Όσο πλησιάζουμε προς το τέλος της σχολικής χρονιάς τα παιδιά γίνονται όλο και πιο δημιουργικά και εφευρετικά, έτσι ώστε κάθε φορά να εμπλουτίζεται τα μάθημα και να το διασκεδάζουν και τα ίδια.Σήμερα με αφορμή την ενότητα” 24.Ο Νόμος στο κέντρο της ζωής των Ιουδαίων” και για να δείξουμε πόσο σημαντικό ρόλο παίζει για τους Εβραίους η σχέση τους με το Θεό, τα παιδιά παρουσίασαν μέσα από ένα διάλογο, ανάμεσα σε Θείο και ανηψιό, σκηνές από την καθημερινότητα μιας εβρα’ι’κής οικογένειας που ζει στη Θεσαλονίκη στα μέσα του 3ου αι. π.Χ.Η Ιζαμπέλα και η Κωνσταντίνα ήταν πολύ καλές στους αντίστοιχους ρόλους και στο τέλος χειροκροτήθηκαν θερμά από όλα τα παιδιά!!!
Να και ο διάλογος που δραματοποίησαν τα παιδιά:
Στη Θεσσαλονίκη, στα µέσα του 3ου αι. π.Χ., ένα µικρό Εβραιόπουλο, ο Ισσαχάρ κουβεντιάζει µε το θείο του Συµεών.
ΙΣΣΑΧΑΡ: Πόσο όµορφος είναι ο καινούριος βωµός του ?ία!
ΣΥΜΕΩΝ: Αχ, αγόρι µου… Αν έβλεπες το Ναό µας στην Ιερουσαλήµ τότε θα καταλάβαινες τι θα πει αληθινή οµορφιά.
Ι.: Πότε στ’ αλήθεια πήγες, θείε, στην Ιερουσαλήµ;
Σ.: Πριν τρία χρόνια για τη γιορτή της Σκηνοπηγίας. Κι ελπίζω να µ’ αξιώσει ο Θεός να γιορτάσω εκεί ένα Πάσχα πριν κλείσω τα µάτια µου.
Ι.: Κι εγώ που δεν έχω πάει ποτέ; Αλήθεια κάθε πότε πρέπει ένας σωστός Ιουδαίος να πηγαίνει;
Σ.: ?ε σας το είπε ο ραββίνος Σαµπετάι στη συναγωγή;
Ι.: Θείε, δε σου κρύβω πως δεν πολυπηγαίνω στη συναγωγή… Ντρέποµαι, γιατί δυσκολεύοµαι πολύ να καταλαβαίνω το ραββίνο, όταν µας διαβάζει κοµµάτια απ’ την Τορά.
Σ.: Μα ίσα ίσα γι’ αυτό πρέπει να πηγαίνεις κάθε µέρα στα µαθήµατα. Ο πατέρας σου ταξιδεύει πολύ και δεν µπορεί ο ίδιος να σου µάθει να διαβάζεις τα ιερά µας κείµενα. Όµως για σκέψου: πώς θα µάθεις ο ίδιος το λόγο του Κυρίου; Μην ξεχνάς πως οι πρόγονοί µας έπαθαν ό,τι έπαθαν επειδή τον ξέχασαν.
Ι.: Θείε, θα µε πάρεις µαζί σου στην Ιερουσαλήµ;
Σ.: Κι εσύ θα µου υποσχεθείς ότι θα µάθεις τη γλώσσα µας;
Ι.: Ναι, θείε µου! Τώρα τρέχω να βοηθήσω τη µητέρα και τις αδελφές µου για τις ετοιµασίες του Σαββάτου.
Εύγε! Περιμένουμε το διάλογο!