Εισαγωγικά μαθήματα για τη δημιουργία μαθήματος στο e-class.
Απευθύνονται σε εκπαιδευτικούς με μικρή εμπειρία στις νέες τεχνολογίες και είναι αρκετά αναλυτικά.
Ξεκινούν με τη σχεδίαση ενός απλού μαθήματος “επί χάρτου” και το ανέβασμα εγγράφων και στη συνέχεια προστίθενται επιπλέον στοιχεία στο μάθημα ενώ γίνεται πιο απλό στη διεπαφή του με το μαθητή.
Μέρος Α
Σχεδίαση μαθήματος “επί χάρτου”, Δημιουργία μαθήματος στο eclass. Παραμετροποίηση. Ανέβασμα “εγγράφων” στο e-class.
Βοηθητικά αρχεία μαθήματος: Βήματα για τη δημιουργία μαθήματος, ΙΣΜΗΝΗ ΑΝΤΙΓΟΝΗ, Εργασία Ισμήνη
Προτάσεις για τη διαμόρφωση μαθημάτων εξ αποστάσεως εκπαίδευση στη σημερινή συγκυρία
Μέρος Β
Δημιουργία εργασιών
Μέρος Γ
Δημιουργία ασκήσεων αυτοαξιολόγησης.
Βοηθητικά αρχεία μαθήματος: άσκηση1
Μέρος Δ
Εισαγωγή πολυμέσων και υπερσυνδέσμων
βοηθητικά αρχεία μαθήματος: Βήματα για τη δημιουργία μαθήματος3, Εργασία 2
Κωνσταντίνος Ζέρβας
Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου Πληροφορικής ΠΕ86