Αρχική » 2021 (Σελίδα 4)
Αρχείο έτους 2021
Επίσκεψη της Υπουργού Παιδείας στο Σχολείο
Τη Δευτέρα 10 Μαΐου 2021 υποδεχθήκαμε στο σχολείο μας την Υπουργό Παιδείας, κυρία Νίκη Κεραμέως, συνοδευόμενη από τον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ευβοίας, κύριο Κωνσταντίνο Δούνα.. Στο καλωσόρισμα η πρόεδρος του 15μελούς, Ελένη Πανταζέλου, της προσέφερε ανθοδέσμη. Η Υπουργός επισκέφτηκε τμήματα του σχολείου, συζήτησε με τους μαθητές για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, τα όνειρα, τις προσδοκίες τους και τους ζήτησε προτάσεις για τη βελτίωση της εκπαίδευσης. Στη συνέχεια συμμετείχε σε συνεδρίαση με τον Σύλλογο Διδασκόντων/ουσών για θέματα τρέχοντα αλλά και για τις συνέπειες της συγκυρίας λόγω covid-19. Αντάλλαξε απόψεις και ιδέες για το μέλλον της εκπαίδευσης.
Επανέναρξη Δια Ζώσης Λειτουργίας Σχολικών Μονάδων από Δευτέρα 10/5/2021 – Οδηγίες για τον αυτοδιαγνωστικό έλεγχο (self test) για Covid19 μαθητών/μαθητριών
Tην Δευτέρα 10/5/2021 ξεκινάει ξανά η Διά Ζώσης λειτουργία των Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας.
Κατά την προσέλευση τους στο σχολείο οι μαθητές/τριες εκτός από τις απαραίτητες μάσκες προστασίας, θα πρέπει απαραίτητα να έχουν κάνει αυτοδιαγνωστικό έλεγχο (self test), το οποίο προμηθεύονται δωρεάν οι γονείς/κηδεμόνες από τα φαρμακεία, δηλώνοντας το AMKA των μαθητών/τριών. Το self test γίνεται κάθε Κυριακή και Τετάρτη, ώστε να ελέγχεται από το σχολείο Δευτέρα και Πέμπτη.
Το αποτέλεσμα του αυτοδιαγνωστικού ελέγχου (self test) θετικό ή αρνητικό δηλώνεται ηλεκτρονικά από τον γονέα/κηδεμόνα του μαθητή/τριας στη διεύθυνση: https://self-testing.gov.gr/ Στη συνέχεια ο γονέας/κηδεμόνας εκδίδει την Σχολική Κάρτα Covid19.
Διευκρινήσεις:
α) Την Σχολική Κάρτα Covid19 τη φέρει ο μαθητής/τρια μαζί του/της στο σχολείο.
β) Αν δεν υπάρχει πρόσβαση σε εκτυπωτή τότε πρέπει να φέρει ο/η μαθητής/τρια χειρόγραφη υπεύθυνη δήλωση του γονέα/κηδεμόνα του, σύμφωνα με το παρακάτω υπόδειγμα.
γ) Μαθητής/τρια χωρίς τη Σχολική Κάρτα Covid19 (εκτυπωμένη ή χειρόγραφη) δεν θα γίνεται δεκτός/δεκτή στον χώρο του σχολείου.
Για να δείτε τη σχετική ανακοίνωση του ΥΠΑΙΘ πατήστε εδώ.
Διαδικτυακή Συνάντηση για τον Εσωτερικό Κανονισμό Λειτουργίας του Σχολείου και Άλλα Θέματα
Την Παρασκευή 23 Απριλίου 2021 πραγματοποιήθηκε τηλεδιάσκεψη στο πλαίσιο της συνεργασίας μεταξύ εκπροσώπων του σχολείου (Διεύθυνσης και Συμβούλων Σχολικής Ζωής), 15μελούς, Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων και Τοπικής Αυτοδιοίκησης, κατά την οποία έγινε ανταλλαγή απόψεων σχετικά με τη σύνταξη του Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας του Σχολείου, επαναπροσδιορίστηκαν οι σχέσεις συνεργασίας σε νέες βάσεις με σκοπό τον προγραμματισμό δράσεων που αφορούν τη σχολική κοινότητα, αλλά και ολόκληρη την τοπική κοινωνία στοχεύοντας στην καλλιέργεια των ανθρωπιστικών αξιών των μαθητών μας. Εστιάσαμε στην προαγωγή της αλληλεγγύης, του εθελοντισμού και της ενεργού πολιτειότητας προκειμένου να μεταδοθεί το μήνυμα της εκούσιας συνειδητής προσφοράς προς το κοινωνικό σύνολο και να υιοθετηθεί ως συμπεριφορά, συνεχίζοντας έτσι τη φιλοσοφία του προγράμματος “ Νοιάζομαι και Δρω” που πραγματοποιήσαμε από το σχολικό έτος 2017-18 έως τη λήξη του, το 2019-20.
Διαδικτυακό Σεμινάριο Α΄Βοηθειών
Την Τετάρτη 21 Απριλίου 2021 πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά ταχύρρυθμο δίωρο Σεμινάριο Α΄Βοηθειών για τους μαθητές της Γ΄τάξης του Σχολείου μας από την Αντιδήμαρχο Υγείας και Πρόνοιας του Δήμου Χαλκιδέων, κυρία Σοφία Χονδρογιάννη, μετά από πρότασή της και σε συνεργασία με τον Δ/ντή Δ/θμιας Εκπαίδευσης Ν. Ευβοίας, κ. Δούνα. Μέσα από το σεμινάριο αυτό, το οποίο οι μαθητές παρακολούθησαν με μεγάλο ενδιαφέρον, έγινε επίσης προσπάθεια ενεργοποίησης της νεολαίας προκειμένου αυτή να ακολουθήσει τον Εθελοντισμό, να καλλιεργήσει την Αλληλεγγύη, να κατανοήσει την Ατομική Ευθύνη.
1ο Διαδικτυακό Μαθητικό Μαθηματικό Φεστιβάλ
Στις 7 Απριλίου 2021 οι μαθητές του σχολείου μας είχαν την μοναδική ευκαιρία να παρακολουθήσουν το 1ο διαδικτυακό Μαθητικό Μαθηματικό Φεστιβάλ που διοργάνωσε ο συντονιστής Μαθηματικών ΠΕ.Κ.Ε.Σ Θεσσαλίας, κύριος Μπουραζάνας Κωνσταντίνος, σε συνεργασία με την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Θεσσαλίας και με τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καρδίτσας, Λάρισας και Τρικάλων.
Οι μαθητές μας παρακολούθησαν τις ομιλίες διακεκριμένων Μαθηματικών διεθνούς ακτινοβολίας, όπως ο Κωνσταντίνος Δασκαλάκης και ο Αθανάσιος Φωκάς, ήρθαν σε επαφή με πολύ ενδιαφέρουσες και πρωτότυπες δράσεις μαθητών άλλων Γυμνασίων και συμμετείχαν, με επιτυχία, στην επίλυση γρίφων.
Ήταν μια ημέρα αφιερωμένη στον συναρπαστικό κόσμο των Μαθηματικών που μπορεί να είναι το κλειδί όλων των επιστημών, αλλά είναι επίσης και πηγή χαράς, έμπνευσης και δημιουργικής φαντασίας.
1ο Διαδικτυακό Μαθητικό Μαθηματικό Φεστιβάλ – 7 & 8 Απριλίου 2021
Περισσότερες λεπτομέρειες θα βρείτε στη διεύθυνση: https://omathimatikos.gr/?p=49444
200 Χρόνια από την Επανάσταση (1821-2021)
Η γιορτή έγινε διαδικτυακά την παραμονή της εθνικής επετείου, στις 24/3/2021. Σημαντική υπήρξε η ενεργός εμπλοκή των μαθητών στις παραπάνω δράσεις και η αποφυγή της παθητικής παρακολούθησης αυτών.
Επιπλέον με αφορμή την επέτειο των 200 χρόνων από την Ελληνική Επανάσταση, οι μαθητές εργάστηκαν όλη τη χρονιά και εκπόνησαν αξιόλογες εργασίες σε θέματα σχετικά με: α) τη Μουσική β) τον Αθλητισμό γ) την Τέχνη δ)τον Φιλελληνισμό ε) την Ιστορία και παρήγαγαν αξιόλογες εργασίες. Οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να εξερευνήσουν δημιουργικά την προσφορά των αγωνιστών της Επανάστασης του 1821, να ευαισθητοποιηθούν στα σημαντικά εκείνα γεγονότα, να τιμήσουν τη μεγάλη επέτειο και να προβάλλουν τη σύγχρονη Ελλάδα.
Επιπλέον οι ίδιοι με μεγάλο ενδιαφέρον εργάστηκαν για τη δημιουργία του λογότυπου του σχολείου, το οποίο και αποτυπώθηκε ως τοιχογραφία σε εξωτερικό χώρο του σχολείου με την επιμέλεια του εξαίρετου συναδέλφου Καλλιτεχνικών του σχολείου μας, κυρίου Ιωάννη Δημουλά, τον οποίο και ευχαριστούμε ιδιαιτέρως.
Ημέρα Σχολικής Βίας και Εκφοβισμού 2021
Στις 9/3/2021 πραγματοποιήθηκε δίωρο αφιέρωμα σε όλες τις τάξεις για την ημέρα Σχολικής Βίας και Εκφοβισμού στο πλαίσιο της πραγμάτωσης ανθρωπιστικών αξιών αφού ο ρόλος του σχολείου είναι ιδιαίτερα σημαντικός στην εξάλειψη προκαταλήψεων και ρατσισμού σε κάθε είδους διαφορετικότητα.
Στο αφιέρωμα αυτό ιδιαίτερα ενεργός ήταν ο ρόλος των μαθητών της ομάδας της «Διαμεσολάβησης των Συνομιλήκων», προγράμματος που υλοποιείται στο σχολείο μας από το έτος 2017-18 έως σήμερα, με συμμετοχή στη διαμόρφωση του προγράμματος αλλά και του επιλεχθέντος υλικού.





















