Δράση για την 4η Εβδομάδα Ευαισθητοποίησης για τα Άτομα με Αναπηρία «Όλοι Μαζί – Όλοι Ίσοι»

Τηphoto collage.png 3ν Τετάρτη 14/5/25 τα τμήματα Α1, Α2 παρακολούθησαν στο κλειστό γυμναστήριο της Χαλκίδας «Τάσος Καμπούρης», τις δράσεις για την 4η Εβδομάδα Ευαισθητοποίησης για τα Άτομα με Αναπηρία «Όλοι Μαζί – Όλοι Ίσοι», 12-18 Μαΐου 2025, από την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας με την επίβλεψη της κ. Καμπούρη Βασιλικής και της κ. Χατζηνικιολάου Δήμητρας. Οι μαθητές/τριες μας είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν συμπεριληπτικούς αγώνες καλαθοσφαίρισης μεταξύ Αμεα και μαθητών γυμνασίου αλλά και να συμμετάσχουν οι ίδιοι ως συναγωνιζόμενοι προκειμένου βιωματικά να εμπεδώσουν τις έννοιες της συμπερίληψης, της ισότητας, της ανιδιοτέλειας και του αλληλοσεβασμού.

 

Παρουσίαση Προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων

Την Τετάρτη 7/5/25 το σχολείο μας συμμετείχε στην παρουσίαση των Προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων,  για τη σχολική χρονιά 2024-25, στο Συνεδριακό Κέντρο της Περιφερειακής Ενότητας Εύβοιας. Το σχολείο μας εκπροσωπήθηκε με δύο προγράμματα:

  • Το Περιβαλλοντικό πρόγραμμα με τίτλο «17 στόχοι», εκπονήθηκε από 20 μαθητές/τριες της Β΄ γυμνασίου με συντονίστρια την καθηγήτρια κ. Μάλλιαρη Ζαχαρούλα και συμμετέχουσες καθηγήτριες την κ. Τσαρέ Κωνσταντίνα και την κ. Καραγκούνη Ελένη
  • Το Πολιτιστικό πρόγραμμα με τίτλο «Συνομιλούμε με το χθες, χορεύουμε στο σήμερα», εκπονήθηκε από 30 μαθητές/τριες της Α΄, ´ô γυμνασίου με συντονίστρια την καθηγήτρια κ. Καμπούρη Βασιλική και συμμετέχουσες καθηγήτριες την κ. Παναγούλια Σταυρούλα και την κ. Κωνσταντοπούλου Άννα.

par pr

Μια ημέρα στην Αίγινα: Εκπαιδευτική Εκδρομή με Πολιτισμό και Ιστορία

Τη Δευτέρα 12 Μαΐου, η Περιβαλλοντική και η Πολιτιστική Ομάδα του Γυμνασίου Δροσιάς Χαλκίδας πραγματοποίησαν μια αξέχαστη μονοήμερη εκπαιδευτική εκδρομή στην Αίγινα, γεμάτη εικόνες, γνώσεις και όμορφες στιγμές.

Η πρώτη μας στάση ήταν στο Μοναστήρι του Αγίου Νεκταρίου, έναν χώρο βαθιάς πνευματικότητας. Οι μαθητές περιηγήθηκαν στο εσωτερικό του ναού, προσκύνησαν με σεβασμό και έμαθαν για τη ζωή και το έργο του Αγίου. Η επιβλητική αρχιτεκτονική και η γαλήνη του χώρου άφησαν σε όλους έντονα συναισθήματα.

🗣️ «Ήταν πολύ ήσυχα και όμορφα. Ένιωσα σαν να σταμάτησε ο χρόνος για λίγο», είπε η Κωνσταντίνα, μαθήτρια της Γ’ Γυμνασίου.

Στη συνέχεια, μεταφερθήκαμε στον Ναό της Αφαίας Αθηνάς, ένα από τα καλύτερα σωζόμενα δείγματα της αρχαίας ελληνικής αρχιτεκτονικής. Στην κορυφή ενός λόφου, ανάμεσα στα πεύκα, ο ναός προσφέρει εκπληκτική θέα και μας έδωσε την ευκαιρία να συζητήσουμε για τη σημασία του στην αρχαιότητα.

🗣️ «Δεν πίστευα ότι θα με ενδιέφερε τόσο ένας αρχαίος ναός. Όμως η θέα, η ιστορία του και οι στήλες του ήταν απίστευτες!», σχολίασε ο Δημήτρης από την Γ’ Γυμνασίου.

Το τελευταίο κομμάτι της εκδρομής μάς βρήκε στην πόλη της Αίγινας, όπου οι μαθητές περπάτησαν στα γραφικά σοκάκια, γεύτηκαν παραδοσιακά προϊόντα – φυσικά και τα φημισμένα φυστίκια Αιγίνης – και ένιωσαν τον παλμό ενός τόπου που συνδυάζει τη νησιώτικη ομορφιά με τον πολιτιστικό πλούτο.

🗣️ «Περάσαμε τέλεια! Ήταν σαν να πήγαμε διακοπές και μάθαμε ταυτόχρονα τόσα πολλά πράγματα!», ανέφεραν με ενθουσιασμό.

Η εκδρομή αυτή ήταν όχι μόνο μια ευκαιρία για ξεκούραση, αλλά και μια εμπειρία βαθιά εκπαιδευτική. Οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με σημαντικά μνημεία της θρησκευτικής και αρχαίας ελληνικής παράδοσης και δημιούργησαν αναμνήσεις που θα τους συντροφεύουν για καιρό.

photo collage.png 1

Πασχαλινές ευχές

Με αφορμή τις γιορτινές μέρες του Πάσχα που πλησιάζουν και στο πλαίσιο της ομαλής μετάβασης από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο,  θέλοντας να επικοινωνήσουμε με τους μαθητές-μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Δροσιάς και του Δημοτικού Σχολείου Ανθηδόνας που θα φοιτήσουν την επόμενη σχολική χρονιά για πρώτη φορά στο σχολείο μας, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄ τάξης  με πολύ ενθουσιασμό και κέφι ετοίμασαν όμορφα  πολύχρωμα αυγουλάκια με τις ευχές μας για Καλή Ανάσταση.  Θυμήθηκαν ότι την προηγούμενη χρονιά ήταν εκείνοι-ες που είχαν λάβει αντίστοιχες κάρτες και είχαν ενθουσιαστεί με την πράξη των παλιών συμμαθητών τους.

PE collage.png

ΓΛΥΚΕΣ ΚΡΕΠΕΣ ΚΑΙ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΑΠΟ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

Την Πέμπτη 10/04/2025, τα τμήματα Γαλλικής γλώσσας της Α τάξης του Γυμνασίου Δροσιάς γιόρτασαν τον ερχομό του Πάσχα με κυνήγι αβγών ( chasse aux œœufs ) και παρασκευή  γαλλικής κρέπας ( crêpe française ). Τις κρέπες απόλαυσαν όχι μόνο οι μαθητές αλλά και οι καθηγητές του σχολείου στους οποίους ευχήθηκαν «Joyeuses Pâques ». Στη συνέχεια οι μαθητές ενημερώθηκαν για τα έθιμα του Πάσχα σε διάφορες περιοχές της Γαλλίας. Καλή Ανάσταση με υγεία και αγάπη!!!

photo collage.png

Frohe Ostern! – Καλό Πάσχα!

Τα τμήματα Γερμανικής γλώσσας του Γυμνασίου Δροσιάς, διακοσμώντας τις αίθουσες με Osterstrauß, τις περίφημες πασχαλινές ανθοδέσμες που βρίσκουμε σε κάθε Γερμανικό σπίτι τις μέρες του Πάσχα, σας εύχονται καλές διακοπές με υγεία, ειρήνη και αγάπη για έναν κόσμο καλύτερο!

   Schöne Ferien! – Καλές διακοπές!

fo collage

Μαθαίνουμε Γερμανικά παίζοντας

Το Γυμνάσιο Δροσιάς πραγματοποίησε την τελευταία του επίσκεψη για την φετινή σχολική χρονιά, στο Γερμανικό Ινστιτούτο Goethe στην Αθήνα, την Δευτέρα 31 Μαρτίου 2025, με στόχο την δωρεάν συμμετοχή μας στα παρακάτω διαδραστικά εργαστήρια της βιβλιοθήκης στην Γερμανική γλώσσα:

GER collage2

1.Storytelling – Δημιουργική αφήγηση και γραφή: Οι μαθητές/τριες κλήθηκαν να ηχογραφήσουν ιστορίες, να δημιουργήσουν βίντεο, παζλ και δικά τους ποιήματα στα γερμανικά εμπνευσμένα από αποσπάσματα του λογοτεχνικού βιβλίου “das Bücherschloss” (το κάστρο των βιβλίων) της Barbara Rose.

2. Περιήγηση στη βιβλιοθήκη – ένα διαδραστικό ταξίδι ανακάλυψης: Με ομαδικές εργασίες και με την εφαρμογή Actionbound σε iPad εξερεύνησαν τον χώρο της βιβλιοθήκης του  Ινστιτούτου, μετατρέποντάς τον από ένα μέρος ήσυχης, μοναχικής μάθησης σε έναν χώρο ενεργούς εμπειρίας.

Τι θα μπορούσε να είναι καλύτερο από το συνδυασμό εκμάθησης μιας ξένης γλώσσας και απόκτησης πληροφοριών; Η συνεργατική λοιπόν μάθηση, όπως για μια ακόμα φορά διαπιστώσαμε με πολύ κέφι και δημιουργικότητα, μπορεί να κάνει την εκμάθηση της Γερμανικής γλώσσας πραγματικά διασκεδαστική!

GER collage1

Αγώνες στίβου Γυμνασίων στο Δημοτικό Στάδιο Χαλκίδας

Το σχολείο μας συμμετείχε στους αγώνες στίβου γυμνασίων που πραγματοποιήθηκαν την Τρίτη στις 8/4/2025 στο Δημοτικό Στάδιο Χαλκίδας. Η αποστολή μας ήταν μία τετραμελή ομάδα με τους εξής μαθητές/τριες:

Κόρδη Ελένη, Α΄τάξη (1000 μ.)

Κατσίβαλη Δανάη, Γ΄τάξη (80 μ.)

Κατσούνης Χρήστος, Γ΄τάξη (150 μ. κατέλαβε την Τρίτη θέση και το χάλκινο μετάλλιο)

Ζενέλι Άγγελος, Γ΄τάξη (150 μ.)

Οι μαθητές/τριες μας έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους αγωνιστικά και είχαν την ευκαιρία να συναναστραφούν άλλους συνομήλικους συμμετέχοντες, επιτυγχάνοντας έτσι τον αθλητικό και κοινωνικοποιητικό σκοπό της συμμετοχής μας στους αγώνες στίβου.

AScollage

Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο ΓΕΛ Δροσιάς

Στο πλαίσιο του μαθήματος Εργαστήρια Δεξιοτήτων και Επαγγελματικός Προσανατολισμός, αλλά και της ομαλής μετάβασης από το Γυμνάσιο στο Λύκειο, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ΄ τάξης του σχολείου μας, επισκέφθηκαν την ΔΕΥΤΕΡΑ 7 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2025, το Γενικό Λύκειο Δροσιάς. Η παραπάνω εκπαιδευτική επίσκεψη είχε ως στόχο την έγκυρη ενημέρωση και πληροφόρηση των μαθητών-τριών για τις πιθανές εκπαιδευτικές επιλογές τους. Ενημερώθηκαν για την λειτουργία του Λυκείου, για τα μαθήματα που διδάσκονται, τις κατευθύνσεις που μπορούν να επιλέξουν και ξεναγήθηκαν στους χώρους του Λυκείου.       Με την επιστροφή τους στο σχολείο συμπλήρωσαν ερωτηματολόγιο, όπου ανέφεραν πόσο χρήσιμη ήταν αυτή επίσκεψη, τις εντυπώσεις τους, καθώς και τα συναισθήματα που τους δημιουργήθηκαν συνειδητοποιώντας ότι σε λίγο χρονικό διάστημα θα αποχαιρετήσουν το Γυμνάσιο.

GEL collage.png

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ .. ΘΕΑΤΡΟΥ!

Την Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης (21 Μαρτίου) και την Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου (27 Μαρτίου) τίμησε το σχολείο μας την Τετάρτη 2 Απριλίου 2025 με πρόσκληση προς τον ποιητή, συγγραφέα και ηθοποιό Μιχαήλ Άνθη. Στην πρωτοβουλία ενεπλάκη το τμήμα 2 της Γ΄ τάξης του Γυμνασίου στα πλαίσια του γνωστικού αντικειμένου της Νέας Ελληνικής Λογοτεχνίας. Οι μαθητές του Γ2 έχοντας μελετήσει το βιογραφικό του κ. Άνθη, ετοίμασαν μία δραματοποίηση – έκπληξη σε ένα σχήμα παρά προσδοκίαν. Μπαίνοντας ο κ. Άνθης συνάντησε μία ΤΑΞΗ ΑΝΑΠΟΔΑ, όπου εκείνος βρέθηκε σε θέση κατηγορουμένου και η τάξη σε θέση έδρας δικαστηρίου. Οι μαθητές είχαν ετοιμάσει μία παρωδία δίκης κατά την οποία του απηύθυναν κατηγορητήριο και στο πρόσωπό του δίκασαν την ίδια την Ποίηση(!).

Ειδικότερα, η δικαστική έδρα αποτελούμενη από τον Πρόεδρο του Δικαστηρίου, την Υπεράσπιση και τους κ.κ. Ενόρκους κάθισε στο εδώλιο τον ποιητή – ηθοποιό & συγγραφέα δικάζοντάς΄ τον για την πολυσχιδή δραστηριότητά του, για το ποικίλο βιογραφικό του, για την ποικιλία των συγγραφικών του επιλογών και για όλα όσα ΄χρεώνεται΄ αδίκως ένας άνθρωπος της τέχνης και του πνεύματος. Ο ποιητής και ηθοποιός υπερασπίστηκε ικανοποιητικά την ιδιότητά του, το δικαστήριο προβληματίστηκε, αλλά ύστερα από την θερμή απολογία του για την ποιητικότητα της Ελληνικής Γλώσσας… επαξίως τον αθώωσε!

PHP collage.png