| 1η Ωρα | 08:10-08:55 |
| 2η Ωρα | 09:05-09:45 |
| 3η Ωρα | 09:55-10:40 |
| 4η Ωρα | 10:50-11:30 |
| 5η Ωρα | 11:40-12:20 |
| 6η Ωρα | 12:30-13:10 |
| 7η Ωρα | 13:15-13:45 |
Ιαν 23
ΩΡΑΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
Ιαν 20
Επιμορφωτικό Σεμινάριο Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση Ταινιών Μικρού Μήκους
Το Σάββατο 15 Ιανουαρίου 2022 υλοποιήθηκε διαδικτυακό επιμορφωτικό σεμινάριο από τον εκπαιδευτικό και συνιδρυτή της πλατφόρμας Edushorts ταινιών μικρού μήκους, εκπαιδευτικού χαρακτήρα, Αθανάσιο Τσάπελη. Το τρίωρο σεμινάριο έγινε μέσω της πλατφόρμας σύγχρονης τηλεκπαίδευσης WebEx και οι εκπαιδευτικοί επιμορφώθηκαν στην αξιοποίηση ταινίας μικρού μήκους, εκπαιδευτικού χαρακτήρα, με θέμα τα έμφυλα στερεότυπα. Σκοπός του εργαστηρίου ήταν η προετοιμασία των εκπαιδευτικών για τα εξ΄ αποστάσεως εργαστήρια του edushorts με τους εκπαιδευτικούς του σχολείου που θα συμμετέχουν ως συντονιστές.
Το σεμινάριο παρακολούθησαν οι: Διδασκάλου Μαρία, Ελσαγέντ Άννα – Μαρία, Καγκελάρης Βασίλης, Καρέλου Χριστίνα, Μάρου Ευαγγελία, Μιχαλάκη Δέσποινα, Μπόχλου Ευθαλία, Σύρμου Ελένη, Τζαβέλλα Μαριάννα.
Ιαν 17
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 12ου ΤΟΠΙΚΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ «ΕΥΔΗΜΟΣ»
Το παράρτημα Δωδεκανήσου της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρίας ανακοίνωσε, με σειρά επίδοσης, τα ονόματα των επιτυχόντων μαθητών και μαθητριών της Α΄ Γυμνασίου στον 12ο τοπικό Μαθηματικό διαγωνισμό με την επωνυμία «ΕΥΔΗΜΟΣ». Στον διαγωνισμό που διεξήχθη την Παρασκευή, 5 Νοεμβρίου 2021 ενδοσχολικά, λόγω των περιοριστικών μέτρων ενάντια στην εξάπλωση του ιού της γρίπης Covid – 19, συμμετείχαν μαθητές της Α΄ Γυμνασίου από τα Γυμνάσια του Νομού Δωδεκανήσου.
Η μαθήτρια της Α΄ τάξης του Γυμνασίου Κρεμαστής Σταυριάννα Τσαλίκη απέσπασε το 2ο βραβείο.
Η Διεύθυνση και οι εκπαιδευτικοί του Γυμνασίου Κρεμαστής συγχαίρουν θερμά τη Σταυριάννα Τσαλίκη για τη σημαντική διάκρισή της και εύχονται κάθε επιτυχία στους νέους στόχους της!
Δεκ 21
ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΣΤΟ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΤΣΙΣΙΜΟΙΡΗ
Το Γυμνάσιο Κρεμαστής και το δεκαπενταμελές των μαθητών ευχαριστεί θερμά το ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΤΣΙΣΙΜΟΙΡΗ για την προσφορά του σε δραστηριότητα των μαθητών για τη συλλογή χρημάτων για φιλανθρωπικό σκοπό.
Νοέ 20
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Διεθνούς Αμνηστίας: «Εγώ κι εσύ Μαζί» Εκπαίδευση στα Ανθρώπινα Δικαιώματα
Στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος «Εγώ κι εσύ Μαζί» Εκπαίδευση στα Ανθρώπινα Δικαιώματα, της Διεθνούς Αμνηστίας και με αφορμή την Παγκόσμια Μέρα για τα Δικαιώματα του Παιδιού(20 Νοεμβρίου) υλοποιήσαμε στις 18/11/2022 δίωρη δράση στο Γυμνάσιο Κρεμαστής. Η δράση υλοποιήθηκε κατά ομάδες από 9 εκπαιδευτικούς του γυμνασίου στα τμήματα Β1, Β2, Β3, Β5, Β6 της Β’ τάξης.
Οι στόχοι της δράσης ήταν:
- Ενημέρωση – ευαισθητοποίηση των μαθητών για τα ανθρώπινα δικαιώματα, μέσα από δράσεις του σχολείου.
- Ανάπτυξη κουλτούρας ευαισθητοποίησης και σεβασμού της διαφορετικότητας, καλλιέργεια ενσυναίσθησης και εμπέδωση βασικών αξιών που συνδέονται με τα ανθρώπινα δικαιώματα.
Κατά την πρώτη ώρα οι μαθητές παρακολούθησαν ταινία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα από το anthropinadikaiomata.org και το Youthforhumanrights.org.
Κατά τη δεύτερη διδακτική ώρα οι μαθητές συμπλήρωσαν φύλλα εργασίας από το Ίδρυμα της Βουλής των Ελλήνων (Δημοκρατία και Εκπαίδευση) που εστίαζαν στα Δικαιώματα του Παιδιού και συγκεκριμένα στο Προσφυγικό και στην εκμετάλλευση της Παιδικής Εργασίας.
Οι μαθητές παρατηρώντας τη φωτογραφία ενός παιδιού που εργάζεται σε άθλιες συνθήκες έδωσαν “ταυτότητα” στο παιδί, προσπάθησαν να περιγράψουν τη ζωή του, να αναγνωρίσουν ποια δικαιώματά του καταπατώνται και εμπνεύστηκαν έναν υποθετικό διάλογο με ένα αντίστοιχο “προνομιούχο” παιδί.
Οι μαθητές μοιράστηκαν τις απαντήσεις τους με τους συμμαθητές τους. Ακολούθησε συζήτηση, προβληματισμός για τα δικαιώματα των παιδιών και δημιουργία αφίσας.
Ακολούθησε συνάντηση με τους μαθητές για ανατροφοδότηση και συζήτηση για την υλοποίηση της δράσης.
Μοιράστηκαν ερωτηματολόγια σχετικά με αυτά που αποκόμισαν από τη δράση σε επίπεδο γνώσης και δεξιότητας, όπως και για τις όμορφες στιγμές, τις δυσκολίες, αλλά και αυτά που ήθελαν να μοιραστούν με τους φίλους και την οικογένειά τους.
Οι μαθητές εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για τη δράση, καθώς προβληματίστηκαν και ενημερώθηκαν για σημαντικά θέματα διασκεδάζοντας, και την επιθυμία τους να συμμετέχουν και σε άλλες δράσεις στο μέλλον.
Καθηγητές/τριες που υλοποίησαν τη δράση:
Διδασκάλου Μαρία, Ελσαγέντ Άννα – Μαρία, Καγκελάρης Βασίλης, Καρέλου Χριστίνα, Μάρου Ευαγγελία, Μιχαλάκη Δέσποινα, Μπόχλου Ευθαλία, Σύρμου Ελένη, Τζαβέλλα Μαριάννα
Νοέ 10
Επιμορφωτικά Σεμινάρια Εκπαιδευτικών στο πλαίσιο του Εκπαιδευτικού Προγράμματος “Εγώ κι Εσύ Μαζί”
Επιμορφωτικά Σεμινάρια Εκπαίδευτικών στο πλαίσιο του Εκπαιδευτικού Προγράμματος “Εγώ κι Εσύ Μαζί”: Εκπαίδευση στα Ανθρώπινα Δικαιώματα, της Διεθνούς Αμνηστίας
Την Τρίτη 2/11/21 και τη Δευτέρα 8/11/21 πραγματοποιήθηκαν δύο δίωρα διαδικτυακά επιμορφωτικά εκπαιδευτικά σεμινάρια από το Ελληνικό τμήμα της Διεθνούς Αμνηστίας, μέσω της πλατφόρμας σύγχρονης τηλεκπαίδευσης WebEx. Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας επιμορφώθηκαν για το σχεδιασμό ενόψει της υλοποίησης της βιωματικής εκπαιδευτικής δράσης «Εγώ κι Eσύ Mαζί» της Διεθνούς Αμνηστίας, για την εκπαίδευση στα ανθρώπινα δικαιώματα, με απώτερο σκοπό την ανάπτυξη της κουλτούρας της ευαισθητοποίησης και του σεβασμού της διαφορετικότητας, την καλλιέργεια της ενσυναίσθησης και την εμπέδωση βασικών αξιών που συνδέονται με τα ανθρώπινα δικαιώματα.
Τα σεμινάρια παρακολούθησαν οι: Διδασκάλου Μαρία, Ελσαγέντ Άννα – Μαρία, Καγκελάρης Βασίλης, Καρέλου Χριστίνα, Μάρου Ευαγγελία, Μιχαλάκη Δέσποινα, Μπόχλου Ευθαλία, Σύρμου Ελένη, Τζαβέλλα Μαριάννα.
Οκτ 30
Συμμετοχή του Γυμνασίου Κρεμαστής στην “Ευρωπαϊκή εβδομάδα κώδικα”
Η Ευρωπαϊκή εβδομάδα κώδικα είναι μια πρωτοβουλία βάσης που έχει ως στόχο να κάνει τον προγραμματισμό και τον ψηφιακό γραμματισμό προσιτό σε όλους με διασκεδαστικό και ενδιαφέροντα τρόπο. Χαίρει της υποστήριξης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και των Υπουργείων Παιδείας στην Ευρωπαϊκή Ένωση και τις χώρες των Δυτικών Βαλκανίων.
Πραγματοποιείται κάθε Οκτώβριο και λαμβάνουν μέρος σχολεία από όλη την Ευρώπη.
Στο πλαίσιο αυτής της πρωτοβουλίας τον Οκτώβριο του 2021 οι μαθητές της πρώτης τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν σε δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν στο εργαστήριο πληροφορικής. Όταν ολοκληρώθηκε η δράση, μας απένειμαν πιστοποιητικό αναγνώρισης.
Επιβλέπουσα καθηγήτρια: Μιχαλάκη Δέσποινα













