Κάτω ή δίπλα από το τραπέζι την ώρα του Σεισμού;
Ο Οργανισμός Αντισεισμικού Σχεδιασμού και Προστασίας (Ο.Α.Σ.Π.) επιμένει: Εάν κατά τη διάρκεια του σεισμού βρίσκεστε μέσα σε κτίριο, μείνετε στο χώρο που είστε και διατηρήστε την ψυχραιμία σας. Σκύψτε, καλυφθείτε κάτω από ένα γερό έπιπλο (τραπέζι, γραφείο, θρανίο) και κρατήστε με το χέρια σας το πόδι του. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει κατάλληλο έπιπλο […]
Διαβάστε περισσότερα Υποβολή σχολίου 13 Νοεμβρίου 2016 ΔΕΣΚΕΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΡΓΑΣ
Πρόσφατα σχόλια