Το αίσθημα του καλού,του ωραίου, του αληθινού
“O άνθρωπος πρέπει κάθε μέρα ν᾽ακούει ένα γλυκό τραγούδι, να διαβάζει ένα ωραίο ποίημα, να βλέπει μια ωραία εικόνα και, αν είναι δυνατόν, να διατυπώνει μερικές ιδέες. Αλλιώτικα χάνει το αίσθημα του καλού και την τάση προς αυτό…”. Γκαίτε. Καλό σαββατοκύριακο με ένα ποίημα: Γ. Σαραντάρης, Μέρες Μέρες που σαν μια θάλασσα Με περιτριγυρίζουν Μέρες […]
Διαβάστε περισσότερα Υποβολή σχολίου 26 Νοεμβρίου 2016 ΔΕΣΚΕΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΡΓΑΣ
Πρόσφατα σχόλια