Είμαι δασκάλα και είναι όμορφο…
Albin Veselka Γράφει η Καραγγελή Κυριακή – Μαρία Είναι πραγματική ευλογία για έναν άνθρωπο να μπορεί να κάνει το χόμπι του επάγγελμα. Πριν αρκετό καιρό διάβασα ένα κείμενο με τον τίτλο: Είμαι δασκάλα και είναι όμορφο, ίσως ήταν το πιο συγκινητικό κείμενο που αναφερόταν στη ζωή μιας δασκάλας μέσα στη σχολική τάξη. Συγκινήθηκα τόσο πολύ […]
Διαβάστε περισσότερα Υποβολή σχολίου 7 Νοεμβρίου 2016 ΔΕΣΚΕΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΡΓΑΣ
Πρόσφατα σχόλια