Την Πέμπτη 14-5-2026, το Δασαρχείο Πύργου προσέφερε στο Γυμνάσιο Πελοπίου δύο ξύλινα παγκάκια για τον προαύλιο χώρο του σχολείου μας.
Η σχολική κοινότητα εκφράζει τις θερμές και ειλικρινείς ευχαριστίες της προς το Δασαρχείο Πύργου και ιδιαίτερα προς τον Δασάρχη κ. Παναγιώτη Λάττα για την ευγενική αυτή χορηγία, καθώς και για τη διαρκή ευαισθησία και έμπρακτη στήριξή του προς το σχολείο μας και τους μαθητές μας.
Ευχαριστούμε θερμά για αυτή τη σημαντική προσφορά.



