1η ημέρα: Παρασκευή, 22 Απριλίου 2005, 16:00-20:00. Θεωρητικό μέρος – Εισηγήσεις.
Έδεσσα, Αίθουσα “Μέγας Αλέξανδρος” .
Η συμμετοχή στις εργασίες της 1ης ημέρας είναι ελεύθερη για όλους (Εκπαιδευτικούς, Γονείς κλπ).
Θέματα εισηγήσεων: Οι αλλαγές στην ζωή και οι συνέπειές τους. Οι αντιλήψεις των παιδιών και εφήβων για το θάνατο. Πώς μπορεί το σχολείο να στηρίξει και να συμπαρασταθεί στο παιδί και στον έφηβο που πενθεί; Συμβουλευτική και διασυνδετική εργασία.
2η ημέρα: Σάββατο, 23 Απριλίου 2005, 09:00-16:00. Πρακτικό μέρος. Εργαστήρια για ολιγομελείς ομάδες.
Πολιτιστικό Κέντρο Δήμου Έδεσσας. Μόνον για εκπαιδευτικούς και μετά από αίτηση.
Περίπτωση μαθήτριας που η ζωή της απειλείται σοβαρά. Μία εργασία για μικρές ομάδες της 2ης μέρας
Εκπαιδευτικός παρατηρεί ότι μια μαθήτρια απουσιάζει για τρίτη συνεχόμενη μέρα. Ρωτάει αν γνωρίζει κάποιος κάτι σχετικό και η απάντηση που παίρνει από μια φίλη της είναι ότι βρίσκεται σε Κεντρικό Νοσοκομείο για θεραπεία. Οι γιατροί διέγνωσαν πριν από λίγες μέρες ότι έχει λευχαιμία. Ως ομάδα προτείνετε στον εκπαιδευτικό πώς να διαχειριστεί το θέμα στη σχολική τάξη.
Εισηγητές:
Μαρία Ελευθεριάδου, Παιδοψυχίατρος, υπεύθυνη Ιατροπαιδαγωγικού Τμήματος του Κέντρου Ψυχικής Υγείας Κατερίνης.
Ροδόπη Νικολάρα, Παιδοψυχίατρος, υπεύθυνη Ιατροπαιδαγωγικού Τμήματος του Κέντρου Ψυχικής Υγείας Σερρών.
Κωνσταντίνα Σταμπόλη-Γεροβασιλείου, Ψυχολόγος Ειδικής Αγωγής .
Σταυρούλα Γκανίδου, Ψυχίατρος Ενηλίκων..
Μαρία Πατεινάκη, Σχολική Ψυχολόγος.
Πανταζής Μητελούδης, Ψυχολόγος.
Κωνσταντίνος Κιουρτσής, υπεύθυνος Αγωγής Υγείας στη Δ/νση ΔΕ Ν. Πέλλας.