ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΣΕ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ !!!

Με μεγάλη μας χαρά ενημερωθήκαμε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από τον εκπαιδευτικό οργανισμό “ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ” για το ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΡΑΒΕΙΟ

που έλαβε το σχολείο μας από τη συμμετοχή του στον  Πανελλήνιο Διαγωνισμό  LET’S MOVE .

Θερμά συγχαρητήρια στην παιδαγωγική ομάδα, τον κ. Κωστόπουλο Βασίλειο (ΠΕ 11) και την κ. Χρηστίδου Σοφία- Δανάη  ( ΠΕ 02) για το σύνολο των δράσεων που οργάνωσαν και υλοποίησαν με το σύνολο των μαθητών του σχολείου (144 μαθητές ) κατά τη διάρκεια της σχολικής  περιόδου Οκτώβριος 2025- Απρίλιος 2026, αλλά και για το υποστηρικτικό υλικό (φωτογραφίες- βίντεο- αφίσες) που ετοίμασαν και έστειλαν στην επιτροπή αξιολόγησης.

Let’s move λοιπόν!!!  ἐν σώματι ὑγιεῖ … ἐν κινήσει!

 

 


Λήψη αρχείου

 


Λήψη αρχείου

 

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων