ΚΛΙΚ : Η φωτογραφία στο Γυμνάσιο Καβασίλων
Την Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011 παρουσιάστηκε το Πολιτιστικό Πρόγραμμα «ΚΛΙΚ : Η φωτογραφία στο Γυμνάσιο Καβασίλων», παρουσία του υπεύθυνου Πολιτιστικών Προγραμμάτων κ. Καισαρίδη. Η Ελένη Γκουντρουμπή και ο Βαγγέλης Αντωνόπουλος προσπάθησαν για 2η συνεχή χρονιά να μυήσουν τους μαθητές στα μυστικά της φωτογραφίας. Η εκδήλωση περιελάμβανε : α) Αναδρομή στην ιστορία της φωτογραφίας β) Μελέτη […]
Διαβάστε περισσότερα Υποβολή σχολίου 22 Φεβρουαρίου 2011 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΒΑΣΙΛΩΝ ΗΜΑΘΙΑΣ
