ΡΙΣΠΕΚΤ στο σώμα σου !!!

Μεγάλη ανταπόκριση είχε η συμμετοχή του σχολείου μας στο πρόγραμμα που οργανώθηκε με πρωτοβουλία του Υπουργείου Υγείας σε συνεργασία με τη UNICEF με τίτλο “Ρισπέκτ στο σώμα σου”, με σκοπό να “ενδυναμώσει τη σχολική κοινότητα,να  καλλιεργήσει τον σεβασμό και την ισότητα και να δημιουργήσει ένα περιβάλλον όπου κάθε κορίτσι μπορεί να διαχειρίζεται την περίοδό του με άνεση και αυτοπεποίθηση”.

https://paidikaipsihikiigeia.gov.gr/ygieinis-periodou/  ,

Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου κ.Πουλιάση Μαρία (ΠΕ04.01) και Νάτση Μαρία- Εύα (ΠΕ 04.04) πραγματοποίησαν στοχευμένες δράσεις σε συναντήσεις  με τους μαθητές των 3 τάξεων του  γυμνασίου, όπως προέβλεπε το πρόγραμμα, και υλοποίησαν καλλιτεχνικές δημιουργίες οι οποίες αναρτήθηκαν σε κεντρικά σημεία του σχολείου μας. 

Σύμφωνα με τα προβλεπόμενα, το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε στις 15 Ιουνίου 2026 με τη διανομή προϊόντων περιόδου στις μαθήτριες γυμνασίου.

20260402 103758 20260403 101228  IMG 20260612 100955IMG 20260612 101119

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων