ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ AIDS
Στο σχολείο μας έγινε σήμερα 1/12/2010, Παγκόσμια Ημέρα κατά του AIDS, ενημέρωση στους μαθητές της Γ Γυμνασίου για τους κινδύνους απο το AIDS, τη μάστιγα του αιώνα όπως χαρακτηρίσθηκε. Η ενημέρωση αυτή έγινε με τη συνεργασία της υπεύθυνης Αγωγής Υγείας της Δ/νσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Σκεντερίδου, και συμμετείχαν η Υποδιευθύντρια του σχολείου κ.Χόντου, ο υπεύθυνος […]
Διαβάστε περισσότερα Υποβολή σχολίου 1 Δεκεμβρίου 2010 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΒΑΣΙΛΩΝ ΗΜΑΘΙΑΣ
