Το Γυμνάσιο Σκιάθου οργάνωσε σεμινάριο με Θέμα “Διαπροσωπικές σχέσεις στη σχολική μονάδα και τεχνικές επικοινωνίας”.
Ακολουθούν φωτογαφίες από τους συμμετέχοντες και την Ελένη Λυπουρλή που παρουσίασε το θέμα.
Καλωσήρθατε στο ιστολόγιο του Γυμνασίου Σκιάθου. Ελπίζουμε να εκτιμήσετε την προσπάθεια συμμετέχοντας με τα σχόλιά σας. Κάθε σχόλιο θα δημοσιεύεται εφόσον πληρεί τους βασικούς κανόνες συζήτησης.
Ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον σας.