Βιωματικό Σεμινάριο για Εκπαιδευτικούς ”O ρόλος του εκπαιδευτικού ως συντονιστή της μαθητικής ομάδας εργασίας”. Δραστηριότητα 5.

Εγχειρίδια-Άρθρα Εκπαιδευτική Συμβουλευτική Προσωπικές Εργασίες

Σχολικό έτος 2001-02
Συντονιστής: Κωνσταντίνος Κιουρτσής
Συμμετέχοντες: 33 Εκπαιδευτικοί (2 ομάδες)
Διάρκεια: πέντε ώρες για κάθε ομάδα (3:30-8:30 μμ)
Λίγα λόγια για τη λειτουργία της μαθητικής ομάδας εργασίας (πχ αγωγής υγείας) θα βρείτε στη διαδικτυακή θέση https://blogs.sch.gr/kkiourtsis/?p=6338
 
5η δραστηριότητα : διαβάστε το βιβλίο μου
O συντονιστής της ομάδας, ζητάει από τα μέλη της να θυμηθούν διάφορα εξώφυλλα βιβλίων που έχουν διαβάσει, ή που έχουν δει στα ράφια καταστημάτων ή βιβλιοθηκών. Να θυμηθούν πώς είναι τα εξώφυλλα αυτών των βιβλίων. Τί χρώματα και τί σχέδια έχουν;
Στη συνέχεια ζητάει να ετοιμάσουν το εξώφυλλο ενός δικού τους βιβλίου, που θα ήθελαν να γράψουν και να το εκδώσουν.
Σε ζευγάρια, παρουσιάζονται τα εξώφυλλα των δύο μελών και το κάθε μέλος εκφράζει στο ταίρι του, σε ποιούς θα αφιέρωνε το βιβλίο του, σε ποιούς θα χάριζε το βιβλίο του για να το διαβάσουν, τι ξεχωριστό θέλει να πει στους αναγνώστες του βιβλίου του.
Στην ολομέλεια, τα ζευγάρια παρουσιάζουν τα βιβλία τους ως εξής:
Το κάθε μέλος του ζευγαριού παρουσιάζει το βιβλίο του άλλου μέλους, σαν να είναι ένας κριτικός βιβλίων, που  έχει θετική άποψη για το βιβλίο που παρουσιάζει.