Σύνδεσμοι

Αναζήτηση

ραψωδία ε 407- 412

4 Φεβρουαρίου 2019 από

«Κι όμως ο Οδυσσέας κρατήθηκε σ’ έναν κορμό,
τον καβαλίκεψε, λες κι ήταν άλογο της κούρσας,
πέταξε από πάνω του τα ρούχα, εκείνα που του φόρεσε
η θεία Καλυψώ, αμέσως το μαγνάδι

ζώστηκε στο στέρνο, με το κεφάλι βούτηξε στη θάλασσα,
τα χέρια του άπλωσε, κι έβαλε δύναμη να κολυμπήσει.»

ΟΙ ΖΩΓΡΑΦΙΕΣ ΜΑΣ

Χρήστος Α., Μαρία Γ., Νικολέτα Α., Ελισάβετ Α., Μυρσίνη Γκ., Χάιντι Δ., Δήμητρα Β., Μαρίνα Β., Κωνσταντίνα Β. Δημήτρης Δ., Έφη Β. – Α1

Κατηγορία Οδύσσεια Α, Χωρίς κατηγορία | 24 Σχόλια »

Το πιο γλυκό ψωμί, λαϊκό παραμύθι

3 Φεβρουαρίου 2019 από και με ετικέτα

Οι εργασίες μας, ατομικές και ομαδικές, που υλοποιήθηκαν στο μάθημα της Λογοτεχνίας με αφορμή το λαϊκό παραμύθι «Το πιο γλυκό ψωμί».

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Α1 και Α2.

 

ΚΟΜΙΚ – Νικολέτα Α. – Α1

Κατηγορία Λογοτεχνία Α | 24 Σχόλια »

Φροντίζω για τη διατροφή και την υγεία μου

10 Ιανουαρίου 2019 από και με ετικέτα ,

Στην ενότητα «Φροντίζω για τη διατροφή και την υγεία μου» της Νεοελληνικής Γλώσσας  δημιουργήσαμε αφίσες για να διαφημίσουμε προϊόντα, χρησιμοποιώντας και τους κατάλληλους επιθετικούς προσδιορισμούς. Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Α3 και Α4.

 

 

 

 

 

 

Κατηγορία Νεοελληνική Γλώσσα Α, Χωρίς κατηγορία | 24 Σχόλια »

Ημερολόγιο 2019 «Χτίζοντας γέφυρες, όχι τείχη!»

24 Δεκεμβρίου 2018 από

Ημερολόγιο 2019 «Χτίζοντας γέφυρες, όχι τείχη!»

Με χαρά προχωρήσαμε και φέτος στην έκδοση του σχολικού μας ημερολογίου για την καινούρια χρονιά. Αποφασίσαμε να περιλαμβάνει αντιπροσωπευτικές δημιουργίες των μαθητών που υλοποιήθηκαν στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού σχεδίου Erasmus+ KA1 με τίτλο «Χτίζοντας γέφυρες, όχι τείχη!», που έλαβε χώρα στο σχολείο μας στο διάστημα 2017-18. Μαθητικές αφίσες που αποτέλεσαν τη συμμετοχή του σχολείου μας στον 21ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Μαθητικής Δημιουργίας της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες με θέμα «Υπάρχουμε μαζί», αποσπάσματα από ποιητικές συνθέσεις με θέμα την πατρίδα, που απέσπασαν την 5η και 6η τιμητική διάκριση στον 14ο Διεθνή Διαγωνισμό Ποίησης Castello di Duino, εικαστικές συνθέσεις που έχουν ως αφόρμηση λογοτεχνικά κείμενα με θέμα την προσφυγιά.

Η παιδαγωγική ομάδα του σχεδίου: Καπούτση Σύρμω – Κιτσάτη Μαρία

Κατηγορία ERASMUS+ | 24 Σχόλια »

Χριστουγεννιάτικα Περιοδικά

16 Δεκεμβρίου 2018 από

Τα Χριστουγεννιάτικα Περιοδικά μας μπορείτε να δείτε εδώ.

Κατηγορία Περιοδικά | 24 Σχόλια »

Erasmus+KA1 «Χτίζοντας γέφυρες, όχι τείχη!»

16 Δεκεμβρίου 2018 από

Ένας από τους σταθερούς στόχους του σχολείου μας είναι η ανάπτυξη της ευρωπαϊκής ταυτότητας των μελών της σχολικής μας κοινότητας. Στην αναζήτηση και οικοδόμηση της ευρωπαϊκής μας ταυτότητας κεντρικό ερώτημα δε θα πρέπει να είναι το «ποιοι είμαστε;» αλλά το «πότε, πού και με ποιους τρόπους αλληλεπιδράσαμε με τους άλλους και επηρεάσαμε ο ένας τον άλλον πολιτισμικά;». Η κατάσταση που διαμορφώνεται τα τελευταία χρόνια στην Ευρώπη καθιστά επιτακτική όσο ποτέ την ανάγκη για την οικοδόμηση μιας τέτοιας οπτικής στους ευρωπαίους πολίτες.

Στο πλαίσιο αυτό, αποφασίσαμε στο διάστημα 2017-2018 να προχωρήσουμε στον σχεδιασμό και την υλοποίηση του εγκεκριμένου από το ΙΚΥ ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+KA1 «Χτίζοντας γέφυρες, όχι τείχη!», με παρεμβάσεις και δράσεις για μια συστηματικότερη πραγμάτευση των ζητημάτων, που θα βοηθήσει τους μαθητές μας  να καλλιεργήσουν τις διαπολιτισμικές τους δεξιότητες και να αναπτύξουν μια θετικότερη στάση απέναντι στην ετερότητα. Στόχος του σχεδιασμού μας  είναι να προσεγγίσουν οι μαθητές τα φαινόμενα πολύπλευρα και να τα αποσυνδέσουν από τυχόν αρνητικά στερεότυπα, να κατανοήσουν ότι η κοινωνία στην οποία ζουν, όπως και κάθε άλλη, στην Ευρώπη και όχι μόνο, είναι αποτέλεσμα της συνύπαρξης και αλληλεπίδρασης πολλών και ετερογενών πληθυσμιακών ομάδων, η αρμονική συνύπαρξη των οποίων μόνο ωφέλιμη μπορεί να αποβεί για όλους.

Σε μια διαθεματική προσέγγιση των ζητημάτων που σχετίζονται με την ετερότητα, υλοποιήσαμε διδακτικά σενάρια με σχετική θεματολογία, εργαστήρια δημιουργικής γραφής,  project με βιωματικές δραστηριότητες, που  συνδέσαμε με τα διδακτικά μας αντικείμενα. Στον σχεδιασμό μας  αξιοποιήσαμε εκπαιδευτικό υλικό, καθώς και ενεργητικές μεθόδους και τεχνικές στις οποίες  επιμορφωθήκαμε κατά τη διάρκεια τις συμμετοχής μας σε δύο εγκεκριμένες από το ΙΚΥ κινητικότητες που έλαβαν χώρα στην Πορτογαλία και την Ισπανία. Υλοποιήσουμε εξάλλου, εξωδιδακτικά, πρόγραμμα με ομάδα μαθητών για την ανάδειξη του πολυπολιτισμικού χαρακτήρα της τοπικής κοινωνίας, καθώς και δράσεις και εκδηλώσεις που ανέπτυξαν τις διαπολιτισμικές δεξιότητες των μελών της σχολικής μας κοινότητας.

Για το περιεχόμενο των κινητικοτήτων,  το παραγόμενο εκπαιδευτικό υλικό, καθώς και τις δράσεις που έλαβαν χώρα στο πλαίσιο του προγράμματος μπορείτε να ενημερωθείτε στο ιστολόγιο που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τους μαθητές μας για τις ανάγκες του σχεδίου.

Τα μέλη της παιδαγωγικής ομάδας του σχεδίου: Καπούτση Σύρμω – Κιτσάτη Μαρία

Κατηγορία ERASMUS+ | 24 Σχόλια »

ΕΙΚΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΣΕΝΑΡΙΟΥ

16 Δεκεμβρίου 2018 από και με ετικέτα ,

Εδώ θα βρείτε τις εικόνες για τη συγγραφή της ιστορίας σας. Επιλέξτε μία από τις εικόνες και γράψτε το σενάριό σας με βάση τις οδηγίες που σας έχω δώσει. Καλά Χριστούγεννα!



Λήψη αρχείου

 

 

Κατηγορία Νεοελληνική Γλώσσα Α | 24 Σχόλια »

Ο δρόμος για τον Παράδεισο είναι μακρύς

15 Δεκεμβρίου 2018 από και με ετικέτα ,

Στο μάθημα της Λογοτεχνίας της Α΄ Γυμνασίου με αφόρμηση το κείμενο «Ο δρόμος για τον Παράδεισο είναι μακρύς» από το ομότιτλο μυθιστόρημα της Μαρούλας Κλιάφα, στο οποίο τίθεται το ζήτημα του «άλλου», του «διαφορετικού» και της περιθωριοποίησής του εξαιτίας της ετερότητάς του, έχοντας ως στόχο την καλλιέργεια της ενσυναίσθησης και του σεβασμού του «άλλου», οι μαθητές και οι μαθήτριες του Α1 και Α2 προσέγγισαν διάφορες πτυχές του θέματος και προβληματίστηκαν σχετικά με τα αίτια του ρατσισμού που δέχονται τα «διαφορετικά» άτομα. Στο πλαίσιο της συγκεκριμένης διδακτικής πρακτικής, οι μαθητές μέσα από ποικίλες δραστηριότητες (ασκήσεις δημιουργικής γραφής, συγγραφή ποιημάτων, εικαστικές δημιουργίες, ψηφιακές αφηγήσεις),  μπαίνοντας στη θέση των ηρώων, πρότειναν τρόπους αντιμετώπισης των διακρίσεων και αντιλήφθηκαν ότι η διαφορά είναι δικαίωμα.
                                               Η υπεύθυνη καθηγήτρια,
                                                          Κιτσάτη Μαρία

Η συγκεκριμένη διδακτική πρακτική εντάσσεται στο πλαίσιο υλοποίησης του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ KA1 «Χτίζοντας γέφυρες, όχι τείχη!» που λαμβάνει χώρα στο σχολείο μας στο διάστημα 2017-18, με υπεύθυνες τις καθηγήτριες Καπούτση Σύρμω και Κιτσάτη Μαρία.

 

 

 

 

Κατηγορία Λογοτεχνία Α | 24 Σχόλια »

«Τα ρω του έρωτα» – Χαϊκού και κολάζ

18 Οκτωβρίου 2018 από και με ετικέτα , ,

Στο μάθημα της Λογοτεχνίας, εμπνευσμένοι από τα ποιήματα της ποιητικής συλλογής του Οδυσσέα Ελύτη «Τα ρω του έρωτα», δημιουργήσαμε τα δικά μας κολάζ και χαϊκού. Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Α1 και Α2.

 

]

 

Κατηγορία Λογοτεχνία Α | 24 Σχόλια »

ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ – ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ)

23 Μαΐου 2018 από και με ετικέτα

 

ΚΡΙΤΗΡΙΑ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

 

Κατηγορία Λογοτεχνία Α, Λογοτεχνία Β, Νεοελληνική Γλώσσα B, Νεοελληνική Γλώσσα Α | 24 Σχόλια »

« Παλιότερα άρθρα