Πρόσφατα σχόλια

    The hidden fires of the Flame Nebula*

    The hidden fires of the Flame Nebula*

    This image, the first to be released publicly from VISTA, the worlds largest survey telescope, shows the spectacular star-forming region known as the Flame Nebula, or NGC 2024, in the constellation of Orion (the Hunter) and its surroundings.

    Καλαντάρι

    Απρίλιος 2025
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    282930  

    Σαν σήμερα

    30/4/: Παγκόσμια Ημέρα κατά της Σωματικής Τιμωρίας

       - Σχετικές αναρτήσεις

    30/4/1926: Η εκπαίδευση στην Ελλάδα γίνεται υποχρεωτική δια νόμου για παιδιά ηλικίας από 6 έως 14 ετών.

    30/4/1992: Το ελβετικό ινστιτούτο CERN, δημιουργός του WWW, ανακοινώνει ότι το διαδίκτυο είναι ελεύθερα προσβάσιμο για όλους, χωρίς την καταβολή τιμήματος.

    Έρευνες

    1. Chatzigeorgiadou, S., Barouta, A. (2021). General and Special Early Childhood Educators’ Attitudes Towards Co-teaching as a Means for Inclusive Practice. Early Childhood Education Journal ISSN: 1573-1707 https://doi.org/10.1007/s10643-021-01269-z

    2. Χατζηγεωργιάδου, Σ., Αλεξίου, Β., & Μποτέλη, Χ. (2021). Σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση στο νηπιαγωγείο με διαμοιρασμό δωματίων (BreakoutSessions). Η οπτική των γονέων. Στο: Πρακτικά Συνεδρίου 3o ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΗΜΑΘΙΑΣ “Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση, Σύγχρονη και Ασύγχρονη: Μέθοδοι, Ιδέες & Πρακτικές στην Α/θμια Εκπ/ση“, σελ.199-209. Θεσσαλονίκη: Αφοί Κυριακίδη. ISBN 978-960-602-357-6 https://pdimacon.sites.sch.gr/wp-content/uploads/2023/09/12.pdf

    3. Hatzigianni, Μ., Gregoriadis, A, Karagiorgou, I., & Chatzigeorgiadou, S. (2018). Using tablets in free play. The implementation of the digital play framework in Greece. BritishJournal of EducationalTechnology.ISSN:1467-8535 DOI: https://doi.org/10.1111/bjet.12620

    4. Pavlidou, E., Arvanitidou, V., & Chatzigeorgiadou, S. (2012). The effectiveness of a pilot intervention program of physical education in multicultural preschool education. ΜΕΝΟΝ: Journal of Educational Research, 1, 53-66. https://d1wqtxts1xzle7.cloudfront.net/30224175/menon_issue_1_2012_f-with-cover-page-v2. ISSN: 1792-8494

    5. Χατζηγεωργιάδου, Σ. (2011). Διερευνώντας τη σχέση της μοναξιάς και της κοινωνικής δυσαρέσκειας με τη σχολική επίδοση σε αλλοδαπούς και παλιννοστούντες μαθητές. Παιδαγωγική Επιθεώρηση, 52, 172-189. ISSN: 1106 2177 https://blogs.sch.gr/irisofia/files/2023/06/6.2.6-Χατζηγεωργιάδου-Σ.-2011.pdf

    6.Chatzigeorgiadou, S., Pavlidou, E., & Arvanitidou, V. (2011). Differences in loneliness and social behavior of immigrant and repatriated preschoolers. In: A. Lesenciuc (Ed.) Proceedings of the 1st International Conference. Redefining community in intercultural context, pp.252-257. EdituraAcademieFortelorAerien “Henri Coanda”, Brasov, Romania.  ISBN: 978-973-8415-99-7 https://www.researchgate.net/publication/258452186_Differences_in_loneliness_and_social_behavior_of_immigrant_and_repatriated_preschoolers

    7. Χατζηγεωργιάδου, Σ. (2010). Η μοναξιά και η έννοια του εαυτού στα παιδιά των τελευταίων τάξεων του Δημοτικού Σχολείου. Περιοδικό Επιστημονικών και Εκπαιδευτικών Ερευνών: Μέντορας, 12, 103-117. ISBN:1108-4480

    https://blogs.sch.gr/irisofia/files/2023/06/6.2.11-Χατζηγεωργιάδου-Σ.-2010.pdf

    8. Chatzigeorgiadou, S. & Bablekou, Z. (2010). Acculturation of immigrant and repatriated students in Greek primary schools: differences in feelings of loneliness, social dissatisfaction and self-concept. In D. Curcic & T. Jazbec (Eds.) Proceedings of the 2nd EMUNI Research Souk. The Euro-Mediterranean Student Research Multi-conference “Living together in a multicultural society” (pp. 848-853). Portoz: EMUNI University. ISBN: 978-961-6805-02-5

    https://www.researchgate.net/publication/236074011_Acculturation_of_immigrant_and_repatriated_students_in_Greek_primary_schools_Differences_in_feelings_of_loneliness_social_dissatisfaction_and_self-concept

    9. Xατζηγεωργιάδου, Σ. (2007).Η διερεύνηση της ικανότητας των παιδιών προσχολικής ηλικίας να αιτιολογούν συμπεριφορά που βασίζεται σε λανθασμένη πεποίθηση, στα πλαίσια της θεωρίας του νου. Παιδαγωγική Επιθεώρηση,  44, 195-212. ISSN: 1106 2177

    https://blogs.sch.gr/irisofia/files/2023/06/6.2.13-Xατζηγεωργιάδου-Σ.-2007.pdf

    10. Tzouriadou, M., Barbas, G., Anagnostopoulou, E., Anagnostou, Z., Antifakou, K., Koupidou, S., Papadopoulou, S., Roumen, P., & Chatzigeorgiadou, S. (2007). Learning Difficulties of language and cultural minority children: An evaluative approach. In St. Vosniadou, D. Kayser & A. Protopapas (Eds), Proceedings of EuroCogSci07, The European Cognitive Science Conference (pp. 574-579). NewYork: LawrenceErlbaum Associates. ISBN: 184169696Χ

    https://www.researchgate.net/publication/258434780_Learning_difficulties_of_language_and_cultural_minority_children_An_evaluative_approach

    Έρευνες από ΣΟΦΙΑ ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ διατίθεται με άδεια χρήσης Creative Commons -Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή4.0.

    Άνοιγμα μενού
    Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
    Αντίθεση