Μεγάλη ανταπόκριση είχε η συμμετοχή του σχολείου μας στο πρόγραμμα που οργανώθηκε με πρωτοβουλία του Υπουργείου Υγείας σε συνεργασία με τη UNICEF με τίτλο “Ρισπέκτ στο σώμα σου”, με σκοπό να “ενδυναμώσει τη σχολική κοινότητα,να καλλιεργήσει τον σεβασμό και την ισότητα και να δημιουργήσει ένα περιβάλλον όπου κάθε κορίτσι μπορεί να διαχειρίζεται την περίοδό του με άνεση και αυτοπεποίθηση”.
https://paidikaipsihikiigeia.gov.gr/ygieinis-periodou/ ,
Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου κ.Πουλιάση Μαρία (ΠΕ04.01) και Νάτση Μαρία- Εύα (ΠΕ 04.04) πραγματοποίησαν στοχευμένες δράσεις σε συναντήσεις με τους μαθητές των 3 τάξεων του γυμνασίου, όπως προέβλεπε το πρόγραμμα, και υλοποίησαν καλλιτεχνικές δημιουργίες οι οποίες αναρτήθηκαν σε κεντρικά σημεία του σχολείου μας.
Σύμφωνα με τα προβλεπόμενα, το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε στις 15 Ιουνίου 2026 με τη διανομή προϊόντων περιόδου στις μαθήτριες γυμνασίου.

