Ε Υ Χ Α Ρ Ι Σ Τ Η Ρ Ι Ο
Οι μαθητές, ο σύλλογος καθηγητών και ο δ/ντής του σχολείου μας ευχαριστούν θερμά, ειλικρινά και ανθρώπινα την κυρία Αναστασία Ευαγγέλου , το ΚΔΑΠ Φάσμα και τους μαθητές του για την ευγενική δωρεά-προσφορά στο σχολείο μας. Συγκεκριμένα, με τα χρήματα που συγκεντρώθηκαν από την θεατρική παράσταση στις 12-11-2016 που διοργάνωσε το ΦΑΣΜΑ αγοράστηκαν ένας Η.Υ για […]
Διαβάστε περισσότερα Υποβολή σχολίου 30 Νοεμβρίου 2016 ΔΕΣΚΕΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΡΓΑΣ
Πρόσφατα σχόλια