Συμβουλευτικός Σταθμός Νέων Πέλλας
Διήμερο Σεμινάριο Συμβουλευτικής για 6 ομάδες Εκπαιδευτικών
Τίτλος Σεμιναρίου: «Εκπαιδευτικοί και σχολική ζωή: όταν ο μαθητής ή η μαθήτρια ζητάει βοήθεια».
Σύνολο συμμετεχόντων: 134 Εκπαιδευτικοί
Σχολικό έτος 2012-13.
Εισηγητές: Αθανάσιος Μπαζούκης, Κωνσταντίνος Κιουρτσής.
Τεχνικές: ομάδες εργασίας και μελέτη περίπτωσης.
Το φύλλο εργασίας των ομάδων εργασίας: H περίπτωση της Ζωής, Θ., μαθήτριας Α΄ Λυκείου
H εκπαιδευτικός: Ευαγγελία, Ν., γυμνάστρια, ετών 31
Πάθος της ο σύγχρονος χορός, τον οποίο διδάσκει στους μαθητές της σε κάθε ευκαιρία.
H μαθήτρια: Ζωή, Θ., μαθήτρια Α΄ Λυκείου
Καλλίγραμμη, ψηλή κι όμορφη. Στα μαθήματα της καθηγήτριας, Ευαγγελίας, Ν., η Ζωή ανακάλυψε το ταλέντο της στο χορό. Σκέφτεται σοβαρά να φοιτήσει σε σχολή χορού.
To αίτημα της μαθήτριας προς την εκπαιδευτικό
Στο τέλος του μαθήματος της γυμναστικής, η μαθήτρια Ζωή, Θ. περιμένει να φύγουν όλοι οι συμμαθητές της, πλησιάζει την καθηγήτρια Ευαγγελία, Ν. και της λέει:
«κυρία, πριν από αρκετές μέρες, ο φιλόλογός μας, μου είχε πει πόσο ωραία χορεύω και πόσο πολύ το απολαμβάνει . Δεν απάντησα καθόλου και το ξέχασα. Τον τελευταίο όμως καιρό, συχνάζει στο μαγαζί που βγαίνω με την παρέα μου. Μια φορά μάλιστα κάθισε απρόσκλητος στο τραπέζι μας, και διάλεξε τη θέση απέναντί μου, κι όσο μιλούσε με κοίταζε στα μάτια. Η συζήτηση ήταν γενική για το σχολείο, αλλά εμένα με ενοχλούν όλα αυτά και δεν ξέρω πώς να αντιδράσω. Δε θέλω πάρε-δώσε με τον καθηγητή. Επειδή είναι και σχετικά νέος, μπορεί να κυκλοφορήσει και καμία φήμη, ξέρω εγώ; Εσείς μπορείτε να του μιλήσετε;»
To έργο της ομάδας εργασίας
Βοηθήστε την καθηγήτρια Ευαγγελία, Ν. να αποφασίσει ποια θα είναι η συμβουλευτική στρατηγική της με το ζήτημα της μαθήτριας Ζωής, Θ.