Βιωματικό Σεμινάριο Αγωγής Υγείας για εκπαιδευτικούς «η Μαθητική Ομάδα Εργασίας: Δραστηριότητα 3.

Εγχειρίδια-Άρθρα Εκπαιδευτική Συμβουλευτική Προσωπικές Εργασίες

Σχολικό έτος 2000-01. Συμμετέχοντες: 93 εκπαιδευτικοί, σε πέντε ομάδες. Έδεσσα (1), Γιαννιτσά (1), Αριδαία (1), Βέροια(2).Διάρκεια: 5 ώρες για κάθε ομάδα (3:30-8:30 μμ).

3η Δραστηριότητα. Ο φράχτης του κήπου
Το κάθε μέλος, ζωγραφίζει σε κόλλα Α4 έναν φράχτη  κήπου (ξύλινο, σιδερένιο, τούβλινο, πέτρινο, ψηλό, κοντό κλπ). Πίσω από τον φράχτη, ζωγραφίζει ένα πρόσωπο, με το οποίο θα πολύ ήθελε να συζητήσει αλλά αυτό για κάποιους λόγους δεν είναι δυνατόν.
Σε ζευγάρια παρουσιάζονται οι δύο ζωγραφιές (ποιο είναι το πρόσωπο, γιατί είναι αδύνατη η συνομιλία, ποιά η σχέση μαζί του, τί θα ήθελε να του πει κλπ)
Στην ολομέλεια ακολουθεί συζήτηση με θέματα: (α) τι συμβολίζει ο φράχτης; και (β) Πώς κατασκευάζονται οι φράχτες;