Το Γυμνάσιο της Νέας Αγχιάλου ιδρύθηκε το 1972 και λειτούργησε ως 6/τάξιο. Το 1979 μεταφέρθηκε στο κτήριο που στεγάζεται και λειτουργεί ως σήμερα.

IMG 20241016 131836 1

Μήνας: Μάρτιος 2018

ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥΣ  ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΙΒΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ

 

Το σχολείο μας συμμετείχε στους Μαθητικούς Αγώνες Στίβου Γυμνασίων, που έλαβαν χώρα στο Πανθεσσαλικό Στάδιο του Βόλου στις 12/3/2018. Οι μαθητές μας με την καθοδήγηση της καθηγήτριας Φυσικής Αγωγής κ. Κοκκίνου Ευμορφίας, σημείωσαν διακρίσεις σε αγωνίσματα.

Οι διακριθέντες μαθητές μας είναι:

Τσίτογλου Ιωάννης (Β΄ Τάξη) 2ος στο τριπλούν αγοριών

Μεσημβρινός Κωνσταντίνος (Α΄ Τάξη) 3ος στα 300 μ. αγοριών

Κατσαρός Σεραφείμ (Α΄ Τάξη) 4ος στα 80 μ. αγοριών και 6ος στα 150 μ. αγοριών.

Διακρίσεις μαθητών σε “Θαλή” και “Ευκλείδη”

Η Διευθύντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων του Γυμνασίου Νέας Αγχιάλου συγχαίρουν τους μαθητές της Α΄ Γυμνασίου Κατσαρό Σεραφείμ και Καρατζούκου Κλέρσα για την επιτυχία τους τόσο στην πρώτη φάση του 7ου τοπικού διαγωνισμού της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας για την Α΄ Γυμνασίου «Ο Θαλής» όσο και στη δεύτερη φάση «Ο Ευκλείδης» και τους εύχονται πάντα να βάζουν στόχους υψηλούς και να τους κατακτούν.

 

Εκπαιδευτική επίσκεψη στo πλαίσιο πολιτιστικού προγράμματος

Εκπαιδευτική επίσκεψη στo πλαίσιο πολιτιστικού προγράμματος

 

 

 

 

Την  Τρίτη 20 Μαρτίου 2018 τριάντα πέντε μαθητές της Α΄ τάξης του Γυμνασίου Νέας Αγχιάλου επισκέφτηκαν  το  «Αθανασάκειο»  Αρχαιολογικό Μουσείο του Βόλου και το Μουσείο Κεραμικής Ανετόπουλου στα Άνω Λεχώνια στo πλαίσιο του πολιτιστικού προγράμματος  «Ταξίδι στην καθημερινότητα της αρχαίας Αθήνας. Τα αγγεία μιλούν για την εποχή τους».

Οι μαθητές χωρισμένοι σε ομάδες συμμετείχαν σε βιωματικές δράσεις και στα δύο μουσεία, στο πρώτο οργανωμένες από τους καθηγητές τους και στο δεύτερο από τον κύριο Βαγγέλη Ανετόπουλο. Μέσα από το παιχνίδι ρόλων, παιχνίδια αναζήτησης και εντοπισμού συγκεκριμένων εκθεμάτων, τη «μαιευτική» μέθοδο προς την κατάκτηση της γνώσης, την επαφή με αξιόλογα έργα τέχνης και τη δημιουργική έκφραση μέσα από δικές τους κατασκευές, απόλαυσαν την εμπειρία και ενθουσιάστηκαν.

Στόχος ήταν από τη μια να εκτιμήσουν την αξία των αγγείων  ως πηγή πληροφοριών, ως φορέων μνήμης του παρελθόντος και ως έργων τέχνης, και  από την άλλη να γνωρίσουν  τις τεχνικές της κεραμικής στην αρχαιότητα και σήμερα, τις διαφορές ανάμεσα στις αρχαίες και τις σύγχρονες μεθόδους κατασκευής των αγγείων, στη διακόσμηση και τη χρηστικότητά τους. Τέλος, να κατανοήσουν πώς εργάζεται ένας σύγχρονος δημιουργός και  πώς είναι ένα εργαστήριο κεραμικής σήμερα.

Τους μαθητές συνόδευσαν οι καθηγήτριες: Γουργιώτου Καλλιόπη, ΠΕ02, Κολίτσα Μαρία, ΠΕ02, Μπάκα Αικατερίνη, ΠΕ06.

 

 

 

 

Τριήμερη εκπαιδευτική επίσκεψη των μαθητών της Γ΄ τάξης του Γυμνασίου Νέας Αγχιάλου στα Ιωάννινα

Τριήμερη εκπαιδευτική επίσκεψη των μαθητών της Γ΄ τάξης του Γυμνασίου Νέας Αγχιάλου στα Ιωάννινα

 

Τριήμερη εκδρομή των μαθητών της Γ΄ τάξης του Γυμνασίου Νέας Αγχιάλου στα Ιωάννινα πραγματοποιήθηκε από την Παρασκευή 16/3/2018 έως και την Κυριακή 18/3/2018.

Η εκδρομή  διεξήχθη με αρχηγό την κα Αικατερίνη  Μπάκα, κλ. ΠΕ06 και συνοδούς την κα Ευμορφία  Κοκκίνου, κλ. ΠΕ11, και τον κο Χρήστο  Κιλμπασάνη, κλ. ΠΕ11. Της εκδρομής προηγήθηκε αναλυτικός σχεδιασμός και εξειδικευμένη στοχοθεσία, καθώς έπρεπε να καλυφθούν τόσο εκπαιδευτικοί, όσο και ψυχαγωγικοί στόχοι.

Οι μαθητές ευαισθητοποιήθηκαν σε θέματα που άπτονται της ιστορικής – πολιτιστικής μας κληρονομιάς, της αξίας του γεωλογικού και φυσικού περιβάλλοντος, αλλά και ψυχαγωγήθηκαν.

Οι επισκέψεις που έλαβαν χώρα ήταν στο Μουσείο Κέρινων Ομοιωμάτων του Παύλου Βρέλλη, στο νησάκι της λίμνης των Ιωαννίνων, στο Μουσείο Ραπακούση γνωστό και ως το σπίτι όπου δολοφονήθηκε ο Αλή Πασάς, στο Κάστρο των Ιωαννίνων, στο Ασλάν Τζαμί, στο Βυζαντινό Μουσείο, στο Φετιχέ Τζαμί και στο Θησαυροφυλάκιο. Επίσης, ξεναγήθηκαν στο Σπήλαιο του Περάματος, αλλά και μετέβηκαν και στην Κόνιτσα όπου είδαν το πέτρινο γεφύρι της περιοχής, μνημείο  πολιτιστικής κληρονομιάς ενταγμένο στο δίκτυο της UNESCO. Στο Μουσείο Πολέμου, στο Καλπάκι, είχαν την ευκαιρία να δουν οπλισμό και υλικό πολέμου από τον 2ο Παγκόσμιο πόλεμο, ενώ παρακολούθησαν προβολή με αναφορά στις πρώτες έντεκα ημέρες του ελληνοϊταλικού πολέμου. Κατά την επιστροφή τους περιηγήθηκαν στην ορεινή κωμόπολη των Ιωαννίνων, το Μέτσοβο, και γέμισαν κι άλλες όμορφες εικόνες. Η ικανοποίηση της γνώσης και η χαρά της περιπέτειας θα συντηρούν για καιρό στη μνήμη όλων των συμμετεχόντων τις ωραίες αναμνήσεις που αποκόμισαν.

Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς