Αρχική » Γενικά » Helpdesk εξ αποστάσεως εκπαίδευσης 2ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής

Helpdesk εξ αποστάσεως εκπαίδευσης 2ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής

Δημιουργία Δομών Help Desk στα ΠΕ.Κ.Ε.Σ για την τεχνική υποστήριξη των εκπαιδευτικών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ανάσχεση της διασποράς του νέου ιού SARS-CoV-2 που απειλεί τη χώρα μας, προχώρησε στην αναστολή της λειτουργίας των σχολικών μονάδων και έθεσε σε σχεδόν καθολική εφαρμογή τη σύγχρονη και ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Η εμπλοκή σε δραστηριότητες μαθησιακού χαρακτήρα με την ενεργοποίηση ψηφιακών εργαλείων θεωρείται ως ο πλέον πρόσφορος τρόπος, για να διατηρήσουν οι μαθητές, οι μαθήτριες και οι εκπαιδευτικοί την επαφή τους με την εκπαιδευτική διαδικασία στις παρούσες έκτακτες συνθήκες της πανδημίας που βιώνει η χώρα μας.

Σε αυτή τη δυσχερή συγκυρία καλούμαστε να υποστηρίξουμε ψυχολογικά και παιδαγωγικά τους μαθητές και τις μαθήτριές μας και να κρατήσουμε ζεστή την επιθυμία της μάθησης. Γνωρίζουμε καλά πως η εξ αποστάσεως εκπαίδευση δεν υποκαθιστά τη δια ζώσης διδασκαλία, καθώς η αξία της διαπροσωπικής επαφής στην κοινωνική ένταξη και την ανάπτυξη της προσωπικότητας είναι αδιαμφισβήτητη. Στις παρούσες συνθήκες, η εξ αποστάσεως εκπαίδευση επιβάλλεται να χρησιμοποιηθεί, καθώς συνιστά έναν ανοικτό δίαυλο επικοινωνίας ανάμεσα στους δύο βασικούς συντελεστές της μάθησης, τον εκπαιδευτικό και τον μαθητή.

Η επιτυχία αυτής της προσπάθειας  βασίζεται στην ουσιαστική συμβολή όλων μας και ιδιαίτερα εσάς των εκπαιδευτικών. Υπό αυτό το πρίσμα και με την εποπτεία της Π.Δ.Ε. Αττικής δημιουργήθηκαν ειδικές Δομές Απομακρυσμένης Βοήθειας (Helpdesk) με Ομάδες Τεχνικής Υποστήριξης στα 6 (έξι)  ΠΕ.Κ.Ε.Σ. της Αττικής σε συνεργασία με τις Δ.Π.Ε. και Δ.Δ.Ε. Οι δομές αυτές αποτελούν ένα ενδιάμεσο επίπεδο υποστήριξης ανάμεσα στην ομάδα υποστήριξης της κάθε σχολικής μονάδας, όπως έχει οριστεί στο myschool και την υπηρεσία υποστήριξης χρηστών (Helpdesk) του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου.

Ειδικότερα, αν η επίλυση των προβλημάτων δεν είναι δυνατή στο επίπεδο της Ομάδας Υποστήριξης της σχολικής μονάδας, τότε ο εκπρόσωπος της ομάδας απευθύνεται στην ειδική Δομή Απομακρυσμένης Βοήθειας (Helpdesk) του αρμόδιου ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Η Ομάδα Τεχνικής Υποστήριξης του ΠΕ.Κ.Ε.Σ. αξιολογεί τα ερωτήματα και παρέχει ομαδοποιημένες ή εξατομικευμένες απαντήσεις σε συχνά προβλήματα. Σε περίπτωση αδυναμίας απάντησης, παραπέμπει τα θέματα ιεραρχικά προς την υπηρεσία υποστήριξης χρηστών (Helpdesk) του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου.

Διαβάστε ολόκληρο το μήνυμα του Διευθυντή ΠΔΕ Αττικής κ. Γ. Κόσυβα

Δείτε την Απόφαση Συγκρότησης Helpdesk 2ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής

Προηγηθείτε στη Δομή Απομακρυσμένης Βοήθειας Εκπαιδευτικών και Σχολικών Μονάδων B’ Αθήνας για την Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση

Top
 
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων