Μικρός οδηγός για εκπαιδευτικούς Πληροφορικής για το σχολικό έτος 2021-2022

Μικρός οδηγός για εκπαιδευτικούς Πληροφορικούς για το σχολικό έτος 2021-2022. Περιέχει σημαντικές πληροφορίες για οδηγίες διδασκαλίας των μαθημάτων, την αξιολόγηση των μαθητών, την εύρεση εκπαιδευτικών ψηφιακών πόρων κ.α Μικρός οδηγός εκπαιδευτικού Πληροφορικής 2021-2022  

Έγκριση διεξαγωγής του 11ου Μαθητικού Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας 2021-22

Έγκριση διεξαγωγής του 11ου Μαθητικού Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας για μαθητές/τριες Π.Ε. και Δ.Ε. για το σχολικό έτος 2021-22. ΕΞΕ-120197-2021-Έγκριση-διεξαγωγής-του-11ου-Μαθητικού-Φεστιβάλ-Ψηφιακής-Δημιουργίας-για-μαθητές-τριες-Π.Ε.-και-Δ.Ε.-

Πλαίσιο προτάσεων και κατευθύνσεων για την κοινωνικο-συναισθηματική υποστήριξη και την ολιστική αντιμετώπιση ενδεχόμενων μαθησιακών κενών/ελλείψεων των μαθητών/τριών του δημοτικού σχολείου με την έναρξη του σχολικού έτους 2021-2022

Πλαίσιο προτάσεων και κατευθύνσεων για την κοινωνικο-συναισθηματική υποστήριξη και την ολιστική αντιμετώπιση ενδεχόμενων μαθησιακών κενών/ελλείψεων των μαθητών/τριών του δημοτικού σχολείου με την έναρξη του σχολικού έτους 2021-2022. Πλαίσιο προτάσεων και κατευθύνσεων Παράρτημα-Οδηγίες  

Δικτύωση Σχολείων με αφετηρία το πρόγραμμα ΜΝΑΕ

Στο πλαίσιο των επιμορφωτικών δράσεων του 1ου ΠΕΚΕΣ Νοτίου Αιγαίου και σε συνδιοργάνωση  με 22 ΠΕ.Κ.Ε.Σ της χώρας, διοργανώνεται πανελλαδικό επιμορφωτικό-ενημερωτικό σεμινάριο με θέμα: «Δικτύωση σχολείων με αφετηρία το πρόγραμμα ΜΝΑΕ» Το σεμινάριο απευθύνεται στους/ις Διευθυντές/ριες των ΕΠΑ.Λ-E.K.  καθώς και εκπαιδευτικούς που ενδιαφέρονται να ενημερωθούν και να συμβάλουν στην δικτύωση των σχολείων τους  στα πλαίσια …

Συνέχεια του άρθρου ‘Δικτύωση Σχολείων με αφετηρία το πρόγραμμα ΜΝΑΕ’ »

Διαδικτυακή συνάντηση για τον Θεσμό του Σύμβουλου Καθηγητή στα ΕΠΑ.Λ. της δράσης Μ.Ν.Α.Ε.

Στο πλαίσιο των επιμορφωτικών δράσεων του 1ου ΠΕΚΕΣ Νοτίου Αιγαίου και σε συνδιοργάνωση  με 22 ΠΕ.Κ.Ε.Σ της χώρας, διοργανώνεται πανελλαδικό επιμορφωτικό-ενημερωτικό σεμινάριο με θέμα: Ο Σύμβουλος Καθηγητής της δράσης Μ.Ν.Α.Ε.: Εμπειρίες και Προοπτική Το σεμινάριο αφορά στους/ις Διευθυντές/ριες των ΕΠΑ.Λ καθώς και εκπαιδευτικούς που έχουν αναλάβει ή προτίθενται να αναλάβουν τον ρόλο Συμβούλου Καθηγητή της …

Συνέχεια του άρθρου ‘Διαδικτυακή συνάντηση για τον Θεσμό του Σύμβουλου Καθηγητή στα ΕΠΑ.Λ. της δράσης Μ.Ν.Α.Ε.’ »

10 Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας 2020-2021

Ειδικότερα για την Περιφερειακή Ενότητα των Κυκλάδων (κόμβος Σύρου) το 10ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 16 Απριλίου 2021 Για την προηγούμενη σχολική χρονιά,  η Σύρος είχε δηλώσει συμμετοχή στο 10ο  Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας που είχε προγραμματιστεί για τις 9 Μαΐου 2020. Οι εκδηλώσεις θα γίνονταν στο χώρο εκδηλώσεων του 1ου Γυμνασίου …

Συνέχεια του άρθρου ‘10 Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας 2020-2021’ »

Σεμινάριο για το Webex

Επιμορφωτικές συναντήσεις σχετικά με την αξιοποίηση της πλατφόρμας Webex στη διδακτική πράξη. Νοέμβριος 2020 Πατήστε για να κατεβάσετε την  παρουσίαση παρουσίαση  

«Οι επιπτώσεις της πανδημίας στην ψυχολογία του παιδιού στο σχολικό και οικογενειακό περιβάλλον»

Eπιστημονική τηλε-ημερίδα διοργανώνει  το 1ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Νοτίου Αιγαίου με θέμα: «Οι επιπτώσεις της πανδημίας στην ψυχολογία του παιδιού στο σχολικό και οικογενειακό περιβάλλον» Εισηγήτριες: Στεφανία Παπαδάκη, Σχολική Ψυχολόγος ΠΕ23, Κ.Ε.Σ.Υ. Σύρου Κυριακή-Αλεξάνδρα Αμπανίδου, Ψυχολόγος ΠΕ23, Κ.Ε.Σ.Υ. Νάξου Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 3 Ιουνίου 2020, ώρα 19:00-20:30 μέσω της πλατφόρμας webex και στον σύνδεσμο: …

Συνέχεια του άρθρου ‘«Οι επιπτώσεις της πανδημίας στην ψυχολογία του παιδιού στο σχολικό και οικογενειακό περιβάλλον»’ »

Ο θεσμός των ΜΟΟC

Τα MOOC (Massive Open Online Courses) αποτελούν ένα σχετικά πρόσφατο φαινόμενο παροχής διαδικτυακής μάθησης. Πρόκειται για προγράμματα σπουδών, που διατίθενται μέσω του διαδικτύου χωρίς χρέωση, σ’ ένα πολύ μεγάλο αριθμό ανθρώπων. Η ανάλυση των αρχικών δίνει την πλήρη εικόνα της φιλοσοφίας και της λειτουργίας τους. Για μια συνοπτική ενημέρωση σχετικά με τα MOOC παραπέμπουμε στο …

Συνέχεια του άρθρου ‘Ο θεσμός των ΜΟΟC’ »