Εκδήλωση Λήξης Σχολικού Έτους 2018-2019 – Παρουσίαση Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων
Την Τρίτη 28 Μαΐου 2019 στις 10:00 π.μ. θα πραγματοποιηθεί στην Αίθουσα Εκδηλώσεων του σχολείου μας Εκδήλωση Λήξης του σχολικού έτους όπου θα παρουσιαστούν τα εκπαιδευτικά προγράμματα που υλοποιήθηκαν στο σχολείο μας την τρέχουσα σχολική χρονιά.
Αν το Πρόγραμμα της Εκδήλωσης δεν εμφανίζεται σωστά στη συσκευή σας πατήστε εδώ.
Διαδικασία εγγραφής μαθητών Γ’ Γυμνασίου στα Ημερήσια και Εσπερινά ΓΕΛ – ΕΠΑΛ για το σχολικό έτος 2019-2020
Σύμφωνα με σχετική εγκύκλιο του ΥΠ.Π.Ε.Θ. (Πατήστε εδώ για να δείτε τα σχετικά έγγραφα), οι μαθητές/-τριες που επιθυμούν να εγγραφούν, σε οποιαδήποτε τάξη Δημόσιων Ημερησίων και Εσπερινών ΓΕ.Λ. – ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2019 – 2020, υποβάλλουν «Ηλεκτρονική Αίτηση εγγραφής», μέσω της εφαρμογής e-eggrafes στην ηλεκτρονική διεύθυνση:
https://e-eggrafes.minedu.gov.gr
συμπληρώνοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία, από την 22 η Μαΐου και ώρα 10:00 έως τη 17 η Ιουνίου 2019 και ώρα 00:00. Στην περίπτωση ανήλικων μαθητών/-τριών την Ηλεκτρονική Αίτηση υποβάλλει ο κηδεμόνας που έχει καταχωριστεί στο Π.Σ. myschool. Σε περίπτωση ενήλικων μαθητών/-τριών, Ηλεκτρονική Αίτηση μπορούν να υποβάλουν οι ίδιοι, με τους δικούς τους κωδικούς ΓΓΠΣ (taxis), εφόσον είναι καταχωρισμένοι στο ΠΣ myschool (ως κηδεμόνες του εαυτού τους).
Επισημαίνεται ότι:
Για τα Γυμνάσια, Ηλεκτρονική Αίτηση υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες των ανήλικων μαθητών/-τριών , που φοιτούν στη Γ’ Τάξη κατά το τρέχον σχολικό έτος 2018 – 2019.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία εγγραφής πατήστε εδώ.
Διδακτική επίσκεψη στο Κόκκινο Σπίτι
Την Τρίτη 14 Μαϊου 2019 πραγματοποιήθηκε διδακτική επίσκεψη των μαθητών της Γ’ τάξης του Γυμνασίου στο Κόκκινο Σπίτι. Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του Επαγγελματικού προσανατολισμού, στην Έκθεση “Τα ΕΠΑΛ της Χαλκίδας δημιουργούν”.
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Σπάμε τον κύκλο”
Την Τετάρτη 15 Μαΐου 2019 υλοποιήθηκε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Σπάμε τον κύκλο” της Εταιρείας Προστασίας Ανηλίκων Χαλκίδας, το οποίο απευθύνεται σε μαθητές της Γ’τάξης Γυμνασίου, από την Επιμελήτρια Ανηλίκων Γ.Γραμματέα της Ε.Π.Α Χαλκίδας Αθανασίου Χρύσα. Οι μαθητές απασχολήθηκαν για μία διδακτική ώρα σε 2 ομάδες των τριάντα μαθητών.
Διδακτικές επισκέψεις στη μονάδα καλλιέργειας μανιταριών “Μανιτάρια Δίρφυς”
Πραγματοποιήθηκε διδακτική επίσκεψη στη μονάδα καλλιέργειας μανιταριών “Μανιτάρια Δίρφυς” των μαθητών της Α’ και Β’ τάξης του Γυμνασίου. Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε για την Α’τάξη στο πλαίσιο του μαθήματος της Οικιακής Οικονομίας και για τη Β’τάξη στο πλαίσιο του μαθήματος της Ν.Ε Γλώσσας στις 14 Μαΐου 2019 αντίστοιχα.
Αθλητικές εκδηλώσεις σχολικού έτους 2018-2019
Τη Δευτέρα 13 Μαΐου 2019, στο Κλειστό Γυμναστήριο του Σχολείου μας, πραγματοποιήθηκαν τα εσωτερικά πρωταθλήματα Πετοσφαίρισης κοριτσιών και Καλαθοσφαίρισης αγοριών. Στους αγώνες συμμετείχαν οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ΄ Τάξης. Διακρίθηκε η ομάδα των κοριτσιών και η ομάδα των αγοριών του Γ1 τμήματος. Τα πρωταθλήματα οργανώθηκαν και υλοποιήθηκαν από τους ίδιους μαθητές της Τάξης. Η συμμετοχή στα ανωτέρω αθλήματα τους έδωσε την ευκαιρία να αναπτύξουν υπευθυνότητα και ομαδικότητα, να αναλάβουν πρωτοβουλίες και να εφαρμόσουν τις δεξιότητες που έμαθαν σε αγωνιστική μορφή, καθώς και τα βασικά στοιχεία των κανονισμών.
Θεματική Εβδομάδα 2018-2019 – Ανθρώπινα Δικαιώματα και Δημοκρατική Συνύπαρξη
Στα πλαίσια της Θεματικής Εβδομάδας 2018-2019, που υλοποιήθηκε στο σχολείο μας, την εβδομάδα 15-19 Απριλίου 2019, πραγματοποιήθηκαν οι παρακάτω επισκέψεις / παρουσιάσεις / ομιλίες από εξειδικευμένους φορείς:
Α’ Τάξη
“Κάπνισμα; Όχι εγώ!” – Φλώρου Ειρήνη – Κοινωνική Λειτουργός – ΤΟ.Μ.Υ. Δροσιάς
“Στοματική Υγιεινή και Ποιότητα Ζωής” – Κριτσιμά Αναστασία – Επισκέπτρια Υγείας – ΤΟ.Μ.Υ. Δροσιάς
Β’ Τάξη
“Κάπνισμα; Όχι εγώ!” – Φλώρου Ειρήνη, Κοινωνική Λειτουργός – ΤΟ.Μ.Υ. Δροσιάς
“Στοματική Υγιεινή και Ποιότητα Ζωής” – Παλαιολόγου Πολυξένη, Επισκέπτρια Υγείας – ΤΟ.Μ.Υ. Δροσιάς
“Ανθρώπινα Δικαιώματα” – Καρβελάς Γεώργιος, Κοινωνικός Λειτουργός /Επιμελητής Ανηλίκων – Πρωτοδικείο Χαλκίδας
Γ’ Τάξη
“Κάπνισμα; Όχι εγώ!” – Φλώρου Ειρήνη – Κοινωνική Λειτουργός – ΤΟ.Μ.Υ. Δροσιάς
Επιπλέον την Πέμπτη 18 Απριλίου 2019 πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική επίσκεψη στο Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου στην Αθήνα, όπου οι μαθητές παρακολούθησαν το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα “Κυκλοφορώ υπεύθυνα”.
Επίσκεψη στο « Πάρκο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Ανακύκλωσης» του Δήμου Αγ.Αναργύρων-Καματερού.
Για δεύτερη φορά μέσα στη σχολική χρονιά, οι μαθητές του Γυμνασίου Δροσιάς επισκέφθηκαν το « Πάρκο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Ανακύκλωσης» του Δήμου Αγ.Αναργύρων-Καματερού.
Στις 11/12/2018, οι μαθητές της Α΄τάξης ανακύκλωσαν 3.000 συσκευασίες πλαστικά μπουκάλια και τενεκεδάκια αλουμινίου, με ανταποδοτικό όφελος 90 ευρώ.
Στις 12/4/2019, οι μαθητές της Γ΄τάξης ανακύκλωσαν άλλες 3.000 συσκευασίες με αντίστοιχο ανταποδοτικό όφελος .
Μέρος των χρημάτων οι μαθητές προσέφεραν στο πρόγραμμα «ΑΠΟΣΤΟΛΗ» της Αρχιεπισκοπής Αθηνών, που προσφέρει δωρεάν γεύματα σε αστέγους ,αγόρασαν τρόφιμα τα οποία δόθηκαν σε οικογένειες συμμαθητών τους που έχουν ανάγκη, αγόρασαν υλικά για τις καλλιτεχνικές δράσεις που υλοποιούν στο σχολείο τους . Ότι τους περίσσεψε θα το χρησιμοποιήσουν στη γιορτή λήξης του σχολικού έτους , δίνοντας ραντεβού για παρόμοιες δράσεις την επόμενη σχολική χρονιά.
Το απόγευμα της ίδιας μέρας, οι μαθητές παρέδωσαν για δεύτερη χρονιά στο Σύλλογο Εθελοντών «ΠΡΟΑΣΠΙΖΩ», 18 κούτες με πλαστικά καπάκια, προκειμένου να αγορασθεί αμαξίδιο για άτομο με ειδικές ανάγκες . Αξίζει να σημειώσουμε ότι το Γυμνάσιο Δροσιάς βρίσκεται στα 30 πρώτα σχολεία ανάμεσα στα 164 που συμμετέχουν στη συγκεκριμένη εθελοντική δράση της ευαισθητοποιημένης ανακύκλωσης .
Στόχος των παραπάνω δράσεων που συντονίζει η καθηγήτρια του σχολείου Ζαχαρούλα Μάλλιαρη, είναι η ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα υπεύθυνης ανακύκλωσης και εθελοντικής προσφοράς με το σύνθημα:
« ΣΩΣΤΕ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ-ΔΩΣΤΕ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ»
Επίσκεψη ελληνικής αποστολής στην Κύπρο στα πλαίσια του προγράμματος Χρυσοπράσινο φύλλο
Την Τετάρτη 10 Απριλίου 2019,οι μαθητές της περιβαλλοντικής ομάδας μαζί με τις συνοδούς καθηγήτριες επισκέφτηκαν την Δερύνεια Αμμοχώστου, όπου φιλοξενήθηκαν από τις οικογένειες των Κυπρίων μαθητών του Γυμνασίου Δερύνεια, για την ολοκλήρωση του διετούς προγράμματος.
Με ιδιαίτερη χαρά και γεμάτοι εμπειρίες,γνώση και συναισθήματα οι μαθητές του σχολείου μας επέστρεψαν την Κυριακή 14 Απριλίου 2019 από το ταξίδι τους στην Κύπρο. Οι μαθητές μας ανέπτυξαν αρετές όπως ομαδικότητα, συνεργασία, αλληλεπίδραση, κοινωνικοποίηση και ενσυναίσθηση. Βελτίωσαν τις δεξιότητες τους και ανέπτυξαν νέες, καθώς επίσης εμπλούτισαν τις γνώσεις τους σχετικά με το εκπαιδευτικό πρόγραμμα, την κουλτούρα και την κοινωνική ζωή της Κύπρου.
Επιπλέον, δημιουργήθηκε άριστο κλίμα συνεργασίας,αλληλεγγύης και φιλίας ανάμεσα σε καθηγητές και μαθητές και των δύο χωρών. Με την επίσκεψη αυτή ολοκληρώσαμε το διετές πρόγραμμα μας απόλυτα ικανοποιημένοι με το αποτέλεσμα.
Εκπαιδευτική δράση στην περιοχή των Αλυκών
Την Πέμπτη 4 Απριλίου 2019 πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική δράση στο πλαίσιο του μαθήματος της Γεωγραφίας, στη διδακτική ενότητα Φυσικό Περιβάλλον, από τους μαθητές της Α’ και Β’ Γυμνασίου. Όπου οι μαθητές καθάρισαν τις ακτές στην περιοχή των Αλυκών.