Η Διαφοροποίηση της διδασκαλίας για μαθητές με πολλαπλές αναπηρίες Από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ Στις 25 Ιανουαρίου 2022 Σε Τμήματα Ένταξης https://blogs.sch.gr/kesyait/files/2022/01/4-Ενοπ_οδηγ_Διαφοροπ_πολλαπλές_αναπ-1.pdf Προηγούμενη Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΟΥ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ Επόμενο Διαχείριση Προβλημάτων Σχολικής Τάξης ΤΟΜΟΣ Α΄