Τον τελευταίο καιρό παρατηρείται προοδευτική εμφάνιση των λεγόμενων “ηλεκτρονικών φροντιστηρίων”, καθώς και αύξηση του αριθμού των μικρών αγγελιών που αφορούν παράδοση -σε πραγματικό ή μη χρόνο- φροντιστηριακών μαθημάτων σε μαθητές όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης εξ αποστάσεως, με τη βοήθεια του διαδικτύου. Η αξιοποίηση του διαδικτύου στην εκπαίδευση εισάγει καινοτόμες αλλαγές στη φύση της διδασκαλίας και προσφέρει νέες μαθησιακές δυνατότητες. Σε ένα τέτοιο τεχνολογικά εξελιγμένο περιβάλλον, η λειτουργία των ηλεκτρονικών φροντιστηρίων εμφανίζει προφανή πλεονεκτήματα εν συγκρίσει με τα κλασσικά φροντιστήρια και την παραδοσιακή οικοδιδασκαλία, όπως χαμηλότερο κόστος υπηρεσιών και ευκολότερη πρόσβαση, ανεξαρτήτως χρονικών ή γεωγραφικών περιορισμών. Είναι αναμενόμενο, επομένως, τα ηλεκτρονικά φροντιστήρια να φαντάζουν ως μία ελκυστική και συμφέρουσα επιλογή. Παρόλα αυτά όμως, ο Συνήγορος του Καταναλωτή δέχτηκε καταγγελίες καταναλωτών και γι΄ αυτό διενήργησε αυτεπάγγελτη έρευνα, το αποτελέσματα της οποίας δημοσιεύεται στο δελτίο τύπου το οποίο είναι διαθέσιμο στο έγγραφο: dt_3.10.2012_efrontistiria