dsBuffer.bmp

Γ’ Γυμνασίου: Μουσική και διαφήμιση

Στο σημερινό μάθημα θα δούμε ποια είναι η χρήση της μουσικής μέσα σε ένα διαφημιστικό “τζίνγκλ”.

-Θα ακούσουμε- θα δούμε κάποιες διαφημίσεις (παλιές και καινούριες) και θα επισημάνουμε την επίδρασή τους με τη βοήθεια της μουσικής.

-Θα δούμε τους τρόπους με τους οποίους η Μουσική χρησιμοποιείται σε μία διαφήμιση και πώς μας επηρεάζει ψυχολογικά ως καταναλωτές.

Δείτε ένα απόσπασμα από τη σελίδα 25 του βιβλίου, όπου ξεκινάει το κεφάλαιο Μουσική και Διαφήμιση.

 

Στη συνέχεια δείτε 5 τρόπους χρήσης της Μουσικής μέσα σε μία διαφήμιση (φυσικά οι σύγχρονοι κανόνες της διαφήμισης δεν αποκλείουν και άλλους τρόπους χρήσης της).

  • 1. Χρήση ενός τραγουδιού- μουσικού έργου ειδικά γραμμένου για τη διαφήμιση του προϊόντος, όπου μας υπενθυμίζεται μέσω της μελωδίας το όνομα ή η χρήση του προϊόντος.

  • 2. Χρήση ενός ήδη γνωστού τραγουδιού αυτούσιου για να πλαισιώσει μία διαφήμιση ενός προϊόντος.

  • 3. Χρήση ενός ήδη γνωστού τραγουδιού με άλλα λόγια για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες μιας διαφήμισης.

  • 4. Χρήση ενός κομματιού κλασικής μουσικής για να εξυπηρετήσει την κίνηση της εικόνας ή να κινητοποιήσει ένα συναίσθημα για ένα προϊόν.

  • 5. Χρήση ενός μουσικού κομματιού από την ελληνική παράδοση για να συνδεθεί με την ελληνική ταυτότητα του προϊόντος.

 

Άσκηση :

Ακούστε- Δείτε τις παρακάτω διαφημίσεις προϊόντων και επιλέξτε σε ποιον τρόπο χρήσης από τους παραπάνω υπάγεται η καθεμία.

1.

Δημοσίευση 1987

Την πρώτη διαφήμιση μπορείτε να τη συγκρίνετε με την επόμενη:

Δημοσίευση 2019

 

2.

Δημοσίευση 2009

Σύγκριση με το παρακάτω κομμάτι:

3.

Δημοσίευση 2006

 

 

Συνοψίζοντας:

– Πιστεύετε ότι ταιριάζουν οι μουσικές επιλογές των παραπάνω τζίνγκλς στα προϊόντα που διαφημίζονται;

– Αν βγάζατε ή αλλάζατε τη μουσική θα είχε το ίδιο αποτέλεσμα;

– Ποιες διαφημίσεις σας κάνουν εσάς σήμερα εντύπωση και γιατί πιστεύετε ότι συμβαίνει αυτό;

Τώρα μπορείτε κι εσείς παρακολουθώντας μία διαφήμιση στο ραδιόφωνο, την τηλεόραση, το ίντερνετ να παρατηρήσετε με πιο κριτική ματιά τη χρήση της Μουσικής σε αυτή και να κατανοήσετε έτσι πώς αυτή εξυπηρετεί τον σκοπό του διαφημιζόμενου. 

 

 

 

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων