Την Τετάρτη, 6-5-2014, στην Αίθουσα Εκδηλώσεων του σχολείου μας πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση των ερευνητικών εργασιών – projects των μαθητών της Α΄ τάξης. Συγκεκριμένα, παρουσιάστηκαν οι εργασίες “Facebook και Έφηβοι” (υπεύθυνη καθηγήτρια: Μ. Χριστοπούλου, ΠΕ06), “Το Νερό” (Μ. Μιχαλοπούλου, ΠΕ01) και “Αθλητισμός και Ευεξία” (Ι. Παυλάκης, ΠΕ11 – Συντονιστής).
Την παρουσίαση των μαθητών παρακολούθησαν η σύμβουλος παιδαγωγικής καθοδήγησης και μέλος του ΕΠΕΣ του σχολείου μας, σύμβουλος ΠΕ02 Ν. Ηλείας, κ. Σουσάνα Ζαχαροπούλου, η Διευθύντρια του σχολείου μας, κ. Μαρία-Ροζίτα Τσελεπή, καθώς και πολλοί καθηγητές του σχολείου.



Το σχολείο μας συμμετείχε στον 4ο Πανελλαδικό Μαθητικό Διαγωνισμό Φιλοσοφικού Δοκιμίου που διεξήχθη στην Πάτρα στις 13 και 14 Μαρτίου 2015 και διοργανώθηκε από το Τμήμα Φιλοσοφίας του Πανεπιστημίου Πατρών και το Κέντρο Ελληνικών Σπουδών σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ με θέμα «Φιλοσοφία και Τέχνη». Το 1ο βραβείο απονεμήθηκε στο μαθητή της Β΄ τάξης του σχολείου μας Γρηγόρη Κουβεριανό. Στην τελική εικοσάδα του διαγωνισμού προκρίθηκε, επίσης, η μαθήτρια της Β΄ τάξης Τρασάνη Σπηλιανή – Κλαρίσσα. Αξίζει να σημειωθεί ότι στο διαγωνισμό συμμετείχαν 556 μαθητές από 82 σχολεία 22 νομών της χώρας. Συγχαρητήρια παιδιά! Καλή πρόοδο!


















Την Τρίτη, 24 Μαρτίου 2015 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας ο εορτασμός της 25ης Μαρτίου 1940 με ανάγνωση αποσπασμάτων, απαγγελία ποιημάτων, εκτέλεση τραγουδιών και χορευτικών.




















