European Radio Logo

Εγκύκλιος Ηλεκτρονικών Αιτήσεων Εγγραφών 2024-2025



Λήψη αρχείου

Δράση του Ομίλου ” Χάνουμε τα Μνημεία, ας μη Χάσουμε και τη Μνήμη μας”

Για να δείτε υλικό από τη δράση πατήστε εδώ.

Αναζήτηση στο Μπλε του Ευβοϊκού Κόλπου!

Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε ότι κατόπιν υποβληθείσας πρότασης με τίτλο “SeaQuest: A fight against water pollution” – SQ4POL – στον κύκλο υποβολής αιτήσεων Open calls – SHORE 2024 εγκρίθηκε για το σχολείο μας επιχορήγηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την υλοποίηση του έργου SHORE Project με την ακόλουθη βαθμολογία:

➤ Συνάφεια: 5/5

➤ Αντίκτυπος: 4,5/5

➤ Μεθοδολογία: 5/5

Σχετικά με το SHORE project:

➥ συμφωνία του project με την αποστολή της ΕΕ “Restore Our Ocean and Waters by 2030 – Αποκατάσταση των ωκεανών και των υδάτων μας έως το 2030”

➥ ενίσχυση του ωκεάνιου αλφαβητισμού και της ωκεάνιας παιδείας των εμπλεκομένων μαθητών/-τριών και εκπαιδευτικών μέσω δραστηριοτήτων και συνεργατικών έργων στα σχολεία

➥ δημιουργία εκπαιδευτικού- επιμορφωτικού υλικού και μαθημάτων σύμφωνα με τα γαλάζια προγράμματα σπουδών για σχολεία που βρίσκονται στη Βαλτική Θάλασσα, τη Μαύρη Θάλασσα, τη Μεσόγειο Θάλασσα, τον Δούναβη και τον Ρήνο

➥ εξασφάλιση επιχορήγησης για την υλοποίηση των γαλάζιων σχεδίων των συμμετεχόντων σχολείων

➥ βράβευση του πλέον εξέχοντος σχολικού έργου ως “Ocean Ambassador of the Year – Πρεσβευτής του Ωκεανού της Χρονιάς”

➥ λειτουργία του SHORE ως ολοκληρωμένος κόμβος πόρων και ως γέφυρα μεταξύ ερευνητών, τοπικών φορέων και σχολείων

Στόχοι του SHORE project:

➧ Ενδυνάμωση των νέων ώστε να γίνουν φορείς αλλαγής

➧ Επέκταση του δικτύου των European Blue Schools – Ευρωπαϊκών Γαλάζιων Σχολείων,

➧ Προώθηση των στόχων της Mission Ocean EU – Αποστολή Ωκεανός της ΕΕ

➧ Προώθηση μεθοδολογιών ανοικτής εκπαίδευσης

➧ Εφαρμογή των γαλάζιων προγραμμάτων σπουδών διεθνώς

➧Εκπαίδευση επαγγελματιών εκπαιδευτικών στη γαλάζια εκπαίδευση.

Σύμφωνα με την σχεδιασμένη υποβληθείσα πρόταση θα υλοποιηθούν:

– δια ζώσης και εικονικά εργαστήρια και συναντήσεις σε τακτά χρονικά διαστήματα για προσδιορισμό των αναγκών, σχεδιασμό, καταμερισμό των εργασιών και ανατροφοδότηση, επισκέψεις πεδίου σε συναφούς περιεχομένου μουσεία και θαλάσσια πάρκα, συνεργασίες με και επισκέψεις σε έγκριτα ιδρύματα και υπηρεσίες σε τοπικό και εθνικό επίπεδο, εργαστηριακές δοκιμές και αναλύσεις, εξαγωγή αποτελεσμάτων, εικονικές εκπαιδευτικές δραστηριότητες, εικαστικές δημιουργίες, μουσικοθεατρική εκδήλωση διάχυσης και πλήθος άλλων δραστηριοτήτων, οι οποίες θα δημοσιοποιούνται σταδιακά κατά τις διάφορες φάσεις υλοποίησης του project.

SHORE’s 1st Open Call: Announcement of results!

Η Λογοτεχνία ως βίωμα

Στο πλαίσιο των ομίλων «Φιλαναγνωσίας» των  Α΄ και Β΄ τάξεων του σχολείου μας οι μαθητές συναντήθηκαν με τον λογοτέχνη Γιαννάκο Κωνσταντίνο. Μίλησαν μαζί του, εξέφρασαν τις απορίες τους σε σχέση με την δημιουργία του συγγραφικού του έργου και ενημερώθηκαν για τη διαδικασία έκδοσης ενός βιβλίου.

Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Γιαννάκο για την άμεση ανταπόκριση στο κάλεσμα του σχολείου μας και ελπίζουμε σε μια μελλοντική συνεργασία.

 

20240522 113836

Εγγραφή μαθητών ΣΤ’ τάξης Δημοτικού Σχολείου στο Γυμνάσιο Κανήθου

Σας ενημερώνουμε ότι για την εγγραφή των μαθητών της ΣΤ’ τάξης των Δημοτικών Σχολείων στο Γυμνάσιο Κανήθου απαιτείται:

  • Υπεύθυνη Δήλωση του γονέα/κηδεμόνα του μαθητή/τριας ότι είναι νόμιμος κηδεμόνας του/της.
  • Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (ΑΔΥΜ) από γιατρό.

Τα δικαιολογητικά θα κατατεθούν από τους γονείς των μαθητών στο σχολείο από 20/6/2024 έως 27/6/2024, 09:00-12:00, καθώς και κάθε Πέμπτη 9:00-12:00 κατά τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο.

Έντυπα: 

Άλλη μια πρωτιά για το σχολείο μας!

Με υπερηφάνεια και περισσή χαρά σας ανακοινώνουμε ότι έργο (κολλάζ) μαθήτριας της Β’ τάξης του σχολείου μας τιμήθηκε με το

1ο Βραβείο στο Διαγωνισμό Κολλάζ του Τομέα Νεότητας του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού

με τίτλο «ΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ…. ΕΡΥΘΡΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ…ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ…ΟΣΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ».

Ο συγκεκριμένος διαγωνισμός κολλάζ είχε ως στόχοι να ευαισθητοποιήσει μαθητές και μαθήτριες της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε θέματα πρόληψης και αντιμετώπισης φυσικών καταστροφών, καθώς και στην ανυπέρβλητη αξία του εθελοντισμού.

Το δημιούργημα της μαθήτριάς μας, όπως μπορείτε να διαπιστώσετε ιδίοις όμμασιν από τη φωτογραφία που ακολουθεί, ενσωματώνει, μέσα σ’ένα σκαρίφημα που αποτυπώνει φυσικές καταστροφές, φωτογραφικά στιγμιότυπα από τη δράση τόσο του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού όσο και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Ερυθρών Σταυρών/Ερυθρών Ημισελήνων (www.ifrc.org) με στόχο να καταδείξει την ανεκτίμητη ανθρωπιστική δράση των εθελοντών του ερυθροσταυρικού κινήματος σε όλες τις πρόσφατες φυσικές καταστροφές.

Το τελικό αποτέλεσμα αποπνέει ελπίδα και αισιοδοξία για το μέλλον!

Όσο υπάρχουν άνθρωποι υπάρχει ελπίδα!

Την ευχαριστούμε!

Ερυθρός Σταυρός
Διαγωνισμός Κολλάζ 2024 – Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός

Νέα εκπαιδευτική δράση

Οι μαθητές/τριες του σχολείου μας, που συμμετέχουν στον Όμιλο “Διαμεσολάβηση”, πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο ” Μουσείο Ψευδαισθήσεων” στην Αθήνα. Εντυπωσιάστηκαν από μια πληθώρα οπτικών ψευδαισθήσεων, γνώρισαν την φιλοσοφία του Πλάτωνα και γοητεύτηκαν από τις ιδέες του.

.IMG 15292de9ed92ed2317fe0d923e60310e V

IMG df5f85cef45496192fbd1eb88c5a28b7 V

IMG eacfe05ebf4a451678480d80dd232c6b V

International Joint Class – Ένα Διαφορετικό Μάθημα!

Την Τρίτη 21/5/2024 από τις 08:00 έως τις 10:00 υλοποιήθηκε στο Γυμνάσιο Κανήθου Χαλκίδας ένα διαφορετικό μάθημα.

Ένα μάθημα συνεργατικό και διεθνικό με συμμετέχοντες και συμμετέχουσες μαθητές και μαθήτριες από το σχολείο μας και από το σχολείο Kyunghee girls’ Middle School από τη Σεούλ της Κορέας.

Το μάθημα υλοποιήθηκε μέσα από διαδικτυακή πλατφόρμα και με γλώσσα εργασίας την Αγγλική, στο πλαίσιο του προγράμματος “International Joint Class” με την υποστήριξη του ΥΠΑΙΘΑ και του Μητροπολιτικού Γραφείου Εκπαίδευσης της Δημοκρατίας της Κορέας.

Στόχοι του προγράμματος είναι η καλύτερη κατανόηση της πολιτιστικής διαφορετικότητας μεταξύ των δύο χωρών και η ανάπτυξη δεξιοτήτων επικοινωνίας, αξιοποιώντας τις τεχνολογίες της εξ’ αποστάσεως επικοινωνίας και εκπαίδευσης.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες των δύο σχολείων, αφού αρχικά συμμετείχαν στο παιχνίδι “Two Truths and a Lie: an ice breaking game”, ώστε να γνωριστούν μεταξύ τους, παρουσίασαν εμπεριστατωμένες εργασίες σχετικά με τα ακόλουθα θέματα:

– κορεατικό και ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα

– παρουσίαση των σχολείων Kyunghee girls’ Middle School και Γυμνάσιο Κανήθου Χαλκίδας

– μια τυπική ημέρα στο σχολείο σας.

– παρουσίαση των χωρών και των πόλεων των μαθητών/-τριών (Κορέα – Ελλάδα – Σεούλ – Χαλκίδα)

– τοπόσημα του κορεατικού και του ελληνικού πολιτισμού

– κορεατικές και ελληνικές παραδοσιακές ενδυμασίες

– κορεατική και ελληνική διατροφή και διατροφικές συνήθειες.

Ως ανατροφοδοτικές δραστηριότητες του μαθήματος έχουν προγραμματιστεί από τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς των δύο σχολείων τα εξής:

– δημιουργία από τους/τις συμμετέχοντες/-ουσες ψηφιακού πίνακα συγκέντρωσης του υλικού που παρουσιάστηκε

– σύνταξη έκθεσης ανατροφοδότησης με τη συμμετοχή των ίδιων των μαθητών και μαθητριών.

Το κλίμα που δημιουργήθηκε κατά τη διάρκεια του μαθήματος ήταν εξαιρετικά θερμό και οι μαθητές και οι μαθήτριες έδωσαν ραντεβού για μια νέα συνεργασία κατά την επόμενη σχολική χρονιά.

Σχετικό άρθρο: Συνεργασία του Γυμνασίου Κανήθου με το σχολείο Kyunghee girls’ Middle School της πόλης Dongdaemun-gu στη Σεούλ-Κορέα

 

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ 2ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ

Το Σάββατο 20 Απριλίου ολοκληρώθηκαν στην Πάτρα οι εργασίες του τετραήμερου 2ου Πανελλαδικού Μαθητικού Συνεδρίου του Πειραματικού Λυκείου Πανεπιστημίου Πατρών με θεματικό άξονα: «Έλα να σου μιλήσω για τον τόπο μου».

Το Γυμνάσιο Κανήθου σε σύμπραξη με το 3ο Γυμνάσιο Χαλκίδας συμμετείχε με 53  μαθητές και μαθήτριες συνολικά κι από τα δύο σχολεία  και στο πλαίσιο της θεματικής ενότητας΄΄Τοπική ιδιομορφία και ανθρωπογενές περιβάλλον΄΄ παρουσίασε δια ζώσης την ερευνητική εργασία με τίτλο: ΄΄Στα Μυστικά του Ευρίπου΄΄.

Το συνέδριο έδωσε την ευκαιρία στους μαθητές και τις μαθήτριες να εργαστούν και να συνεργαστούν με υπευθυνότητα και συνέπεια, να αναδείξουν τις δεξιότητές τους, να παρακολουθήσουν μαθητικές εργασίες άλλων σχολείων με πλούσια θεματολογία και να αλληλεπιδράσουν με συνομήλικούς τους στον χώρο του συνεδρίου.

Επιπλέον, κατά τη διάρκεια της παραμονής μας οι μαθητές και οι μαθήτριές μας είχαν την ευκαιρία, να περιηγηθούν στην πόλη της Πάτρας, γνωρίζοντας τα αξιοθέατα της πόλης, όπως τον μεγαλοπρεπή Ιερό Ναό του Αγίου Ανδρέα, πολιούχου της Πάτρας, και το ιστορικό κτίριο ΄΄Απόλλων΄΄,έργο του αρχιτέκτονα Τσίλλερ. Φυσικά δεν θα μπορούσαμε να παραλείψουμε την επίσκεψή μας στο Αρχαιολογικό Μουσείο, το οποίο στεγάζεται σε ένα κτίριο εντυπωσιακής αισθητικής και μοντέρνας αρχιτεκτονικής στην είσοδο της πόλης, στο οποίο  εκτίθενται ευρήματα που χρονολογούνται από την 4η χιλιετία π.Χ. έως τον 4ο αι. μ.Χ. και προέρχονται από την πόλη των Πατρών και την ευρύτερη περιοχή.

Η εκπαιδευτική επίσκεψή μας ολοκληρώθηκε με μια εκδρομή στη γειτονική πόλη της Ναυπάκτου, όπου περπατήσαμε θαυμάζοντας το εντυπωσιακό ενετικό λιμάνι και το άγαλμα του Μιγκέλ ντε Θερβάντες, καθώς και τα όμορφα σοκάκια της.

Σημαντικό ,τέλος, ήταν το γεγονός ότι τα παιδιά μας μέσα από την τριήμερη εκπαιδευτική εκδρομή ήρθαν κοντά με συμμαθητές και συμμαθήτριές τους από το 3ο Γυμνάσιο, συνεργάστηκαν, αντάλλαξαν τις πλούσιες εμπειρίες που αποκόμισαν κατά τη διάρκεια των εργασιών του Συνεδρίου και δημιούργησαν νέες φιλίες μεταξύ τους.

 

 

IMG 20240514 202551 IMG 20240419 103548 IMG 20240418 134029 1 IMG 4e2423a786ef15a7c75fa0d421d68b15 V IMG 7c099466d61d12857f4ad8a4eef00d1f V IMG 13e848a9910a93a0453c865ce40f8f12 V IMG 0090c80e6cb48e8317aaa12c3d50eed8 V

Ευχές από τον Σύλλογο Διδασκόντων/ουσών

ΠΑΣΧΑ 2024 ΓΚ

Ημερολόγιο

Ιούλιος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Ιστορικό

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση