Αγιασμός σχολικού έτους 2021-2022
Αγαπητοί γονείς,
Ο Αγιασμός για την έναρξη του σχολικού έτους 2021 – 2022 στο Γυμνάσιο Δροσιάς, θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου στις 9:00 π.μ.
Οι μαθητές θα πρέπει να προσέλθουν στο σχολείο στις 8:30 π.μ τηρώντας το υγειονομικό πρωτόκολλο, δηλαδή:
1. Θα πρέπει να έχουν μαζί τους, σε έντυπη μορφή, είτε πιστοποιητικό εμβολιασμού για την νόσο Covid, είτε πιστοποιητικό νόσησης από Covid, είτε αρνητικό self test που θα έχει πραγματοποιηθεί εντός 24ώρου.
2. Κάθε παιδί πρέπει να είναι εφοδιασμένο με 2 καθαρές μάσκες, σε ξεχωριστό σακουλάκι η κάθε μια.
Επίσης, θα πρέπει να έχουν μαζί τους τις τσάντες τους για να παραλάβουν τα βιβλία τους.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ:
Το δρομολόγιο απο Λουκίσια των Υπεραστικών ΚΤΕΛ θα ξεκινήσει στις 7:30 π.μ
Τα δρομολόγια από ΑΛΥΚΕΣ και ΟΝΤΑΘΙ θα ξεκινήσουν στις 7:30 π.μ
Το δρομολόγιο από ΣΚΟΡΠΟΝΕΡΙΑ έως ΛΟΥΚΙΣΙΑ δεν θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 13/9.
Η αναχώρηση των παραπάνω δρομολογίων από το σχολείο θα γίνει στις 11:30 π.μ
Σας ευχόμαστε καλή σχολική χρονιά και καλή πρόοδο στα παιδιά μας!
Λειτουργία του Σχολείου κατά τους Θερινούς Μήνες Ιούλιο και Αύγουστο
Σας ενημερώνουμε ότι κατά τους θερινούς μήνες Ιούλιο & Αύγουστο το σχολείο θα είναι ανοιχτό κάθε Πέμπτη 09:00 – 13:00.
Καλό Καλοκαίρι!
Η Δ/νση και ο Σύλλογος Διδασκόντων/ουσών
Εγγραφές μαθητών / μαθητριών της ΣΤ’ τάξης Δημοτικών Σχολείων στην Α’ Τάξη του Γυμνασίου Δροσιάς
Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,
Για την εγγραφή των μαθητών / μαθητριών της ΣΤ’ τάξης των Δημοτικών Σχολείων στην Α’ Τάξη του Γυμνασίου Δροσιάς απαιτείται η συμπλήρωση των παρακάτω δικαιολογητικών:
α) Υπεύθυνη Δήλωση Ν1599/1986 του γονέα/κηδεμόνα του/της μαθητή/τριας, και
β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.) από γιατρό.
Τα συμπληρωμένα και υπογεγραμμένα δικαιολογητικά μπορούν να υποβληθούν:
α) ηλεκτρονικά στη διεύθυνση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας του σχολείου (gymdrsey@sch.gr), είτε
β) να κατατεθούν εντύπως στο σχολείο κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης κατά τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο κάθε Πέμπτη 9:00-12:00 και τον Σεπτέμβριο από 1/9/2020 έως 3/9/2020.
Για περαιτέρω πληροφορίες επικοινωνήστε με το σχολείο στο τηλέφωνο 22210-98570.
Σας ευχόμαστε Καλό Καλοκαίρι και να είστε υγιείς!
Η Διευθύντρια και οι Καθηγητές / Καθηγήτριες του Γυμνασίου Δροσιάς
Υποβολή ηλεκτρονικών αιτήσεων εγγραφής, ανανέωσης εγγραφής ή μετεγγραφής των μαθητών/τριών που πρόκειται να εγγραφούν στην Α ́, Β ́ και Γ ́ τάξη των Δημοσίων Ημερησίων & Εσπερινών ΓΕ.Λ.-ΕΠΑ.Λ. – 2021-2022
Από τις 18 Ιουνίου 2021 και ώρα 10:00 έως και τις 2 Ιουλίου 2021 και ώρα 23:59, όσοι/ες επιθυμούν να εγγραφούν, να ανανεώσουν την εγγραφή τους ή να μετεγγραφούν σε οποιαδήποτε τάξη Δημόσιων Ημερήσιων και Εσπερινών ΓΕ.Λ. -ΕΠΑ.Λ. και Π.ΕΠΑ.Λ., θα μπορούν να υποβάλουν «Ηλεκτρονική Αίτηση» για το σχολικό έτος 2021-2022.
Οι αιτήσεις υποβάλλονται μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές στην ηλεκτρονική διεύθυνση:
https://e-eggrafes.minedu.gov.gr
ή μέσω της διαδικτυακής πύλης
Δράση Ανακύκλωσης – Επαναχρησιμοποίησης
Κατά την διάρκεια και της φετινής χρονιάς, παρά την ιδιαίτερη κατάσταση, συνεχίσαμε για 6η χρονιά, τη δράση της ευαισθητοποιημένης ανακύκλωσης σε συνεργασία με την εθελοντική ομάδα «ΠΡΟΑΣΠΙΖΩ». Συλλέξαμε καπάκια από νερό, αναψυκτικά, χυμούς και γάλα, τα οποία θα παραδώσουμε, όταν οι συνθήκες το επιτρέψουν, προκειμένου να αγορασθούν αμαξίδια για παιδιά με ειδικές ανάγκες.
Στο ίδιο πλαίσιο οι μαθητές της Δημοσιογραφικής Ομάδας του σχολείου δημιουργούν και διαμοιράζουν ενημερωτικά φυλλάδια σχετικά με την ανακύκλωση σε καταστήματα της περιο
Υποστήριξη Δράσης «ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ-ΤΡΑΠΕΖΑ ΜΥΕΛΟΥ ΟΣΤΩΝ»
Στο πλαίσιο της ενημέρωσης της τοπικής κοινωνίας για την Εθελοντική Αιμοδοσία και την Τράπεζα Μυελού των Οστών που διοργανώνεται από τον Σύλλογο Αλληλεγγύης «Άγιος Γεώργιος» και λαμβάνει χώρα στο Γυμνάσιο Δροσιάς δύο φορές τον χρόνο η Δημοσιογραφική Ομάδα του σχολείου, η Ομάδα Εθελοντισμού, Αλληλεγγύης και Ενεργού Πολιτειότητας αλλά και η Ομάδα της «Διαμεσολάβησης Συνομιλήκων» ενεργοποιούνται προς αυτήν την κατεύθυνση με δράσεις, όπως πραγματοποίηση ραδιοφωνικής εκπομπής, αποστολή ενημερωτικών φυλλαδίων, ενημέρωση μέσω τοπικών εφημερίδων ή και μέσων κοινωνικής δικτύωσης κ.ά..
Αποχαιρετιστήρια Εκδήλωση για τους Μαθητές μας, των Τάξεων Υποδοχής 2021
Στις 11 Ιουνίου 2021 με ιδιαίτερη χαρά επίσης και συγκίνηση για τη συνεργασία και συνύπαρξη αποχαιρετίσαμε με μια όμορφη εκδήλωση και τους πρώτους μας μαθητές, των Τάξεων Υποδοχής, οι οποίοι με τη σειρά τους αποχαιρέτησαν τους υπόλοιπους μαθητές του σχολείου μας ανταλλάσσοντας μεταξύ τους ζωγραφιές σ’ ένα πολύ ευχάριστο κλίμα.
Αποχαιρετιστήρια Εκδήλωση για τη Γ΄Τάξη 2021
Στις 11 Ιουνίου 2021 πραγματοποιήθηκε εκδήλωση στο πλαίσιο της λήξης του διδακτικού έτους για τον αποχαιρετισμό των μαθητών της Γ΄τάξης, λαμβάνοντας, όπως πάντα, τα μέτρα για την προστασία από τον covid-19. Η εκδήλωση περιελάμβανε: σερβίρισμα ατομικού πρωινού, που οι ίδιοι οι μαθητές επιμελήθηκαν, παρουσίαση “video” με στιγμιότυπα της καθημερινότητας από τη σχολική τους ζωή και χιουμοριστική παρουσίαση των καθηγητών τους σε εύθυμο κλίμα. Οι μαθητές συνεργάστηκαν για την προετοιμασία της εκδήλωσης και το αποτέλεσμα τους δικαίωσε.
Επισκέψεις στην Εστία Γνώσης Χαλκίδας
Τα τμήματα Β2, Β1, Β3 του σχολείου επισκέφθηκαν την Εστία Γνώσης στις 7,8 και 9 Ιουνίου αντίστοιχα. Οι μαθητές παρακολούθησαν επιστημονικές και διδακτικές δραστηριότητες με θέματα από τον κόσμο της Αστρονομίας/ Αστροφυσικής, όπως: το Ηλιακό μας Σύστημα, στα Μονοπάτια του Ήλιου, Γαλαξίες, Κοσμικές Διαδρομές, Γένεση, Δομή και Εξέλιξη των Αστέρων. Είχαν τη δυνατότητα να γνωρίσουν ένα διαφορετικό τρόπο προσέγγισης των εννοιών και των νόμων που διέπουν το Σύμπαν.