fekniw

Σημαντική Ενημέρωση

Άρθρο Μόνιμα στην Πρώτη Σελίδα

Σας ενημερώνουμε  ότι σύμφωνα με το νόμο 4823/21 τα Κ.Ε.Σ.Υ μετονομάζονται σε ΚΕΝΤΡΑ ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ, ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ).

Σύμφωνα με τον νέο νόμο 4823/21 ο επαγγελματικός προσανατολισμός δεν είναι αρμοδιότητα του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.  Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι να απευθυνθούν στη διεύθυνση του σχολείου στο οποίο φοιτά ο μαθητής.

Σκοπός των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. είναι η υποστήριξη των μαθητών, των σχολικών μονάδων και των Ε.Κ. της περιοχής αρμοδιότητάς τους για τη διασφάλιση της ισότιμης πρόσβασης όλων ανεξαιρέτως των μαθητών στην εκπαίδευση και την προάσπιση της αρμονικής ψυχοκοινωνικής τους ανάπτυξης και προόδου. Για τα ζητήματα, για τα οποία επιφυλάσσεται αποκλειστική αρμοδιότητα στα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., δεν έχουν αρμοδιότητα άλλες δημόσιες υπηρεσίες ή φορείς (Ν. 4823/2021, Άρθρα 1 & 2).

Οι αρμοδιότητες που ασκούν τα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. είναι  οι εξής:

α) Η διερεύνηση και αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και ψυχοκοινωνικών αναγκών των μαθητών,

β) Ο σχεδιασμός και υλοποίηση εκπαιδευτικών και ψυχοκοινωνικών παρεμβάσεων για την υποστήριξη μαθητών, γονέων κι εκπαιδευτικών,

γ) Η υποστήριξη του συνολικού έργου των σχολικών μονάδων μέσα από την υλοποίηση προγραμμάτων πρωτογενούς ή δευτερογενούς πρόληψης και προαγωγής της ψυχικής υγείας,

δ) Η ενημέρωση και επιμόρφωση του κοινωνικού συνόλου με διάθεση υλικού και επιμορφωτικές δράσεις για ευαισθητοποίηση σε θέματα διαφορετικότητας (Ν. 4823/2021, Άρθρο 11).

Για να ενημερωθείτε για το νέο νόμο πατήστε εδώ

Περιοχή ευθύνης του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Αιτωλοακαρνανίας

Το  ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Αιτωλοακαρνανίας έχει στην ευθύνη του και εξυπηρετεί όλα τα δημόσια και ιδιωτικά σχολεία, όλων των βαθμίδων, των δήμων του νομού Αιτωλοακαρνανίας.

Μαθητικός πληθυσμός – διαδικασία
  • Το ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Αιτωλοακαρνανίας υποστηρίζει τους μαθητές/τριες με ή χωρίς ειδικές ανάγκες και αναπηρία που αντιμετωπίζουν εμπόδια στη μαθησιακή διαδικασία, δεχόμενο πάνω από  1000 αιτήσεις ετησίως από το σύνολο των περίπου 32.000 μαθητών/τριων Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης που φοιτούν, στα σχολεία ευθύνης, του νομού Αιτωλοακαρνανίας.
  • Ο προαναφερόμενος πληθυσμός των μαθητών/τριων αποτελείται από μαθητές/τριες με μαθησιακές δυσκολίες, ΔΑΦ, κινητικές αναπηρίες, διαταραχές συμπεριφοράς, μαθητές/τριες με αισθητηριακές αναπηρίες (κωφοί, τυφλοί), μαθητές/τριες με ψυχοσυναισθηματικές διαταραχές κ.α. ηλικίας, 3,5  έως 18 χρονών.
  • Οι μαθητές/τριες αξιολογούνται και υποστηρίζονται οι ίδιοι και οι οικογένειες του ςστους χώρους της υπηρεσίας καθώς και στους χώρους των σχολικών μονάδων που φοιτούν σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς  που εμπλέκονται στην εκπαίδευση αυτών. Για κάθε μαθητή/τρια πραγματοποιούνται τουλάχιστον δύο επισκέψεις  ανάλογα με τις ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες του καθενός.
λήψης 2

2η Τροποποίηση Αποφάσεων συγκροτήσεων ΕΔΥ_ΔΙΠΕ/ΔΙΔΕ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ

Άρθρο Μόνιμα στην Πρώτη Σελίδα

«2η Τροποποίηση Απόφασης Συγκρότησης Επιτροπών Διεπιστημονικής Υποστήριξης (Ε.Δ.Υ.)
σχολικών μονάδων της γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας
Εκπαίδευσης Αιτωλοακαρνανίας για το σχολικό έτος 2021-2022»

https://blogs.sch.gr/kesyait/files/2021/11/ΨΠΚΔ46ΜΤΛΗ-Ξ0ΛA-Α-ΘΜΙΑ-1-12-2021.pdf

https://blogs.sch.gr/kesyait/files/2021/11/ΕΔΥ-Β-ΘΜΙΑΣ-2021-22.pdf

αρχείο λήψης ΥΠΑΙΘ

Ενιαίος Κανονισμός λειτουργίας των Σ.Δ.Ε.Υ. και των Ε.Δ.Υ. των σχολικών μονάδων

Άρθρο Μόνιμα στην Πρώτη Σελίδα

Υπουργική Απόφαση υπ. αριθμ. 134960 /Δ3/27.10.2021 – ΦΕΚ Τεύχος Β΄ 5009/22.10.2021

Ενιαίος κανονισμός λειτουργίας των Σχολικών Δικτύων Εκπαιδευτικής Υποστήριξης (Σ.Δ.Ε.Υ.) και των Επιτροπών Διεπιστημονικής Υποστήριξης (Ε.Δ.Υ.) των σχολικών μονάδων της γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης και καθορισμός των ιδιαίτερων καθηκόντων όλων των μελών αυτών.

Δείτε αναλυτικά την υπουργική απόφαση

αρχείο λήψης ΥΠΑΙΘ

Τρόπος εξέτασης μαθημάτων πανελλαδικά

Άρθρο Μόνιμα στην Πρώτη Σελίδα

https://blogs.sch.gr/kesyait/files/2021/10/ΦΕΚ-4677-β-2021-Τροπος-εξετασης-μαθηματων-πανελλαδικά.pdf

 

alexis-brown-omeaHbEFlN4-unsplash-696×464

Γραμμή ψυχολογικής υποστήριξης και πληροφοριών υποψηφίων Πανελλαδικών Εξετάσεων

Άρθρο Μόνιμα στην Πρώτη Σελίδα

ΓΡΑΜΜΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ των ενδιαφερομένων μαθητών και γονέων και κηδεμόνων τους, με τηλεφωνική επικοινωνία

Η υποστήριξη θα είναι ψυχολογική και ενημερωτική – συμβουλευτική για διάφορα θέματα διενέργειας των εξετάσεων, από εξειδικευμένο προσωπικό. Το πρόγραμμα που ακολουθεί αναφέρεται σε όλα τα ΚΕΣΥ της ΠΔΕ Δυτικής Ελλάδας και οι υποψήφιοι έχουν τη δυνατότητα στις προκαθορισμένες ώρες να επικοινωνούν με οποιοδήποτε από αυτά.

Η Γραμμή Υποστήριξης ξεκινά από τη Δευτέρα 17 Μαΐου 2021

Ακολουθεί το πρόγραμμα:

1ο ΚΕΣΥ Αχαΐας

Κάθε Δευτέρα – Τρίτη – Τετάρτη. Ώρες λειτουργίας: 10.00 έως 16.00

  • Γραμμή ψυχολογικής υποστήριξης υποψηφίων:  2610 461953
  • Γραμμή πληροφοριών υποψηφίων: 2610 456061

2ο ΚΕΣΥ Αχαΐας

Κάθε Τετάρτη 17:00-20:00 (απόγευμα)

  • Γραμμή ψυχολογικής υποστήριξης υποψηφίων: 2610 341005
  • Γραμμή πληροφοριών υποψηφίων: 2610 642678

ΚΕΣΥ Αιτωλοακαρνανίας

Κάθε Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή από 10.00- 16.00 και κάθε Τρίτη και Πέμπτη απόγευμα από 17.00 -20.00

  • Γραμμή ψυχολογικής υποστήριξης υποψηφίων: 6936170934
  • Γραμμή πληροφοριών υποψηφίων: 26310 55259

ΚΕΣΥ Ηλείας

Κάθε Τρίτη και Πέμπτη ώρες 10:00 π.μ. έως 16:00 μ.μ.

  • Γραμμή ψυχολογικής υποστήριξης υποψηφίων: 6979423907
  • Γραμμή πληροφοριών υποψηφίων: 26210 20338 & 26210 20339

 

http://pdede.sch.gr/2021/05/14/grammi-ypostirixis-ypopsifion-panelladikon-exetaseon/

pliroforiki

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ

Άρθρο Μόνιμα στην Πρώτη Σελίδα

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες, σας ευχόμαστε καλή δύναμη στις δύσκολες αυτές μέρες που περνάμε. Με σκοπό την κατά μέγιστο βαθμό διατήρηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας και κυρίως της εκπαιδευτικής σχέσης και επαφής μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών/τριών που φοιτούν σε όλα τα εκπαιδευτικά πλαίσια (ΣΜΕΑΕ ή γενικά σχολεία με Παράλληλη Στήριξη ή άλλον τρόπο εκπαιδευτικής υποστήριξης),το ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. καλείται να προβεί σε σχεδιασμό και οργάνωση εξ αποστάσεως συμβουλευτικής υποστήριξης των γονέων και μαθητών/τριών, που είτε έχουν αξιολογηθεί, είτε απευθύνονται προς την υπηρεσία μας πρώτη φορά, αξιοποιώντας τρόπους άμεσης ή έμμεσης υποστήριξης, ηλεκτρονικά (skype ή email) ή με τηλεφωνική επικοινωνία.

Σας ενημερώνουμε ότι,  στο πλαίσιο της λήψης έκτακτων μέτρων για την προστασία της δημόσιας υγείας από τη διασπορά της πανδημίας της νόσου του κορωνοϊού (COVID-19) και μέχρι την ανάκληση αυτών, στο ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Αιτωλοακαρνανίας η παραλαβή αιτήσεων γίνεται κατά προτίμηση,  κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού. Διαφορετικά μπορείτε να υποβάλλετε  το αίτημά σας για αξιολόγηση μαθητών/μαθητριών που φοιτούν σε σχολεία αρμοδιότητας της Υπηρεσίας μας (νομός Αιτωλοακαρνανίας), με την κάτωθι διαδικασία:

  • Συμπλήρωση της σχετικής αίτησης. (Το αρχείο της αίτησης αξιολόγησης θα τα βρείτε στο παρόν άρθρο)
  • Αποστολή  της αίτησης συμπληρωμένης στη διεύθυνση του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.  Αιτωλοακαρνανίας  ταχυδρομικά :  Ναυπάκτου 168 Μεσολόγγι, Τ.Κ. 30200
  • Η επιβεβαίωση των στοιχείων των αιτούντων θα γίνεται κατά την προσέλευση στην υπηρεσία για τη διαδικασία της αξιολόγησης

Αίτηση αξιολόγησης

 

Με εκτίμηση

Ο Προϊστάμενος  και ο Σύλλογος Εκπαιδευτικού Προσωπικού του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Αιτωλοακαρνανίας

images

ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ ΤΟΥ ΚΟΡΟΝΟΪΟΥ

Άρθρο Μόνιμα στην Πρώτη Σελίδα

https://blogs.sch.gr/kesyait/files/2020/11/ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΗ-ΣΤΗΡΙΞΗ-ΑΠΟ-ΤΟΥΣ-ΔΗΜΟΥΣ-ΤΟΥ-ΝΟΜΟΥ-ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ-ΚΑΤΑ-ΤΗ-ΔΙΑΡΚΕΙΑ-ΤΗΣ-ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ-ΤΟΥ-ΚΟΡΟΝΟΪΟΥ.pdf

Πασχαλινές Ευχές!!

Ευχές από το ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Αιτωλοακαρνανίας

0386007001421936794

Υπουργικές αποφάσεις

λήψης

Νόμοι

1

Παγκόσμια Ημέρα Ευαισθητοποίησης για τον Αυτισμό (World Autism Awareness Day)



Λήψη αρχείου

paidiki kakopoihsh

Τι είναι Κακοποίηση/Οδηγοί Διαχείρισης

Εκπαίδευση

Διαπολιτισμική Εκπαίδευση – ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ – ΑΡΘΡΑ – ΥΛΙΚΟ

 

ΔΙΑΠΙΣΤΩΤΙΚΑ ΤΕΣΤ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑΣ

 

ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΓΙΑ ΤΥ-ΖΕΠ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ

 

ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΑ ΛΕΞΙΚΑ

λήψης 2

Τροποποίηση Απόφασης Συγκρότησης ΕΔΥ_01_02_2022

https://blogs.sch.gr/kesyait/files/2022/02/Τροποποίηση-Απόφασης-Συγκρότησης-ΕΔΥ_01_02_2022.pdf

paidikos stathmos nipiagogeio

«Διαδικασία επαναφοίτησης μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2022- 23»

https://blogs.sch.gr/kesyait/files/2022/02/ΕΞΕ-11479-2022-«Διαδικασία-επαναφοίτησης-μαθητών-τριών-στα-Νηπιαγωγεία-για-το-σχολικό-έτος-2022-23».pdf

Ένα έντυπο για εφήβους στην περίοδο της πανδηµίας COVID-19

https://blogs.sch.gr/kesyait/files/2022/01/Entypo-efivwn-Covid19.pdf

Ψυχολογική στήριξη στο σχολείο για covid-19

https://blogs.sch.gr/kesyait/files/2022/01/psychologiki-stirixi-st-sxolei-gia-koronoio_covid19.pdf

Σελίδα 1 από 15

Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén

Top
 
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων