουν στους υποψηφίους συνημμένα και την αριθμ. Φ.251/22933/Α5/26-02-2021 (Β’826) ΥΑ(ορισμός ημερομηνίας υποβολής της αίτησης αποφοίτων). Συνεπώς,οι υποψήφιοι χρησιμοποιώντας τον κωδικό SMS3 (μετάβαση σε Δημόσια Υπηρεσία…) θα μεταβαίνουν στη σχολική μονάδα φέροντας μαζί τους το απαντητικό mail του σχολείου,στο οποίο θα αναγράφεται η ακριβής μέρα μετάβασης ( σε μορφή έντυπηή ηλεκτρονική μορφή),το απολυτήριο τους αν είναι απόφοιτοι, καθώς και την αριθμ. Φ.251/22933/Α5/26-02-2021 (Β’826) ΥΑ(ορισμός ημερομηνίας υποβολής της αίτησης αποφοίτων), σε περίπτωση που χρειαστεί να δικαιολογήσουν την μετακίνηση τους.
Σε περίπτωση που κάποιος απόφοιτος θελήσει εντός του διαστήματος υποβολής της Α-Δ, να τροποποιήσει την Α-Δ που υπέβαλε, τότε θα πρέπει να υποβάλεινέα Α-Δ με τον ίδιο ακριβώς τρόπο, ζητώντας την τροποποίηση της προηγούμενης. Μετά την ηλεκτρονική καταχώριση στο Λύκειο, στο πληροφοριακό σύστημα myschool εκτυπώνονται δύο αντίγραφα. Ουποψήφιος ελέγχει την ορθότητα των στοιχείων και ότι αυτά πράγματι ανταποκρίνονται στις επιθυμίες του, υπογράφει και στα δύο αντίγραφα και παραλαμβάνει ένα, το οποίο και φυλάσσει μέχρι το τέλος των εξετάσεων. Το δεύτερο υπογεγραμμένο αντίγραφο φυλάσσεται στο Λύκειο κατάθεσης.
Η προθεσμία υποβολής της Αίτησης –Δήλωσης είναι από Δευτέρα 8 Μαρτίου έως Παρασκευή 19 Μαρτίου 2021 .Τονίζεται ότι δεν γίνεται δεκτή εκπρόθεσμη Αίτηση -Δήλωση ούτε εκπρόθεσμη διόρθωση αυτή
Η Αίτηση-Δήλωση των αποφοίτων συνοδεύεται υποχρεωτικά από ευκρινές φωτοαντίγραφο του τίτλου απόλυσης σχολείου Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και την επίδειξη ταυτότητας/διαβατηρίουή άλλου επίσημου εγγράφου αποδεικτικού της ταυτοπροσωπίας τους, προκειμένου να ελεγχθεί η ορθή καταχώριση των στοιχείων.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ Η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΔΩ: