Δελτίο Τύπου του Συνηγόρου του Καταναλωτή (ΣτΚ) για τα ηλεκτρονικά φροντιστήρια.

Eνημέρωση Nέα

Τον τελευταίο καιρό παρατηρείται προοδευτική εμφάνιση των λεγόμενων “ηλεκτρονικών φροντιστηρίων”, καθώς και αύξηση του αριθμού των μικρών αγγελιών που αφορούν παράδοση -σε πραγματικό ή μη χρόνο- φροντιστηριακών μαθημάτων σε μαθητές όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης εξ αποστάσεως, με τη βοήθεια του διαδικτύου. Η αξιοποίηση του διαδικτύου στην εκπαίδευση εισάγει καινοτόμες αλλαγές στη φύση της διδασκαλίας και προσφέρει νέες μαθησιακές δυνατότητες. Σε ένα τέτοιο τεχνολογικά εξελιγμένο περιβάλλον, η λειτουργία των ηλεκτρονικών φροντιστηρίων εμφανίζει προφανή πλεονεκτήματα εν συγκρίσει με τα κλασσικά φροντιστήρια και την παραδοσιακή οικοδιδασκαλία, όπως χαμηλότερο κόστος υπηρεσιών και ευκολότερη πρόσβαση, ανεξαρτήτως χρονικών ή γεωγραφικών περιορισμών. Είναι αναμενόμενο, επομένως, τα ηλεκτρονικά φροντιστήρια να φαντάζουν ως μία ελκυστική και συμφέρουσα επιλογή. Παρόλα αυτά όμως, ο Συνήγορος του Καταναλωτή δέχτηκε καταγγελίες καταναλωτών και γι΄ αυτό διενήργησε αυτεπάγγελτη έρευνα, το αποτελέσματα της οποίας δημοσιεύεται στο δελτίο τύπου το οποίο είναι διαθέσιμο στο έγγραφο:  dt_3.10.2012_efrontistiria