XΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ – ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ 2011
Στους μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικούς και σε όλους τους επισκέπτες του ιστοχώρου μας ευχόμαστε χρόνια πολλά με υγεία. Ευτυχισμένο και δημιουργικό το 2011
Διαβάστε περισσότερα Υποβολή σχολίου 3 Ιανουαρίου 2011 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΒΑΣΙΛΩΝ ΗΜΑΘΙΑΣ
