Εργαστήρια Πληροφορικής – Μέτρα αποφυγής της λοίμωξης SARS–CoV-2 (COVID-19)
Τα μαθήματα Πληροφορικής διδάσκονται στο Εργαστήριο Πληροφορικής με την παράλληλη αυστηρή εφαρμογή των μέτρων αποφυγής της λοίμωξης SARS–CoV-2 (COVID-19). Η Κοινή Υπουργική Απόφαση ΥΠΑΙΘ – ΦΕΚ Β 3780, άρθρο 6, παράγραφοι 6 και 7 αναφέρουν ότι το μάθημα της Πληροφορικής πραγματοποιείται κανονικά, με καθαρισμό του πληκτρολογίου και του ποντικιού μετά από κάθε χρήση και συστήνεται […]
Καθορισμός διδακτέας – εξεταστέας ύλης των Πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων της Γ΄ τάξης Ημερήσιων και Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. και της Δ΄ τάξης ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ.
Καθορισμός διδακτέας – εξεταστέας ύλης των Πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων της Γ΄ τάξης Ημερήσιων και Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. και της Δ΄ τάξης των Λυκείων των Ενιαίων Ειδικών Επαγγελματικών Γυμνασίων-Λυκείων (ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ.) για το σχολικό έτος 2020-2021. Φ6_1619_ΓΔ4_ΕΠΑΛ_Εν
Τροποποίηση εξεταστέας ύλης Πανελλαδικών 2021 Γ΄ τάξης Ημερησίου Γενικού Λυκείου και Εσπερινού Γενικού Λυκείου
Τροποποίηση της με αρ. πρωτ. 94893/Δ2/17-07-2020 Υ.Α .με θέμα: «Καθορισμός εξεταστέας ύλης για το έτος 2021 για τα μαθήματα που εξετάζονται πανελλαδικά για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση αποφοίτων Γ΄ τάξης Ημερησίου Γενικού Λυκείου και Γ΄ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου» (Β΄ 3046). 1820_Δ2_08-01-2021_ΤΡΟΠ__94893_Δ2_17_07_20_ΥΑ_ΥΛΗ_2021
Ηλεκτρονική παρακολούθηση και συντονισμός της ύλης των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων της Γ΄ τάξης Ημερήσιων και Εσπερινών ΕΠΑ.Λ και της Δ΄ τάξης των Λυκείων των ΕΝΕΕΓΥ-Λ. 2020-21
Για τον συντονισμό της διδασκαλίας των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων της Γ΄ τάξης των Ημερησίων και Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. και της Δ΄ τάξης των Λυκείων των ΕΝΕΕΓΥ-Λ για το σχολικό έτος 2020-2021, κρίνεται αναγκαία η παρακολούθηση της διδακτέας – εξεταστέας ύλης, όπως έχει οριστεί με την υπ’ αριθ. Φ6/124758/Δ4/21.09.2020 (ΦΕΚ 4094/τ.Β΄/23.10.2020) απόφαση της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων. […]
Ηλεκτρονική παρακολούθηση και συντονισμός της ύλης των μαθημάτων της Γ΄ τάξης Ημερήσιου και Εσπερινού ΓΕΛ που εξετάζονται πανελλαδικά
Για τον συντονισμό της διδασκαλίας των μαθημάτων της Γ΄ τάξης Ημερήσιου Γενικού Λυκείου και της Γ΄ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου που θα εξεταστούν και πανελλαδικά το έτος 2021, κρίνεται αναγκαία η παρακολούθηση της διδακτέας – εξεταστέας ύλης, η οποία έχει οριστεί με την με αρ. πρωτ. 94893/Δ2/17-07-2020 Υ.Α. (ΦΕΚ Β’ 3046). 2020_169431-Ηλεκτρονική παρακολούθηση και συντονισμός της […]
Helpdesk εξ αποστάσεως εκπαίδευσης 2ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής
Δημιουργία Δομών Help Desk στα ΠΕ.Κ.Ε.Σ για την τεχνική υποστήριξη των εκπαιδευτικών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ανάσχεση της διασποράς του νέου ιού SARS-CoV-2 που απειλεί τη χώρα μας, προχώρησε στην αναστολή της λειτουργίας των σχολικών μονάδων και έθεσε σε σχεδόν καθολική εφαρμογή τη σύγχρονη και ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Η […]
H5P: Δωρεάν εργαλείο για δημιουργία και διαμοιρασμό διαδραστικού περιεχομένου
Το H5P είναι μια εντελώς δωρεάν και ανοιχτή τεχνολογία, με άδεια χρήσης του MIT που διευκολύνει τη δημιουργία, κοινή χρήση και επαναχρησιμοποίηση περιεχομένου και εφαρμογών HTML5. Το H5P δίνει τη δυνατότητα σε όλους να δημιουργήσουν πιο πλούσιες και διαδραστικές εμπειρίες ιστού πιο αποτελεσματικά. Το περιεχόμενο H5P είναι ευαίσθητο και φιλικό προς κινητά, πράγμα που σημαίνει […]
LightBot: Εκπαιδευτικό παιχνίδι για εκμάθηση προγραμματισμού σε παιδιά
Το Lightbot είναι ένα εκπαιδευτικό παιχνίδι για την εκμάθηση εννοιών προγραμματισμού σε παιδιά. Ο στόχος του Lightbot είναι να δώσει εντολή σε ένα μικρό ρομπότ να κινηθεί σε ένα λαβύρινθο και να ανάψει τα φώτα.Οι παίκτες τοποθετούν σύμβολα στην οθόνη για να δώσουν εντολή στο ρομπότ να περπατήσει, να γυρίσει, να πηδήξει, να ανάψει ένα […]
Run Marco! Παιχνίδι περιπέτειας για εκμάθηση προγραμματισμού σε παιδιά
Το Run Marco! (Τρέξε Μάρκο!) είναι ένα παιχνίδι περιπέτειας για τα παιδιά και τον προγραμματισμό υπολογιστών. Ο μαθητής καθοδηγεί τον κεντρικό ήρωα με εντολές σε μια οπτικοποιημένη γλώσσα προγραμματισμού. Ο μαθητής επιτυγχάνει τους στόχους μέσα από τα διαφορετικά επίπεδα του παιχνιδιού. https://runmarco.allcancode.com/
Περιβάλλον προγραμματισμού Scratch – Imagine, Program, Share
Το Scratch έχει ως στόχο τη διδασκαλία εννοιών προγραμματισμού σε παιδιά και εφήβους και να τους επιτρέψει να δημιουργήσουν παιχνίδια, βίντεο και μουσική. Μπορεί να μεταφορτωθεί δωρεάν και χρησιμοποιείται σε μια ευρεία ποικιλία δράσεων εντός και εκτός του σχολείου ανά τον κόσμο. Το σλόγκαν του Scratch είναι “Φαντάσου · Προγραμμάτισε · Μοιράσου”. Η έμφαση στο μοίρασμα είναι […]