Θεατροπαιδαγωγική παράσταση

Πραγματοποιήθηκε θεατρική παράσταση – συμμετοχικό θέατρο με έντονο βαθμό βιωματικού χαρακτήρα και με θεματική που αφορά την Ψυχοκοινωνική Αγωγή (ο φόβος της αποτυχίας) προς τους μαθητές της Α3 τάξης στις 8 Απριλίου 2019 και ώρα 9.00 -12.15 (4διδακτικές ώρες) και για τους μαθητές της Α2 τάξης στις 10 Απριλίου 2019 αντίστοιχες ώρες. Η παράσταση πραγματοποιήθηκε από τη θεατροπαιδαγωγό Ευριδίκη Σαμαρά.

Παρακολούθηση θεατρικής παράστασης

Την Πέμπτη 28/3/2019 οι μαθητές παρακολούθησαν την θεατρική παράσταση ” Ο Φιλάργυρος του Μολιέρου” από το ΘΕΑΤΡΟ ΄΄ΚΑΤΙΑ ΔΑΝΔΟΥΛΑΚΗ΄΄- ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ ΄΄ΟΝΕΙΡΟΠΟΛΗΣΗ΄΄. Η παράσταση πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων του Γυμνασίου στο πλαίσιο της ολόπλευρης ανάπτυξης και εξέλιξης των μαθητών μας.

Συμμετοχή του Γυμνασίου Δροσιάς στο 5ο Πανελλήνιο Θεολογικό Μαθητικό Συνέδριο.

Στις 16 και 17 Μαρτίου 2019, το Γυμνάσιο Δροσιάς συμμετείχε με επιτυχία στο 5ο Πανελλήνιο Θεολογικό Μαθητικό Συνέδριο «Η θεολογία διαλέγεται με τον σύγχρονο κόσμο» που διεξήχθη στο Βυζαντινό Μουσείο, στη Θεσσαλονίκη.

Κατατέθηκε και παρουσιάστηκε η εργασία με θέμα «Σύγχρονες μορφές Αγίων – Άγιος Πορφύριος ο Καυσοκαλυβίτης» . Η παρουσία των μαθητριών του Γυμνασίου μας με εισήγηση στο Συνέδριο και η παρακολούθηση των εισηγήσεων των μαθητών –συνέδρων από άλλα σχολεία ήταν εποικοδομητική, καθώς επιτεύχθηκαν η γνωριμία, η συνεργασία και ο διάλογος βάσει κανόνων που οδηγούν στο αλληλοσεβασμό μεταξύ των μαθητών, που αποτελεί έναν από τους στόχους του Συνεδρίου. Επιπλέον το Συνέδριο αποτέλεσε την αφορμή για τη συνάντηση μαθητών από διαφορετικά μέρη της Ελλάδος και έδωσε την ευκαιρία για συνεργασίες μεταξύ των σχολείων, γνωριμίες ανάμεσα στους μαθητές της ίδιας βαθμίδας εκπαίδευσης ώστε να γίνει ένα «βήμα» ανταλλαγής ιδεών και γνώσεων. Παράλληλα οι μαθήτριες στον ελεύθερο χρόνο τους ξεναγήθηκαν στο ιστορικό κέντρο της Θεσσαλονίκης, θαύμασαν το ναό του Αγίου Δημητρίου, τα μνημεία της πόλης (Λευκός Πύργος, Ροτόντα, Καμάρα, Μεσαιωνικά Κάστρα), επισκέφτηκαν το Μέγαρο Μουσικής και το θέατρο Αθήναιον και παρακολούθησαν ενδιαφέρουσες παραστάσεις.

Συμμετείχαν οι Σύνεδροι: Γεωργατσώνα Ασημίνα, Μπαλούμη Αναστασία, Νταύρη Χριστίνα, Σούτζιου Ελένη, Σέχου Χριστίνα, Χρήστου Μαρία, Μπούρικα Στυλιανή, Μπούμπουλου Θεοδώρα, Μπρατσιώτη Δήμητρα, Τσιμπού Άρτεμις, Αγγέλου Κωνσταντίνα.

Συνοδοί Καθηγητές: Μοσχάκη Αθηνά, Τσαρέ Κωνσταντία

Ευχαριστούμε πολύ την κυρία Τσαμίτα Ιωάννα για την πολύτιμη βοήθειά της.

Βράβευση μαθητών από την Ελληνική Μαθηματική Εταιρία

Το παράρτημα της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρίας (ΕΜΕ) Εύβοιας θα απονείμει τα αριστεία στους μαθητές του Νομού Ευβοίας που διακρίθηκαν στον 78 ο πανελλήνιο διαγωνισμό μαθηματικών « Θαλής » της ΕΜΕ των Γυμνασίων και Λυκείων της 11ης Νοεμβρίου 2017 καθώς και στο Διαγωνισμό «Ευκλείδης» της 20 ης Ιανουαρίου 2018 .

Η απονομή θα γίνει :την Κυριακή 3 Μαρτίου 2019 στις         11.00 π.μ. το πρωί στο αμφιθέατρο του Συνεδριακού Κέντρου της Περιφερειακής Ενότητας Εύβοιας , Λεωφόρος Χαινά 89 Χαλκίδα

Οι μαθητές που διακρίθηκαν είναι:

1)  ΣΙΓΑΛΑ ΜΑΡΙΑΝΝΑ               Γ’  ΤΑΞΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΔΡΟΣΙΑΣ

2) ΜΠΑΚΑΡΟΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ      ΣΤ’  ΤΑΞΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

3) ΝΤΑΥΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ            ΣΤ’ ΤΑΞΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

Ομιλία απο το Τ.Ο.Μ.Υ. Δροσιάς με θέμα: «Εθελοντική Αιμοδοσία – Τράπεζα Εθελοντών Δοτών Μυελού των Οστών»

Την Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2019, από 11:30 π.μ. έως 13:45μ.μ. ( 5 η διδακτική ώρα: Α ́τάξη – 6 η διδακτική ώρα: Β ́τάξη – 7 η διδακτική ώρα: Γ ́τάξη). πραγματοποιήθηκε ομιλία προς τους μαθητές μας με θέμα: «Εθελοντική Αιμοδοσία – Τράπεζα  Εθελοντών Δοτών Μυελού των Οστών» από την κ. Κριτσιμά Αναστασία, ΤΕ Επισκέπτρια Υγείας – Τ.ΟΜ.Υ. Δροσιάς, πιστοποιημένη από το ΥΠ.Π.Ε.Θ (έγγραφο με αρ. Πρωτ.: 22587/ 2019) και την 5 η ΥΓ. Περιφέρεια (έγγραφο με αρ. Πρωτ.:66822/7.1.2019). Η  ομιλία  είχε ως στόχο την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση των μαθητών στο θέμα της προσφοράς και εθελοντικής δράσης με αφορμή την διοργάνωση Εθελοντικής Αιμοδοσίας που θα πραγματοποιηθεί από τον Σύλλογο Αρωγής και Αλληλεγγύης , “ Άγιος Γεώργιος”, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Γυμνασίου μας.

Ραδιοφωνική εκπομπή με θέμα “ Εθελοντική Αιμοδοσία – Τράπεζα Εθελοντών Δοτών Μυελού των Οστών”

Tην Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2019 και ώρα 10:00 π.μ. εννέα μαθητές, οι οποίοι αποτελούν την δημοσιογραφική ομάδα  του σχολείου μας και η εκπαιδευτικός  κα  Παναγούλια Σταυρούλα επισκέφτηκαν τον ραδιοφωνικό σταθμό της Ιεράς Μητροπόλεως Χαλκίδας για την μαγνητοσκόπηση ραδιοφωνικής εκπομπής με θέμα “ Εθελοντική Αιμοδοσία – Τράπεζα Εθελοντών Δοτών Μυελού των Οστών”. Η εκπομπή θα μεταδοθεί την Παρασκευή 1 Μαρτίου 2019 στις 10:00π.μ.

Επίδοση Ελέγχων Προόδου Α΄ Τετραμήνου σχ. έτους 2018-2019

Την  Παρασκευή 8/2/2019 και ώρα 11.00 π.μ. καλούνται οι γονείς και οι κηδεμόνες των μαθητών του σχολείου μας προκειμένου να παραλάβουν τους Ελέγχους Προόδου του Α΄Τετραμήνου και να ενημερωθούν για την επίδοση των παιδιών τους.

Θα προηγηθεί ομιλία από τον κ. Γιώργο Καρβελά,  Επιμελητή Ανηλίκων και Κοινωνικό Λειτουργό προς τους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών μας, η οποία θα αφορά τη συμπεριφορά των μαθητών εντός και εκτός του σχολείου.

Η επίδοση των Ελέγχων Προόδου θα πραγματοποιηθεί από τις 11:30-13:30.

Εκπαιδευτική επίσκεψη στην Εστία Γνώσης Χαλκίδας

Την Τρίτη 15/1/2019, την Πέμπτη 17/1/2019 και τη Δευτέρα 21/1/2019 πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική επίσκεψη στην Εστία Γνώσης Χαλκίδας μαθητών της Γ’τάξης του Γυμνασίου Δροσιάς.

Βράβευση μαθητών

Οι μαθητές του Γυμνασίου Δροσιάς, Ντανιέλα Καλάσι, Απόστολος Κουρπαδάκης, Αλέξανδρος Δεληγιάννης, Κωνσταντίνα Μυλωνά, Ιωάννα Καρακάση, Ειρήνη Κολιάτσα  στα πλαίσια των εικαστικών τους δραστηριοτήτων και υπό την καθοδήγηση του αρμόδιου καθηγητή των εικαστικών, έλαβαν μέρος στους πιο κάτω Πανελλαδικούς Διαγωνισμούς του ΥΠ.Ε.Π.Θ κατά το προηγούμενο σχολικό έτος 2017-2018:

α: 5ος διεθνής μαθητικός διαγωνισμός ΕΚΕΔΙΣΥ 2018 “Οι εικόνες των σχολικών βιβλίων πηγή έμπνευσης καλλιτεχνικής δημιουργίας”

β: 21ος μαθητικός διαγωνισμός κατασκευής ξύλινης φωλιάς για πουλιά 2017-18

Εκτός από τη βράβευση του Σχολείου, βραβεύτηκαν και τα παιδιά όχι μόνο για την πρωτοτυπία της ιδέας τους, αλλά και για την άρτια εκτέλεση και εκφραστικότητα  των έργων τους.

Μετά από αυτή την επιτυχία η Διευθύντρια και ο σύλλογος διδασκόντων του Γυμνασίου Δροσιάς συγχαίρουν τους βραβευθέντες και τους εύχονται κάθε πρόοδο.

Επίσκεψη Κυπριακής αποστολής στα πλαίσια του προγράμματος Χρυσοπράσινο φύλλο

Στο διάστημα 12-15 Δεκεμβρίου με ιδιαίτερη χαρά  υποδεχτήκαμε την Κυπριακή ομάδα  στο σχολείο μας. Οι ημέρες παραμονής και φιλοξενίας των μαθητών και των εκπαιδευτικών που τους συνόδευαν αποτέλεσαν μια ξεχωριστή εμπειρία για όλους. Το πρόγραμμα περιλάμβανε επίσκεψη στο Μουσείο της Ακρόπολης, παρακολούθηση προγράμματος στην Εστία Γνώσης, περιήγηση στα αξιοθέατα της πόλης,  συνάντηση  με τον Μητροπολίτη  Χαλκίδας και τον Δήμαρχο της πόλης.

Η τοπική και η ευρύτερη κοινωνία είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν το πρόγραμμα  “ΧΡΥΣΟΠΡΑΣΙΝΟ  ΦΥΛΛΟ”  το οποίο εκπονείται στο πλαίσιο του Διεθνούς Δικτύου Διασχολικών  Συμπράξεων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ελλάδας-Κύπρου μέσα από την εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων του  6ου Γυμνασίου. Στην εκδήλωση συμμετείχε το σχολείο μας όπου σε συνεργασία με το Γυμνάσιο Δερύνειας Αμμόχωστου, το 6ο Γυμνάσιο και το Γυμνάσιο Παραλιμνίου Αμμόχωστου  παρουσίασαν τα περιβαλλοντικά προγράμματα τους .

Από την Ελλάδα στην Κύπρο θα ταξιδέψουμε  την Άνοιξη  οι μαθητικές ομάδες  προκειμένου να ολοκληρώσουμε το πρόγραμμα παρουσιάζοντας τις τελικές εργασίες στις σχολικές κοινότητες και στις τοπικές κοινωνίες που θα μας φιλοξενήσουν.