Από: ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΦΟΥΡΦΟΥΡΑ | Κάτω από: Χωρίς κατηγορία
Οι μαθητές της Γ’ Γυμνασίου του σχολείου μας συνεχίζουν δυναμικά την ενασχόλησή τους με τη ρομποτική, αξιοποιώντας τα νέα ρομποτικά κιτ S2 και συγκεκριμένα τα σετ S2.2. Στο πλαίσιο αυτής της δραστηριότητας, ανέλαβαν να σχεδιάσουν και να προγραμματίσουν έναν συναγερμό κλίσης, μια εφαρμογή με πρακτική σημασία στην πραγματική ζωή.
Αρχικά, οι μαθητές δημιούργησαν την κατάλληλη συνδεσμολογία των κυκλωμάτων, χρησιμοποιώντας αισθητήρες κλίσης, βομβητές και LED. Στη συνέχεια, προγραμμάτισαν τα ARD:icon μέσω του ειδικού λογισμικού, ώστε να εξομοιώσουν τη λειτουργία ενός συναγερμού.
Πώς λειτουργεί ο συναγερμός κλίσης;
Ας υποθέσουμε ότι ο διακόπτης κλίσης είναι τοποθετημένος σε ένα όχημα για να ανιχνεύει αλλαγές στην κλίση του. Αν κάποιος επιχειρήσει να το σηκώσει με γρύλο ή γερανό για να αφαιρέσει τους τροχούς του, ο αισθητήρας ενεργοποιεί τον βομβητή (σειρήνα) και το LED (οπτικό σήμα συναγερμού).
Μέσα από αυτή τη βιωματική εμπειρία, οι μαθητές κατανόησαν τη σημασία των αισθητήρων κλίσης και το πώς αυτοί εφαρμόζονται σε σύγχρονες τεχνολογίες. Τέτοιου είδους αισθητήρες χρησιμοποιούνται, για παράδειγμα, στα αεροπλάνα, όπου παρέχουν δεδομένα για την κάθετη και οριζόντια κλίση, βοηθώντας τον πιλότο να πλοηγηθεί με ασφάλεια.
Η συγκεκριμένη δράση ενίσχυσε τις δεξιότητες STEM των μαθητών μας και ανέδειξε τη σημασία της ρομποτικής στην καθημερινότητά μας. Συγχαρητήρια στους μαθητές μας για την προσπάθεια και την εξαιρετική τους δουλειά!