«ΚΑΡΕ-ΚΑΡΕ: Ο κινηματογράφος στο γυμνάσιο Καβασίλων»
Την περασμένη Τετάρτη 17 Νοέμβρη, η κινηματογραφική ομάδα των μαθητών του Γυμνασίου Καβασίλων επισκέφθηκε τον Δημοτικό κινηματογράφο της Αλεξάνδρειας. Η ομάδα που υλοποιεί πολιτιστικό το πρόγραμμα «ΚΑΡΕ-ΚΑΡΕ: Ο κινηματογράφος στο γυμνάσιο Καβασίλων» συνοδεύονταν από τους καθηγητές κ. Ευαγγελία Πολυμένου, Ελένη Καρακίτσιου και Ευάγγελο Αντωνόπουλο είχε προγραμματίσει συνάντηση και συνέντευξη με τον κ. Δημήτριο Μπεντίλα έναν […]
Διαβάστε περισσότερα Υποβολή σχολίου 25 Νοεμβρίου 2010 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΒΑΣΙΛΩΝ ΗΜΑΘΙΑΣ
