Την Παρασκευή 20 Μαρτίου, με αφορμή την Εαρινή Ισημερία, η αυλή του σχολείου μας μετατράπηκε σε υπαίθριο εργαστήριο προκειμένου
οι μαθητές της Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ να υπολογίσουν την περιφέρεια της γης με τη βοήθεια της Φυσικής και της Γεωμετρίας!!!
Βοηθοί τους, οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας κ. Πουλιάση Μαρία(ΠΕ04.01) και κ. Γιάννου Ευφημία (ΠΕ03).
Και πράγματι, τα κατάφεραν!!! Έλαβαν μάλιστα και βεβαιώσεις από την ΠΑΝ.Ε.Κ.Φ.Ε και ελληνικό γραφείο της ESERO ( https://esero.gr/)