Με μεγάλη μας χαρά ενημερωθήκαμε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από τον εκπαιδευτικό οργανισμό “ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ” για το ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΡΑΒΕΙΟ
που έλαβε το σχολείο μας από τη συμμετοχή του στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό LET’S MOVE .
Θερμά συγχαρητήρια στην παιδαγωγική ομάδα, τον κ. Κωστόπουλο Βασίλειο (ΠΕ 11) και την κ. Χρηστίδου Σοφία- Δανάη ( ΠΕ 02) για το σύνολο των δράσεων που οργάνωσαν και υλοποίησαν με το σύνολο των μαθητών του σχολείου (144 μαθητές ) κατά τη διάρκεια της σχολικής περιόδου Οκτώβριος 2025- Απρίλιος 2026, αλλά και για το υποστηρικτικό υλικό (φωτογραφίες- βίντεο- αφίσες) που ετοίμασαν και έστειλαν στην επιτροπή αξιολόγησης.
Let’s move λοιπόν!!! ἐν σώματι ὑγιεῖ … ἐν κινήσει!
Ο φυλλομετρητής σας δεν υποστηρίζει προβολή PDF. Κατεβάστε το αρχείο PDF.
Ο φυλλομετρητής σας δεν υποστηρίζει προβολή PDF. Κατεβάστε το αρχείο PDF.