ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Ο αγιασμός για την έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς θα γίνει τη Δευτέρα 13-9-10 και θα δοθούν στους μαθητές τα σχολικά βιβλία. Όσοι γονείς δεν έχουν εγγράψει ακόμα τα παιδιά τους στο Γυμνάσιο παρακαλούνται να το κάνουν τις επόμενες ημέρες.
Διαβάστε περισσότερα Υποβολή σχολίου 8 Σεπτεμβρίου 2010 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΒΑΣΙΛΩΝ ΗΜΑΘΙΑΣ
